Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Försöker att hålla min info på en ganska neutral nivå både när det gäller längd (kan även handla om att jag är galet lång) o jobb (har en ganska ok universitets utbildning dock) vid eventuell dejt går det att dölja båda dem sakerna i viss mån. Bilder måste man ju såklart ha. Menar du att kvinnor rent generellt gör antaganden om man ej tydligt skriver ut kroppslängden? Vad är ganska oatraktiva då för dig jämfört med dig själv ”Miss 6,5”?
Nej det menar jag inte, man brukar ju skriva i sina profiler längd och annan info.. För vissa är det viktigt, åtminstone att killen inte är för kort.
Edit: jaha är det du där, ansiktet syns inte men ok. Att du fick 1 positivt svar av 33 pers är faktiskt lite förvånande, även fast jag vet att det är svårare för killar än tjejer.
Mitt geografiska område är Sthlm, jag rackar inte direkt ner på någon bara att jag knappt sett några som jag skulle vilja dejta. Oavsett min egen nivå måste ju attraktionen finnas där, åt båda hållen. Man ska ju inte tvinga sig själv att dejta någon om man inte vill, jag tror många håller med om att man hellre lever som singel än blir ihop med någon bara för att de är intresserade av en.
Själv söker jag ingen sedan en tid tillbaka, varken behöver eller vill ha någon kille. (Sedan har jag haft ett par kortare förhållanden i mitt liv och de var långt ifrån bra, har nog varit idealist tidigare i mitt liv och drömt om ett förhållande/romantisk partner som är svårt att få). Dessutom har jag blivit realistisk och tycker inte jag själv har så mycket att erbjuda då jag bla lider av social fobi.