2016-05-26, 21:05
Medlem
Densomsas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Klart när ni tjejer inte gör ett skit med att besvara andra killars melj, ni får massiv uppmärksamhet men skiter fullständigt i våra känslor. Hade ni tjejer på hp fått jobba mer med att skicka iväg melj och ta initiativ hade världen varit en bättre plats. Hp är helt knasigt åt helvete icke jämställt, killarna är förtryckta. "tror jag det finns något att hitta" vilken smäll på käften på oss killar, helt oacceptabelt!

Men snälla rara, det får väl ändå ta och vara mitt eget val om jag vill dejta och isf vem?
Citera
2016-05-26, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vistula
HP ar helt okej. Fick en del dejter dar och har traffat min nuvarande sambo pa sajten. Du maste ha en valskriven presentation som inkluderar dina hobbys men viktigast ar att din kommunikation ar battre an de andra killarna samt att dina bilder ar valdigt bra.

Tyvarr stalls hogre krav pa oss killar pa dejtingsidor.

Jag kan ge dig mina tips pa hur du ska ta kontakt, hur du ska skriva och vilka bilder som fungerar bast om du vill.
Sure skicka ett pm på dina bästa förslag.
Citera
2016-05-26, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densomsa
Men snälla rara, det får väl ändå ta och vara mitt eget val om jag vill dejta och isf vem?
Var försiktig med dina ordval så att du inte förtrycker oss män på sajten. Tycker vi blir orättvist behandlat.
Citera
2016-05-26, 21:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inneharjaktlicens
Risken är att de tror stt du är ute efter deg eller att de känner sig som din mor. Varför måste du dejta äldre?
Varför inte liksom? Mogna och goa.
Citera
2016-05-26, 21:23
Medlem
Densomsas avatar
Citat:
Var försiktig med dina ordval så att du inte förtrycker oss män på sajten. Tycker vi blir orättvist behandlat.

Skriver aldrig något elakt. Svarar inte alls på mail tyvärr, det skulle ta för lång tid.

Tror att det är bra att satsa på tydlig presentation och tydliga bilder. Visa vad man har för intressen, smak, livsstil, humor och lite seriös sida så är nog chansen att man drar till sig rätt personer den bästa.
Citera
2016-05-26, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Densomsa
Skriver aldrig något elakt. Svarar inte alls på mail tyvärr, det skulle ta för lång tid.

Tror att det är bra att satsa på tydlig presentation och tydliga bilder. Visa vad man har för intressen, smak, livsstil, humor och lite seriös sida så är nog chansen att man drar till sig rätt personer den bästa.
Jag ska försöka jobba med presentationen och ta mer lockande tydligare bilder med hjälp av bättre kamera. Tror nästan man får skaffa sig bättre fotokunskaper. Verkar ändå vara i modet på nätet inom allt.
Citera
2016-05-30, 16:04
Medlem
En sak som jag har undrat över. Varför söker vissa kvinnor på happypancake män i åldersspannet 18-99? Handlar det om kapade konton?
Citera
2016-05-31, 07:31
Medlem
zebra121s avatar
Vilken jävla skitsida. Visst, det är bra funktioner men inte en jävel besvarar mailen man skickar. Det är ju ändå där man börjar samt att visa intresse?
Citera
2016-05-31, 09:34
Medlem
Citat:
En sak som jag har undrat över. Varför söker vissa kvinnor på happypancake män i åldersspannet 18-99? Handlar det om kapade konton?

Har missat att ställa in vilka åldrar som sökes. Kanske struntar i ålder.
Citera
2016-06-04, 17:12
Medlem
JohanSverkerssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dodsknarkarnazi
90% är bara uppmärksamhetshoror, resterande 10% är ute efter ''långt förhållande'' men har en massa krav som de oftast inte når upp till själva. Sen är de flesta skadat gods på ett eller annat sätt.

Det har blivit det nya snyggast. De flesta unga kvinnor verkar inte ha någon presentation. De vill bara få likes på sina bilder.
Citera
2016-06-04, 17:22
Medlem
Citat:
Jag blev medlem i happypancake för några år sedan och för ett tag sedan skaffade jag privata bilder på mig själv. Jag är en ung man, hyfsad vuxenålder. Söker för det mesta äldre kvinnor, dock inte slitna. Delar med mig mina privata foton, har en kort konversation som inte mynnar ut i en dejt. Förstår inte liksom grejen. Först kan kvinnorna verka intresserade och sedan sluta svara. Ibland brukar vissa pausa sitt medlemskap om man förlorar kontakt, vilket är förståeligt, och andra gånger säger vissa kvinnor att jag ser ung ut vilket jag inte oftast håller med. Jag läste på bloggen att en övervägande majoritet som blir kontaktat är kvinnor, vilket kan förklara varför det är svårt för oss män att konkurrera sinsemellan för att övertyga någon kvinna på happypancake att gå ut på en dejt. Jag förstår inte bara varför det är såpass omöjligt. Jag undrar nu om någon sitter inne med ovärderlig tips om hur man kan gå runt problemet och övertyga och övertala någon kvinna att gå ut på en dejt?

Man ska akta sig för gratis dajting siter för där hänger alla feminister och kvinnliga bottenskrap. Sådant som ingen vill ha hamnar där. Jag känner flera poliser som säger att det är många kvinnor som träffar män på sådana siter som stjäl och utnyttjar män som sedan efter ett tag inser sitt misstag och dumpar dessa "kvinnor". För att sedan ge igen så blir de anmälda falskt till poliser för alla möjliga slags fabricerade brott för att få loss ett skadestånd. har man gjort korkade saker innan finns risken att man blir granskad och att de går vidare med det även om man är skötsam. man ska undvika alla dajting siter och skaffa sig hobbies och vänner så att man lär känna personen. Ge aldrig ifrån dig dina husnycklar och flytta inte ihop innan du känner personen i ett par år.
Citera
2016-06-04, 17:25
Medlem
Densomsas avatar
Eeh.. hm. Jo så att funderar på en sak som är lite OT här, men inte helt tänker jag.

Hur nobbar man någon på ett snyggt sätt? En granne har kontaktat på en dejting... app, och jag är inte intresserad. Svarade aldrig för blev lite paff och tänkte tänka ut något vettigt att skriva, varpå han messar igen. Nu måste jag skriva något eftersom jag stöter på människan titt som tätt och orkar inte med nån awkwardness.. samtidigt är jag totalt bortkommen till att tydligt visa ointresse (på andra sätt än att glida undan lite diskret), och nu måste jag vara tydlig.

Så hur skulle ni uppskatta ett nej?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in