Citat:
Ursprungligen postat av
Levillain
Det där sista på Östermalm vill jag att du bevisar för det är nys. Finns det någon stadsdel som är mer kliniskt befriad från det som inte anses "perfekt och acceptabelt" så är det där. Du vet inte vad du pratar om. Är själv därifrån. En djävla massa fjantsvenssons från kors och tvärs i landet som är ute efter status flyttar dit om det är det du menar med invandrare.
Herregud, nu var det inte jag som påstod detta utan faktiskt Janne Ljugo själv som hävdade det. Dock inte i en intervju som Lingonkrans skrev (eller det kanske han också gjorde) men jag läste det i "debatten" han hade med näthatarna i en Aftonbladet chatt. Så varför ska JAG bevisa att det Janne säger är sant? Det får väl han göra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Lingonkrans
Men snälla....Det var Janne Ljugo som hävdade det i en intervju, inte Moll-E!
Precis så, fast han skrev det i en chatt med näthatare. Kanske har han sagt det i en intervju också, men det vet jag inget om.
Citat:
Ursprungligen postat av
serotonin
Ja, han gjorde verkligen bort sig i den debatten, och det var där och då min sista lilla gnutta respekt för honom försvann. Chatten med Aftonbladets läsare hör till det sämsta jag sett; de valde medvetet ut flera idiotfrågor åt honom, men inte ens dessa lyckades han besvara på ett bra sätt. Hade det varit på Flashback hade många av hans svar blivit raderade för trams, så låg nivå höll han. Guillou är helt passé nu - en halvsenil gammal anakronism som är för självgod, envis och dumdryg för att kunna spela på den nya tidens mediala arena.
Ja, det var samma för mig. Den lilla gnutta av respekt man ändå hade för honom försvann ganska så snabbt efter det uttalandet och de två chatterna där Janne egentligen inte gjorde något annat än att säga "Ni har fel, jag har rätt, kom med bevis, det behöver inte jag!". Sandlådenivå på "debatten" från Jannes håll och sen håller han sig själv som en vinnare när det bara finns förlorare i en debatt med Janne.
Är han och Leif GW ens polare längre?