2020-08-01, 01:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .IronMan.123
Får hålla med, har startat över 40 konversationer på HP, endast fått 1 svar såhär långt

På hur lång tid då? 24 timmar? 1 vecka? 1 månad? 1 år?
Citera
2020-08-01, 09:25
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
På hur lång tid då? 24 timmar? 1 vecka? 1 månad? 1 år?

Tiden brukar inte ha någon större betydelse som kille/man. Jag nätdejtade seriöst i nästan 2,5 år innan jag träffade min nuvarande. Det tycker jag är lång tid för en helt vanlig individ med ärliga avsikter. Det låter inte som att jag är ensam på den fronten heller när jag hör mig för bland andra i min bekantskapskrets.
Senast redigerad av Prinsessbakelse 2020-08-01 kl. 09:32.
Citera
2020-08-02, 09:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Prinsessbakelse
Tiden brukar inte ha någon större betydelse som kille/man. Jag nätdejtade seriöst i nästan 2,5 år innan jag träffade min nuvarande. Det tycker jag är lång tid för en helt vanlig individ med ärliga avsikter. Det låter inte som att jag är ensam på den fronten heller när jag hör mig för bland andra i min bekantskapskrets.

Det handlar lite om att ha tur. Hur länge hade din nuvarande varit singel?
Citera
2020-08-02, 09:42
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Det handlar lite om att ha tur. Hur länge hade din nuvarande varit singel?

Hon hade varit singel i knappt ett år. När du skriver om tur, hur menar du då? Kan du utveckla det?
Citera
2020-08-03, 14:51
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Jag blev medlem i happypancake för några år sedan och för ett tag sedan skaffade jag privata bilder på mig själv. Jag är en ung man, hyfsad vuxenålder. Söker för det mesta äldre kvinnor, dock inte slitna. Delar med mig mina privata foton, har en kort konversation som inte mynnar ut i en dejt. Förstår inte liksom grejen. Först kan kvinnorna verka intresserade och sedan sluta svara. Ibland brukar vissa pausa sitt medlemskap om man förlorar kontakt, vilket är förståeligt, och andra gånger säger vissa kvinnor att jag ser ung ut vilket jag inte oftast håller med. Jag läste på bloggen att en övervägande majoritet som blir kontaktat är kvinnor, vilket kan förklara varför det är svårt för oss män att konkurrera sinsemellan för att övertyga någon kvinna på happypancake att gå ut på en dejt. Jag förstår inte bara varför det är såpass omöjligt. Jag undrar nu om någon sitter inne med ovärderlig tips om hur man kan gå runt problemet och övertyga och övertala någon kvinna att gå ut på en dejt?
Det är omöjligt eftersom du är en man. Grattis.
Så det är bara att gilla läget, eller ta livet av sig och hoppas att man blir en kvinna i nästa liv.
Citera
2020-08-03, 15:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Det är omöjligt eftersom du är en man. Grattis.
Så det är bara att gilla läget, eller ta livet av sig och hoppas att man blir en kvinna i nästa liv.

Eller söka flickvän utanför Sverige.
Citera
2020-08-03, 15:53
Medlem
Skogismyras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Eller söka flickvän utanför Sverige.
Ja om man vill sjunka så jävla lågt, bli utnyttjad av henne (och inte vara älskad av henne), och bli tittad ner på av andra.
Personligen föredrar jag självmord över det, men vi är alla olika.
Citera
2020-08-03, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skogismyra
Ja om man vill sjunka så jävla lågt, bli utnyttjad av henne (och inte vara älskad av henne), och bli tittad ner på av andra.
Personligen föredrar jag självmord över det, men vi är alla olika.

Synd att du har massa felaktiga fördomar, du går miste om mycket i livet.
Citera
2020-08-10, 07:17
Medlem
Den där sidan handlar fan mest om yttlighet eller först till kvarn. Kvinnor får mycket större utbud på män än vad vi får på kvinnor. Även om man ser helt okej ut och skriver till en tjej så sitter hon förmodligen redan och chattar med någon/några killar som sitter bakom skärmen med kuken i ett säkert grepp.

Provade själv och blev fan förvånad över vilka dissar man fick och vilka jävla krav de verkar sätta på sig själva. Var även tvungen att prova med de mindre attraktiva som jag själv aldrig skulle kunna röra med en tång och även där blev man dissad.

Lättare utanför sociala medier. Inte undra på att de flesta tjejer blivit så jävla beroende i uppmärksamhet när killar med blodsprängd penis och en pung som är som två bowlingklot bombar tjejer med kommentarer och pm så fort dom lägger upp en bild.. Var bättre förr innan facebook, tinder, badoo etc fanns.
Senast redigerad av Centerox 2020-08-10 kl. 07:42.
Citera
2020-08-10, 22:15
Medlem
HP är tyvärr en dålig sida nu för tiden. Ska man vara där rekommenderar jag spamma. Dvs skriv inte individuellt till tjejerna för svarsfrekvesen är något i snitt mellan 1-2 %.
Citera
2020-08-11, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av .IronMan.123
Får hålla med, har startat över 40 konversationer på HP, endast fått 1 svar såhär långt

Var det ett bra svar du fick?
Citera
2020-08-16, 09:07
Medlem
Prinsessbakelses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arius
HP är tyvärr en dålig sida nu för tiden. Ska man vara där rekommenderar jag spamma. Dvs skriv inte individuellt till tjejerna för svarsfrekvesen är något i snitt mellan 1-2 %.

Något som jag ofta får höra. Att HappyPancake fungerade för 10 år sedan men inte nu längre. Jag var registrerad på sidan från slutet på 2017 till början på 2020. Det var väldigt tufft men tillslut lyckades jag träffa en kvinna därifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in