2020-01-06, 19:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Nja du vad tänkte jag egentligen…. Tror du missförstod. Egentligen är jag en konservativ nationalist men vad fan gör man om det inte ens med godkänt utseende går att hitta kvinnor i landet? Jag är för ung för att leva i livslångt celibat. Då får man antingen ragga flickvän i Moldavien el köpa sex i Sverige (jag är dock ej där än som tur är).

Du är "Lite trött på ni som kontaktar (nästan) alla.” Vilket jävla lyxproblem då. Du kan ju prova att klä ut dig till man o bli dissad av kvinnor som inte ens är på din nivå så kanske du får dig en tankeställare.

Killen du snackar om verkar ha stake (rent metaforiskt alltså). Uppenbarligen lös den gedigna pilskheten angående er med sin frånvaro för honom när det kom till kritan.

Vad var det för sajt föresten? Är det så lössläppt på HP verkligen att man börjar snacka sexdejting på första mötet?

Ja tyvärr finns dessa killar som enbart söker sex på HP med som 1-2 meddelandet skriver om sex iaf till mig.
Citera
2020-01-07, 16:20
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Ja tyvärr finns dessa killar som enbart söker sex på HP med som 1-2 meddelandet skriver om sex iaf till mig.

Aha men du verkar ju själv vart inne på att sexdejting var ett spännande koncept så vad var problemet?
Citera
2020-01-07, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheBeardedOne
Då har man testat HP igen (ja, här går det undan!). Jag använde tre stycken filter för att visa de som bor i Stockholms län, vars politiska inriktning är höger och som inte har (och inte vill ha) några barn. Resultatet blev 0 träffar
Tänkte att jag kan väl vara lite "snällare" så jag tog bort filtret som valde ut politisk inriktning, då fick jag 6 träffar.

Nä det är kört för min del när det gäller pannkakan.

Vilket åldersspann rör det sig om? För det var ett märkligt resultat speciellt med tanke på sthlm.
Citera
2020-01-07, 16:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Testat HP igen i ca 2 dagar men av någon anledning är det mest bara utländska killar som skriver och gillar min presentation/sida.

Är det några svenskar kvar på HP?

Bor i Stockholmslän.

Så var det för mig med, fenomenet var väldigt tydligt för något år sedan. Några hade till och med skrivit på knackig engelska till en och nyanlända i olika former är verkligen inte ens målgrupp.
Citera
2020-01-07, 16:48
Medlem
Citat:
Har nu kontaktat 33 st från HP i dag. 13 st av dem har läst o besökt. Fick ett posetivt svar o typ 2 negativa (en verkar dock helt knäpp o va ”intellektuellt sexuell, smart*enligt henne själv* o ful typ den andra var fet så blev sur när jag frågade om det typ, sen var det en ganska ung svensk asiat med slank kropp & långt fint hår men rätt fult fejs som dissade mig igår).

Det är fullständigt hopplöst. Palla att skriva intressanta raggningsrepliker med så liten chans till svar.

Jag kanske inte ser ut som Dolph Lundgren 1988 men så jävla kört borde det inte va ändå kan man tycka. Fan har hänt, är man tvungen att betala numera för att få till det sexuellt? Är det roligare på IRL klubbarna sas?

Hur ser du ut själv, namn på HP?
Citera
2020-01-07, 19:40
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cymbaltazzz
Hur ser du ut själv, namn på HP?

HAHAAA ÄR DU SKÖN ELLER? Då kan jag ju lika gärna identifiera mig här på forumet o bli avslöjad i samhället som en hbtq,invandrnigs & feminist hatande demon som kollar på när fula gubbar får till det analt med unga kvinnor. Nä du, jag tror jag hoppar det alternativet .

Hur ser jag ut på en skala. Ja du allt är väl relativt. Visst kan väl hända att man kontaktat för snygga pinglor ibland men jag är väl partisk….. men tycker rent allmänt inte att de är över min nivå o ibland även klart under. Men det är väl bara att konstatera fakta, att det ej kastar sig över mig (förutom när dem vill jävlas typ).
Citera
2020-01-07, 20:24
Medlem
Citat:
HAHAAA ÄR DU SKÖN ELLER? Då kan jag ju lika gärna identifiera mig här på forumet o bli avslöjad i samhället som en hbtq,invandrnigs & feminist hatande demon som kollar på när fula gubbar får till det analt med unga kvinnor. Nä du, jag tror jag hoppar det alternativet .

Hur ser jag ut på en skala. Ja du allt är väl relativt. Visst kan väl hända att man kontaktat för snygga pinglor ibland men jag är väl partisk….. men tycker rent allmänt inte att de är över min nivå o ibland även klart under. Men det är väl bara att konstatera fakta, att det ej kastar sig över mig (förutom när dem vill jävlas typ).

Haha Var tvungen att försöka iaf, men blev klart nyfiken på ditt utseende när du skrev dina lilla statistik. Är du kort då? Själv är man nog en 6,5. Jag har i princip bara sett killar som jag tycker är ganska oattraktiva (på HP).
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-07 kl. 20:50.
Citera
2020-01-08, 22:11
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Haha Var tvungen att försöka iaf, men blev klart nyfiken på ditt utseende när du skrev dina lilla statistik. Är du kort då? Själv är man nog en 6,5. Jag har i princip bara sett killar som jag tycker är ganska oattraktiva (på HP).

Försöker att hålla min info på en ganska neutral nivå både när det gäller längd (kan även handla om att jag är galet lång) o jobb (har en ganska ok universitets utbildning dock) vid eventuell dejt går det att dölja båda dem sakerna i viss mån. Bilder måste man ju såklart ha. Menar du att kvinnor rent generellt gör antaganden om man ej tydligt skriver ut kroppslängden? Vad är ganska oatraktiva då för dig jämfört med dig själv ”Miss 6,5”? Jag håller iaf till i Göteborg men vet inte om det är där du rackar ner på männen sas?

Så du tycker min statistik var extrem till min nackdel?

Angående mitt utseende ser du ju delvis hur jag ser ut på bilden här.
Senast redigerad av mr-mystic 2020-01-08 kl. 22:17.
Citera
2020-01-08, 22:20
Medlem
Citat:
Försöker att hålla min info på en ganska neutral nivå både när det gäller längd (kan även handla om att jag är galet lång) o jobb (har en ganska ok universitets utbildning dock) vid eventuell dejt går det att dölja båda dem sakerna i viss mån. Bilder måste man ju såklart ha. Menar du att kvinnor rent generellt gör antaganden om man ej tydligt skriver ut kroppslängden? Vad är ganska oatraktiva då för dig jämfört med dig själv ”Miss 6,5”?

Nej det menar jag inte, man brukar ju skriva i sina profiler längd och annan info.. För vissa är det viktigt, åtminstone att killen inte är för kort.

Edit: jaha är det du där, ansiktet syns inte men ok. Att du fick 1 positivt svar av 33 pers är faktiskt lite förvånande, även fast jag vet att det är svårare för killar än tjejer.

Mitt geografiska område är Sthlm, jag rackar inte direkt ner på någon bara att jag knappt sett några som jag skulle vilja dejta. Oavsett min egen nivå måste ju attraktionen finnas där, åt båda hållen. Man ska ju inte tvinga sig själv att dejta någon om man inte vill, jag tror många håller med om att man hellre lever som singel än blir ihop med någon bara för att de är intresserade av en.
Själv söker jag ingen sedan en tid tillbaka, varken behöver eller vill ha någon kille. (Sedan har jag haft ett par kortare förhållanden i mitt liv och de var långt ifrån bra, har nog varit idealist tidigare i mitt liv och drömt om ett förhållande/romantisk partner som är svårt att få). Dessutom har jag blivit realistisk och tycker inte jag själv har så mycket att erbjuda då jag bla lider av social fobi.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-08 kl. 22:29.
Citera
2020-01-08, 22:35
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
Nej det menar jag inte, man brukar ju skriva i sina profiler längd och annan info.. För vissa är det viktigt, åtminstone att killen inte är för kort.

Edit: jaha är det du där, ansiktet syns inte men ok. Att du fick 1 positivt svar av 33 pers är faktiskt lite förvånande, även fast jag vet att det är svårare för killar än tjejer.
Mitt geografiska området, jag rackar inte direkt ner på någon bara att jag knappt sett några som jag skulle vilja dejta. Oavsett min egen nivå måste ju attraktionen finnas där, åt båda hållen. Man ska ju inte tvinga sig själv att dejta någon om man inte vill, jag tror många håller med om att man hellre lever som singel än blir ihop med någon bara för att de är intresserade av en.
Själv söker jag ingen sedan en tid tillbaka, varken behöver eller vill ha någon kille. Dessutom har jag blivit realistisk och tycker inte jag själv har så mycket att erbjuda då jag bla lider av social fobi.

Jo visst men om det är viktigt att killen inte har fel kroppslängd då skriver väl man det i sin text om man är någerlunda skärpt? Varför är det förvånande, menar du rent genomsnittligt? Dessutom har den ”positiva kvinnan(1 st)" nu struntat i att svara på följdfrågan. Ok jaha då tillhör du inte den skara av detta forum som trotts sitt mansförakt måste leva ut sin sexualitet o således funderar på låta det homusexuella växa fram. Om man är smått asexuell är det kanske mindre märkligt att man kan avstå från att ”konka hem gratis silver” bara för att man endast tycker att ”platina” är värt besväret sas.
Senast redigerad av mr-mystic 2020-01-08 kl. 22:38.
Citera
2020-01-08, 22:38
Medlem
P.S och de få killar som är snygga på HP tycker jag ser ut som bad boys, och det är inte min typ heller. Skulle heller inte våga träffa någon som jag tycker är över min liga, jag är knepig i mitt tänk. hehe Det är en del rädsla för att inte duga som är inblandad o whatever... Hade man varit en 9:a hade man varit mer självsäker. Det var 1-2 killar som jag pratade med på HP för några år sedan som jag inte vågade träffa, det är väl lite nåt jag ångrar.
Senast redigerad av Cymbaltazzz 2020-01-08 kl. 22:42.
Citera
2020-01-08, 22:42
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:
P.S och de få killar som är snygga på HP tycker jag ser ut som bad boys, och det är inte min typ heller. Skulle heller inte våga träffa någon som jag tycker är över min liga, jag är knepig i mitt tänk. hehe Det är en del rädsla för att inte duga som är inblandad, whatever...

Ja det kanske du är. Det egendomligaste är väl att du blivit medlem trotts ditt ointresse. Verkar finnas många som dig där. Dvs som fladdrar runt & rör ”smekskärmen" ist för en "upphittad snorre" (utan att egentligen haja sitt motiv).
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in