Eftersom jag numera är gift ska jag dela med mig av hur ni får dejter på appar som den här i några enkla steg.
1. Ha en bild på dig själv ensam där man ser hela kroppen eller åtminstonde överkroppen. Detta gör att folk ser att du inte är överviktig eller nått. Om du är överviktig är det fortfarande bättre att visa det direkt.
2. Ha en bild där ni är med vänner och gör någon aktivitet, alternativt en bild med vänner och en till där du själv gör någonting. Detta visar socialt värde och att ni har en personlighet.
3. Ha INTE nakenbilder eller halvnakna bilder vid en toalettspegel.
3. Spendera max en timme om dagen på appen. Folk kan se när ni är inne och om ni är där 24/7 verkar ni patetiska eller tror de ni är en bot.
4. Skriv först men aldrig mer än ett meddelande. Efter hon svarat kan du skriva två meddelande mellan hennes svar max. Detta tar bort risken att verka desperat om ni inte skriver som idioter.
5. Var ärlig med vad du vill men fokusera inte överdrivet på det om kvinnan inte själv verkar mycket intresserad. Kvinnor respekterar ärlighet och är ironiskt nog själva inte på appen för att gifta sig direkt fast de skriver som det i sina presentationer. Skökor är de och ska behandlas som det

(jk)
6. Fråga om att träffas på neutral mark ganska tidigt. Många kvinnor vill bara ha bekräftelse och kommer snacka i veckor utan en tanke på att träffas. Ta bort dessa. 2 dagar är max vad jag skrev med folk utan att träffas. Längre tid än så visar på låg självrespekt. Din tid är viktigare än så.
Neutral mark så hon känner sig säker. Ibland hemma hos henne men aldrig hos dig om inte hon föreslår det.
7. Presentation är inte nödvändig då kvinnor precis som män går på bilder. Med det sagt kan du tjäna på att skriva din längd om du är lång eller något skämtsamt. Bry dig inte om att vara orginell då hälften av alla kvinnor copy pastear sina beskrivningar och skrattar när de sjãlva läser den.