2020-01-08, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Ja det kanske du är. Det egendomligaste är väl att du blivit medlem trotts ditt ointresse. Verkar finnas många som dig där. Dvs som fladdrar runt & rör ”smekskärmen" ist för en snorre (utan att egentligen haja sitt motiv).

Nej jag hade ett intresse i början, och var på dejt med några killar även om det är rätt länge sen. Men lämnade dejtingsidan sen.
Samt att du inte vet hur andra tänker så du kan inte generalisera och säga att "många är som mig" där.
Nog om mig, du vågar inte ens skriva hur lång du är och här berättar jag lite för mycket.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-08 kl. 22:49.
Citera
2020-01-08, 22:55
Medlem
Citat:
Jo visst men om det är viktigt att killen inte har fel kroppslängd då skriver väl man det i sin text om man är någerlunda skärpt? Varför är det förvånande, menar du rent genomsnittligt? Dessutom har den ”positiva kvinnan(1 st)" nu struntat i att svara på följdfrågan. Ok jaha då tillhör du inte den skara av detta forum som trotts sitt mansförakt måste leva ut sin sexualitet o således funderar på låta det homusexuella växa fram. Om man är smått asexuell är det kanske mindre märkligt att man kan avstå från att ”konka hem gratis silver” bara för att man endast tycker att ”platina” är värt besväret sas.

Tror inte folk skriver ut det, skulle vara samma sak som att skriva att man inte är intresserad av färgade, bara vita tack. (eller inte är intresserad av mulliga)Det är liksom inte lämpligt att skriva ut.

Förstår faktiskt inte om du döljer din längd eller ej på en dejtingsida, men folk ska inte behöva gissa och är det så att du inte får några svar kan det vara för att du inte angett saker som längd. Då kanske tjejer tror att du är jättekort vilket inte faller alla i smaken. O om en tjej gör en sökning på killar som ska vara bla bla bla så kommer nog såna som lämnat fälten tomma inte ens med i en sökning. Alltså blir det färre som hittar dig i en ev sökning.
Citera
2020-01-09, 12:05
Medlem
Klappasäftens avatar
HP var så mycket bättre för tio år sedan. Det är sorgligt hur lågt ägarna har gått ner sig. Möjligtvis får de in mer reklamintäkter och betalningar för medlemskap men som kille har det gått ner sig rejält, nästan inga online, nästan inga svarar.
Citera
2020-01-09, 22:02
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Nej jag hade ett intresse i början, och var på dejt med några killar även om det är rätt länge sen. Men lämnade dejtingsidan sen.
Samt att du inte vet hur andra tänker så du kan inte generalisera och säga att "många är som mig" där.
Nog om mig, du vågar inte ens skriva hur lång du är och här berättar jag lite för mycket.

Skrev jag att ” alla är som dig” el skrev jag ”att det verkar som många är som dig” ?

Citat:
Tror inte folk skriver ut det, skulle vara samma sak som att skriva att man inte är intresserad av färgade, bara vita tack. (eller inte är intresserad av mulliga)Det är liksom inte lämpligt att skriva ut.

Förstår faktiskt inte om du döljer din längd eller ej på en dejtingsida, men folk ska inte behöva gissa och är det så att du inte får några svar kan det vara för att du inte angett saker som längd. Då kanske tjejer tror att du är jättekort vilket inte faller alla i smaken. O om en tjej gör en sökning på killar som ska vara bla bla bla så kommer nog såna som lämnat fälten tomma inte ens med i en sökning. Alltså blir det färre som hittar dig i en ev sökning.
Ja jättar är ju så korta .
Nä int direkt, att skriva saker som ens kan uppfattas som lite invandringskritiskt är betydligt känsligare (dom få gånger detta nämns utrycks det väldigt försiktigt). En del längre kvinnor skriver om att killen måste vara längre etc, vilket ju ändå får ses som logiskt. Men visst du kanske har en poäng o det är ju synd om det missförstås med att man typ är dvärg. Dock tror jag inte risken är så stor när det gäller att man ej kommer upp i sökningar. Kvinnor som tar kontakt med män har nämligen blivit sjukt sälsynt numera. Nån snubbe här som får mycket online ragg tex?

Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
HP var så mycket bättre för tio år sedan. Det är sorgligt hur lågt ägarna har gått ner sig. Möjligtvis får de in mer reklamintäkter och betalningar för medlemskap men som kille har det gått ner sig rejält, nästan inga online, nästan inga svarar.

Nja assa förut när webben var en bråkdel av dagens storlek var det mycket lättare för mänen online att få till det. En snubbe PMade mig förut o berättade att han utan vidare via den nu sedan länge nerlagda (finns det ens några öppna webbchatar kvar?) Aftonbladet chat kunde ha analskjut o munsprut med unga kvinnor bland annat sextonåring (när han va 30) i samband med bjudningar av dricka o dyl.
Senast redigerad av mr-mystic 2020-01-09 kl. 22:06.
Citera
2020-01-09, 22:10
Medlem
Citat:
Skrev jag att ” alla är som dig” el skrev jag ”att det verkar som många är som dig” ?

Du kan märka ord men sanningen är att du inte vet hur folk tänker såvida de inte berättar det.

Du får dessutom läsa om vad jag skrev, jag skrev inte ordet alla, utan ordet många. Har läst några utav dina trådar och börja förstå varför du har svårt med tjejer.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-09 kl. 22:15.
Citera
2020-01-09, 22:35
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Du kan märka ord men sanningen är att du inte vet hur folk tänker såvida de inte berättar det.

Du får dessutom läsa om vad jag skrev, jag skrev inte ordet alla, utan ordet många. Har läst några utav dina trådar och börja förstå varför du har svårt med tjejer.

"många är som mig” ok fair enought (hade ej tillgång till ditt citat vid svar). Nja assa de kvinnor jag kontaktar är ju online där så om du menar att du slutade att vara online efter att du fick social fobi & blev asexuell så faller ju min teori. Har dock svårt att tro att alla modellsnygga hyfsat unga kirurger typer kommer att vilja bli ihop (el ens pallar att sätta på) kvinnor (ibland även morsor) med som bäst ganska ok utseende (vid bra sminkning) som dissar mig. Vet av erfarenhet (enligt ganska medioker dejt utseendemässigt) att det aldra flesta drunknar i raggningsrepliker nämligen.

"Har läst några utav dina trådar och börja förstå varför du har svårt med tjejer.” Låt höra då för man får ju sällan nått svar efter ”Ska du göra nått under Halloween?” el dyl. Så nån analys om att jag verkar för interlektuellt knepig känns ganska off i detta sammanhang.
Citera
2020-01-09, 23:37
Medlem
Svårt att orientera sig på HP, kan man fortfarande se vilka som besökt ens profil..?
Citera
2020-01-09, 23:40
Medlem
Citat:
"många är som mig” ok fair enought (hade ej tillgång till ditt citat vid svar). Nja assa de kvinnor jag kontaktar är ju online där så om du menar att du slutade att vara online efter att du fick social fobi & blev asexuell så faller ju min teori. Har dock svårt att tro att alla modellsnygga hyfsat unga kirurger typer kommer att vilja bli ihop (el ens pallar att sätta på) kvinnor (ibland även morsor) med som bäst ganska ok utseende (vid bra sminkning) som dissar mig. Vet av erfarenhet (enligt ganska medioker dejt utseendemässigt) att det aldra flesta drunknar i raggningsrepliker nämligen.

"Har läst några utav dina trådar och börja förstå varför du har svårt med tjejer.” Låt höra då för man får ju sällan nått svar efter ”Ska du göra nått under Halloween?” el dyl. Så nån analys om att jag verkar för interlektuellt knepig känns ganska off i detta sammanhang.

Haft haft skiten i 20 år så jag har dejtat och haft förhållanden med sf, men det blir jobbigt för man känner sig inte bekväm med andra pga ångesten.
Jag känner mig lite taskig efter förra kommentaren så får väl helt enkelt önska dig lycka till i dejtingvärlden, hoppas du hittar rätt i dejtingdjungeln.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-10 kl. 00:29.
Citera
2020-01-10, 19:59
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:

Anser du att det är fult att skriva att man ej vill dejta tjej med husdhur o dyl? Tycker du att man bör vara öppen med att man har husdjur? Jag ser nämligen en koppling till längd, fetma & hudfärg angående preferenser etc.
Citera
2020-01-10, 20:09
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Anser du att det är fult att skriva att man ej vill dejta tjej med husdhur o dyl? Tycker du att man bör vara öppen med att man har husdjur? Jag ser nämligen en koppling till längd, fetma & hudfärg angående preferenser etc.

Tror ju egentligen på ärlighet, men skulle du kunna ljuga lite genom att säga att du är allergisk/överkänslig mot pälsdjur? För att på så sätt sålla bort dom du troligen inte vill träffa?

Nyfiken fråga Menar du att du kan koppla ihop längd, fetma och hudfärg med om hon har husdjur?
Citera
2020-01-10, 20:11
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Findusofelix
Tror ju egentligen på ärlighet, men skulle du kunna ljuga lite genom att säga att du är allergisk/överkänslig mot pälsdjur? För att på så sätt sålla bort dom du troligen inte vill träffa?

Nyfiken fråga Menar du att du kan koppla ihop längd, fetma och hudfärg med om hon har husdjur?

Nja dedt handlar ju alla om preferenser (kan vara så iaf)
Citera
2020-01-10, 20:12
Medlem
Findusofelixs avatar
Citat:
Nja dedt handlar ju alla om preferenser

Okej, då är jag med
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto