2020-09-05, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
GoodOnes heter appen, funderar på att testa den

Aha den har jag aldrig hört talas om ens.

Kollade upp den lite snabbt. "Uppför dig eller bli utslängd". Det låter bra och rättvist.
Senast redigerad av Liljor 2020-09-05 kl. 12:59.
Citera
2020-09-05, 12:59
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Liljor
Aha den har jag aldrig hört talas om ens.

Tror den är rätt ny, samma koncept som tinder med, man kan bara skriva om man matchat.
Citera
2020-09-05, 13:29
Citat:
Ursprungligen postat av Quinn93
GoodOnes heter appen, funderar på att testa den
Jag testade den appen under en väldigt kort period och det var som vilken annan dejtingapp som helst skulle jag säga. Varken bättre eller sämre. Men testa och se vad du tycker.
Citera
2020-09-05, 13:50
Citat:
Ursprungligen postat av Pope666
Ingen som är otrevlig, kärringarna vill bara ha sympatier och kallar folk för otrevliga när de inte pudlar till 100% som du tycks göra nu. Ha lite ryggrad och pudla inte för kärringarna.
Som man är det såklart svårt att veta med säkerhet hur verkligheten ser ut för en tjej på en dejtingsida, och om det beteende som beskrivs här verkligen är så vanligt förekommande som vissa får det att låta.

Tror som du att man har mycket större chans att träffa en vettig tjej om man ger sig ut i verkliga livet som gymmet, krogen eller liknande. Om man har möjligheten till detta bör man satsa på detta istället för att kämpa på en nätdejtingsida där många tjejer har orimligt höga krav på det ena och det andra, samt där många inte verkar ha som mål att träffa någon utan istället använder det som en plattform för att få bekräftelse och uppmärksamhet.

Sexköp borde vara lagligt som du säger. Men då ska det inte handla om trafficking där tjejer tvingas in i det utan det ska ske med frivillighet och eskorterna ska ha rättigheter och skydd precis som i andra yrken. Tyskland är ett bra exempel.

Nu har jag lagt nätdejtandet på hyllan. Satsar på intressen och annat. Jag antar att jag tröttnat lite på att aldrig få någon respons från någon vettig tjej där. Har ju trots allt försökt sen 2007 så det känns som att jag behöver lite "semester" nu från nädejtandet.
Citera
2020-09-05, 18:11
Medlem
Quinn93s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IT-snubben
Jag testade den appen under en väldigt kort period och det var som vilken annan dejtingapp som helst skulle jag säga. Varken bättre eller sämre. Men testa och se vad du tycker.

Okej, jag ska ge det en chans.
Citera
2020-10-15, 12:56
Medlem
Jag får meddelanden om att jag skrivit för många meddelanden, varje gång jag försöker svara någon. Vet någon hur länge det dröjer ungefär tills man får skriva igen ?
Citera
2020-10-15, 15:37
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruuners123
Jag får meddelanden om att jag skrivit för många meddelanden, varje gång jag försöker svara någon. Vet någon hur länge det dröjer ungefär tills man får skriva igen ?

Mycket märkligt. Jag använde HappyPancake till och från i två år och råkade aldrig utför den typen av problem. Är din taktik att köra massutskick i hopp om att få ett svar tillbaka? Hur tycker du att det går att få till dejter på HappyPancake nuförtiden? Vore kul att få ta del av andras erfarenheter.
Citera
2020-10-18, 18:23
Medlem
Är medelåldern långt högre än exempelvis Tinder på HP eller är det någon slags algoritm? Har satt ett brett åldersspann men nästa alla som dyker upp är strax över 30. Lite tråkigt då variation förgyller!
Citera
2020-11-08, 11:42
Medlem
2n00b4Us avatar
Går det att komma runt att man måste ha adblocker av-aktiverat på HP? Det är ju en reklam-banner mellan varannan bild på profilerna.
Citera
2020-11-08, 23:20
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Das Auto
Är medelåldern långt högre än exempelvis Tinder på HP eller är det någon slags algoritm? Har satt ett brett åldersspann men nästa alla som dyker upp är strax över 30. Lite tråkigt då variation förgyller!

Kan vara som på Badoo att man bara syns för det åldersspannet man söker inom.
Citera
2020-12-06, 10:13
Medlem
Någon som lyckats fixa ett riktigt kap på HP? Verkar mest vara manshatande feminister med tusen krav på killen eller singelmorsor utan jobb som desperat raggar på mig.
Citera
2020-12-07, 11:51
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av smartjavel
Någon som lyckats fixa ett riktigt kap på HP? Verkar mest vara manshatande feminister med tusen krav på killen eller singelmorsor utan jobb som desperat raggar på mig.

Jag lyckades förvisso med konsten att träffa min fästmö på HappyPancake men i övrigt var jag inte överdrivet imponerad av det kvinnliga utbudet.

Som du skriver var min erfarenhet att det fanns många ”trasiga” singelmammor, speciellt för mig som i första hand sökte kvinnor som passerat 30-strecket. Inte nog med det, vissa av dessa hade dessutom skrivit att de enbart sökte män utan barn. Det tyckte jag var provocerande. Hon har alltså bagage, men tillåter inte att en blivande partner har det. Hur går det ens ihop?

Men det låter som att du både får profilbesök och meddelanden? Det är ändå en bedrift i sig med tanke på alla män som inte får någon respons överhuvudtaget.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2020-12-07 kl. 11:59.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in