2022-09-23, 07:03
Medlem
Mittpunkts avatar
Nu har inte jag träffat någon från Happypancake överhuvdtaget men jag måste få sålla mig till den skaran "lyckliga män" som fått till det via nätdejting. Jag tycker väl inte att jag ser så bra ut. Kanske en 6-7 något sånt, om ens så högt. Har däremot hört att jag har vackra ögon men inget mer. Är fet som en julgris (175 cm lång och väger 101 kg).

Började nätdejta först i augusti förra året och har till idag träffat fem stycken. Bara mellan augusti och november förra året träffade jag fyra kvinnor och pippade allihopa. Träffade två stycken från FB-dejting, en från goodones och en från match. Alla kvinnor mellan 42 och 49 år. Nu dejtar jag en kvinna från Småland som är 49 år som jag ska träffa i em och övernatta hos

Jag tycker inte alls om Happypancake, speciellt inte sedan den nya layouten kom för ett eller två år sedan. Siten blev så mycket sämre användarvänligt plus att det inte finns några attraktiva kvinnor alls där inne.

Boys! Ska ni nätdejta så kör FB-dejting eller match.com.
Citera
2022-09-23, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mittpunkt
Nu har inte jag träffat någon från Happypancake överhuvdtaget men jag måste få sålla mig till den skaran "lyckliga män" som fått till det via nätdejting. Jag tycker väl inte att jag ser så bra ut. Kanske en 6-7 något sånt, om ens så högt. Har däremot hört att jag har vackra ögon men inget mer. Är fet som en julgris (175 cm lång och väger 101 kg).

Började nätdejta först i augusti förra året och har till idag träffat fem stycken. Bara mellan augusti och november förra året träffade jag fyra kvinnor och pippade allihopa. Träffade två stycken från FB-dejting, en från goodones och en från match. Alla kvinnor mellan 42 och 49 år. Nu dejtar jag en kvinna från Småland som är 49 år som jag ska träffa i em och övernatta hos

Jag tycker inte alls om Happypancake, speciellt inte sedan den nya layouten kom för ett eller två år sedan. Siten blev så mycket sämre användarvänligt plus att det inte finns några attraktiva kvinnor alls där inne.

Boys! Ska ni nätdejta så kör FB-dejting eller match.com.
Hur gammal är du om kvinnor i åldern 42-49 faller för dig? Vad är FB-dejting, FuckBuddy?

Sen är man inte fet ifall man väger 101 kg med en längd på 175 cm. Du kanske menar att du har ersatt muskelmassa och minskat andelen vatten med fettvävnad?

Jag har testat Match och Happypancake, Match fungerade inte(får nästan bara förslag på profiler som har valt bort min egen ålder) och på Happypancake verkar alla kvinnor abnormala eller trasiga på något vis.
Citera
2022-09-23, 18:07
Medlem
pastregretss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterdoft
Varför tror du att kvinnor är intresserade av ONS ?

Tror ingenting. Jag vet.
Citera
2022-09-24, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitdom
Hur gammal är du om kvinnor i åldern 42-49 faller för dig? Vad är FB-dejting, FuckBuddy?

Sen är man inte fet ifall man väger 101 kg med en längd på 175 cm. Du kanske menar att du har ersatt muskelmassa och minskat andelen vatten med fettvävnad?

Jag har testat Match och Happypancake, Match fungerade inte(får nästan bara förslag på profiler som har valt bort min egen ålder) och på Happypancake verkar alla kvinnor abnormala eller trasiga på något vis.

Haha jo man är rejält fet då
Citera
2022-09-24, 19:30
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:

35-38 år är jag.

Facebook-dejting.

Citat:

Svar ja. Är ganska överviktig. Chipstuttar och ölmage.

Dom jag har träffat har alla varit kanske 165-170 cm och vägt mellan 60 och 68 kg. Skull jag ranka dom utseendemässigt så är alla nog 8-9 kanske.
Citera
2022-09-25, 13:07
Medlem
Klappasäftens avatar
Happypancake var relevant senast 2010. Sen korkskallarna för sidan gjorde om designen och hur den funkar så har det bara gått spikrakt nedåt.

Vem använder ens skiten längre?
Citera
2022-09-25, 13:11
Medlem
2n00b4Us avatar
Jag håller med, nydesignen på sidan är verkligen dålig. Jag blir förvånad över att det ens finns kvinnor som använder sidan när Tinder finns och fungerar så mycket bättre. Direkt när jag loggar in på HappyPancake så rullar en video igång med THX-ljud, och sidan är full av reklam nu, går inte ens att scrolla bland profilerna längre för att sidan är så seg.
Citera
2022-09-25, 13:50
Medlem
Jasså finns en sidan kvar? Trodde inte det, har dock inte försökt på minst 8 år eller nåt sånt.
Men som ni säger, Tinder och allt annat som finns så lär man ju inte får någon succé på på happypancake
Citera
2022-10-19, 16:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fethorunge
Blir ju helt jävla mörkrädd när man läser här i tråden om era erfarenheter med 30+ singelmorsor.

Det sägs ju att män bara ska ta det lugnt och vänta tills dom blir lite äldre, då hittar dom en dam till slut.

Vad som aldrig avslöjas är att det är en 30+ singelmorsa som lurar in en i fällan och man förväntas bli av med sin frihet, få oduglig avkomma på grund av hennes ålder (autism, andra problem) och ta hand om en annan mans barn.

Helt sjukt. Hur fan kan det vara värt det?

Män, ingå inte förhållande med singelmorsor utan några omständigheter. Ligg med dom, se till att använda kondom, knyt skiten efter samlaget, spola ned och dra. Om ni lyckas få en yngre tjej, bra, satsa på henne. Annars är det inte värt det.

Varför skulle man vilja döda sin egen självrespekt på det sättet? Nej, hellre leva ensam och behålla sin frihet.
Är det inte mannens ålder (40+) som leder till autism/NPF? Kvinnans ålder kan orsaka kromosomavvikelser som DS men detta ser man mha KUB-test.

Varför skulle en barnlös man öht försöka få till något med en kvinna som redan har barn? Hon har ju redan barn och risken är stor att hon är klar med det. Då blir det inget, om man själv vill ha barn.
Citera
2022-10-19, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Ska man inte typ gå fullt ut med svärmiska kommentarer, typ som en romantisk lyriker och visa den här lidelsefulla personligheten av sig själv? Hur ska man undvika sexuella inviter och anspelningar liksom? Har typ inget annat gemensamt med kvinnor.
om du inte har något gemensamt med kvinnor (där drog du hela planetens kvinnor över en kam) varför vill du då vara i deras sällskap? då är du inget relationsmaterial utan vill utnyttja deras kroppar för att du är kåt. tror du inte de fattar det utan du anser dem korkade också?
Citera
2022-10-19, 19:10
Medlem
Mittpunkts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hangstol
är man 165 ska man väga max 50 som kvinna. du har alltså träffat andra feta som dig själv.

Svar nej.
Citera
2022-10-19, 19:15
Citat:
Ursprungligen postat av Hangstol
är man 165 ska man väga max 50 som kvinna.

Haha vad fan svamlar du om. Anorexiafetisch eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in