Citat:
Ursprungligen postat av
Klopek
Jag tror som så att den extrema invandringen har lett till överskottet. Inte för att jag tror en icke svensktalande utan jobb eller utbildning ha någon chans. Det jag menar är att tjejer svämmar över med mail mer än dom hade gjort normalt vilket gör så att man försvinner i ett hav av mail, om det var Medelhavet förut så är det nu Atlanten. Befolkningsökningen av framförallt män senaste 5åren måste vara enormt.
Ege inte mening göra detta till en invandringsfråga men tanken har såklart slagit mig att överutbudet av män har spätts på ännu mer senaste åren.
Äh, det är hur många svenskar som helst och invandrare är inte överrepresenterade på hp. Kanske om du söker på 18-20 år men inte annars.
Citat:
Ursprungligen postat av
Klopek
Har inte nämnt ett ord om ons. Men har inte heller skrivit några långa förstamail. En del tjejer skriver på sina profiler att dom inte svarar på korta mail. Skriva unika mail till varje tjejer man skriver till omöjlig med tanke på att svarsfrekven är så låg - läs dom flesta öppnar inte ens mailet. Känns ogjort att lägga ner tid först på att läsa en presentation och sedan ställa frågor och dra till med något charmigt som synkar med tjejens profil.
Ang 42 åriga kvinnor som vill ha barn så är det skillnad på man och kvinna. En kvinna ska inte bära barn i den åldern. Ege max 35år. Rätt sent det också. Men allt mellandet 30-35 är väl ok. Mer naturligt är dock 20-25.
Har du verkligen stött på män på HP som är feminister och är anti sd, det låter inte särskilt troligt för fem öre om dom inte är gay.
Jag vet att du inte skrev något om ons. Det hindrar väl inte mig från att skriva hur jag upplever att sidan förändrats till det sämre?
Att somliga skriver att dom inte vill ha korta meddelanden kan ju vara för att merparten skriver något av följande:
- hej
- gör du
- snygging
Inte mycket att svara på. Jag tror inte att du behöver skriva en roman men jag har märkt att om jag skriver något där jag hänvisar till killens text så blir han väldigt positiv. Sen har killar skrivit till mig som jag förstått inte läst min text och då tackar jag för mig. Är man så oseriös att man inte kan ta en minut för att läsa en text om personen som man finner intressant? Nä, då går jag vidare till nästa. Jag är seriös och lägger ner tid på detta och förväntar mig att han gör detsamma.
Haha. Vilken värld lever du i? Varför kan inte en 42-årig kvinna skaffa barn? Jag har flera vänner som skaffat när dom är äldre.
Jepp, det finns. Och nej, han är inte gay. Förstår inte riktigt vad homosexualitet har med feminism och sd att göra men men.