2006-09-13, 08:26
Medlem
CoolTrasts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Harald Hårfagre
Han borde sitta på vårdhem. Han sluddrar och är glömsk.
Visst gjorde han ett uselt framträdande....Men vårdhem..?
Glömska drabbar väl nästan var och varannan ibland..
Citera
2006-09-13, 08:44
Medlem
freeriderXIIs avatar
Jag tycker hans kommentar du gjorde just det var rolig efter att Göran persson sagt att han aldrig skulle skryta offentligt
Citera
2006-09-13, 09:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av freeriderXII
Jag tycker hans kommentar du gjorde just det var rolig efter att Göran persson sagt att han aldrig skulle skryta offentligt

Jo, den var lite rolig, men bara väldigt lite. Och den kommentaren var så given så den kunde vilken åttaåring som helst ha kommit på.

Riktigt roligt blev det ju när Janne blev tyst i flera minuter för att han insåg att hans tjat om att det kommer att bli de "stackars" palestinierna som kommer att få sina telefoner avlyssnade med nya lagen blev lite väl tjatigt. När inte ens den jäveln orkar tjata längre så har det gått långt.
Citera
2006-09-13, 10:02
Bannlyst
Citat:
Och då hinner jag ändå inte sitta på muggen speciellt länge eftersom jag är företagare med massor av företag som alla går bra och gör jättevinster som gör att jag är mycket rikare än Guillou. Så jag är en mycket bättre människa än honom. På alla sätt. Inte minst är jag mycket starkare. Har större muskler. Och flera muskler. Så försvara inte Guillou. Han är en fet ful fjolla!

Men han har säkert rutigare skjortor än vad du har!
Citera
2006-09-13, 10:17
Medlem
Citat:
jidder jidder
Hej Harald, är du ytterligare ett exemplar av Mabuse?
Jag tror det.
Citera
2006-09-13, 10:26
Moderator
Humbugs avatar
Senil vetefanken, men han gör sig inte bra som programledare. Såg Arn-serien och skämdes mest för hur krystat tillgjord han såg ut hela tiden.
Nej, Guillou ska skriva böcker och ledare i tidningen, det gör han bäst..
Citera
2006-09-13, 10:38
Medlem
Gudmunds avatar
Citat:
Jo, den var lite rolig, men bara väldigt lite. Och den kommentaren var så given så den kunde vilken åttaåring som helst ha kommit på.

Riktigt roligt blev det ju när Janne blev tyst i flera minuter för att han insåg att hans tjat om att det kommer att bli de "stackars" palestinierna som kommer att få sina telefoner avlyssnade med nya lagen blev lite väl tjatigt. När inte ens den jäveln orkar tjata längre så har det gått långt.

Det va faktiskt lite intressant att han gav upp dom strukturellt "utsattas" sjönsång.
Citera
2006-09-13, 10:42
Bannlyst
Citat:
Guillou jobbar ingenting. Han sitter och super i sitt torp i Roslagen. Halsar rödvin för flera tusen kronor innan han halvpackad vågar skjuta rådjur från köksfönstret. Dessa vackra djur som Guillou har betalat bönderna för att binda vid hans björkträd. Sedan skadeskjuter Guillou de oskyldiga djuren som får självdö i hans trädgård. De ligger och blinkar med sina stora bruna ögon och lider säkert jättemycket. Guillou ler bara sitt psykopatleende.

du skulle bli författare, vad rörande och vackert du fantiserar!
Citera
2006-09-13, 10:51
Medlem
johnny_viciouss avatar
sammanfogade en tråd med en redan befintlig om samma sak.

//Mod
Citera
2006-09-13, 13:07
Medlem
hamadas avatar
Guillo bor i Roslagen, det är helt riktigt.
Såg inte debatten igår så jag har ingen åsikt om hans framträdande.
Däremot har jag ett intryck av att G jobbar hårt. Aldrig någonsin har jag sett honom påverkad av alkohol och han och frugan handlar ytterst diskret i samma landsbygdsbutik som övriga rospiggar, aldrig några divafasoner där inte.
Trots att jag älskar skvaller, djupt och innerligt, vill jag inte låta fyllerirådjursslakt spridas oemotsagt.
Väx upp Harald!
Citera
2006-09-13, 13:36
Medlem
Geres avatar
Han har ett lantställe i Roslagen - vet ej var och hur stort, - men annars bor han på öfvre Östermalm. Var skulle han annars bo?

Någon som är förvånad?

Angående "rådjursslakten" så skall JG vad man än säger om hans gärning för övrigt, vara en mycket seriös och kunnig jägare.
Citera
2006-09-13, 14:11
Medlem
hamadas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Han har ett lantställe i Roslagen - vet ej var och hur stort, - men annars bor han på öfvre Östermalm. Var skulle han annars bo?

Någon som är förvånad?

Angående "rådjursslakten" så skall JG vad man än säger om hans gärning för övrigt, vara en mycket seriös och kunnig jägare.

Sorry, helt rätt: lantställe! annars öfvre Östermalm
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in