Citat:
Ursprungligen postat av
Xpander-
Det självklara svaret är att de 95% av män som väljs bort bör genast ta bort dessa appar, sluta göda dessa företag, sluta boosta slynors självförtroende.
Gör något vettigt med era liv, sluta kryp för alla dessa alldagliga slynorna. Simps är ett fördärv, precis som slynorna.
Helt rätt. Jag tog bort match.com efter tre dagar efter jag skickat massa med likes och typ fått tre likes tillbaka och där en av kärringarna satte mig på ignore utan att jag ens skrivit en enda rad till kärringen. Det är bättre att fortsätta "förbättra" sig själv med att träna, utbilda sig, skaffa ett bättre jobb osv.
De riktigt snygga kvinnorna och vinnarna till män blir inte medlemmar på dejtingsidor, det är elaka träskpaddor som bara vill få beundrarpost utan att ge något tillbaka och desperata män som drömmer om att de ska få ett svar efter 1000 meddelanden, svaret består i så fall av typ två.tre ord, då kan tönten skriva 1000 meddelanden till för att hoppas på ett nytt svar på två-tre ord.
Hade egentligen varit lite roligt att göra den ultimata sidan med snygga bilder på en själv i snygga kläder man när är ute på någon nattklubb eller när man sitter i sin BMW osv. Då skulle det kanske bli bättre resultat men har man kommit så långt så behöver man förmodligen inte dessa sidor längre.
Flörta med brudar irl istället, på gymmet om de visar någon slags öppenhet, gå på någon lugnare pub o börja snacka med någon brud eller gå med i någon förening och kolla om det finns snygga singlar där. Det kan vara svårt men då slipper du förhoppningsvis "prinsessan på ärten" attityden som kärringarna i tråden här visar prov på.