Citat:
Ursprungligen postat av
mr-mystic
Har nu kontaktat 33 st från HP i dag. 13 st av dem har läst o besökt. Fick ett posetivt svar o typ 2 negativa (en verkar dock helt knäpp o va ”intellektuellt sexuell, smart*enligt henne själv* o ful typ den andra var fet så blev sur när jag frågade om det typ, sen var det en ganska ung svensk asiat med slank kropp & långt fint hår men rätt fult fejs som dissade mig igår).
Det är fullständigt hopplöst. Palla att skriva intressanta raggningsrepliker med så liten chans till svar.
Jag kanske inte ser ut som Dolph Lundgren 1988 men så jävla kört borde det inte va ändå kan man tycka. Fan har hänt, är man tvungen att betala numera för att få till det sexuellt? Är det roligare på IRL klubbarna sas?
33 st! Lite trött på ni som kontaktar (nästan) alla. Det är uppenbart med i de flesta fall men ni kanske tänker för varje nej närmare ett ja.
Vad menar du med att betala för att få till det sexuellt?
Träffade en kille i somras på en fika (jag betalde för mig) som jag gärna hade träffa t igen om inte han innan vi skiljdes åt började klaga på att det skulle bli dyrt med bensin eller att åka kollektivt om vi skulle börja ses
Han hörde av sig och vill ses igen men jag dissade honom. Liksom beklaga sig för att det skulle kosta pengar att ha sex då han antingen hade behövt åka 1 mil eller ta tåget inom SL.
Sen jag hade kunnat ta mig till honom med. Han hade jobb ska tilläggas. Borde ha skrivit till han att han kanske skulle ragga på någon granne.