2019-12-29, 19:49
Medlem
TheBeardedOnes avatar
Då har man testat HP igen (ja, här går det undan!). Jag använde tre stycken filter för att visa de som bor i Stockholms län, vars politiska inriktning är höger och som inte har (och inte vill ha) några barn. Resultatet blev 0 träffar
Tänkte att jag kan väl vara lite "snällare" så jag tog bort filtret som valde ut politisk inriktning, då fick jag 6 träffar.

Nä det är kört för min del när det gäller pannkakan.
Citera
2020-01-04, 08:36
Medlem
Testat HP igen i ca 2 dagar men av någon anledning är det mest bara utländska killar som skriver och gillar min presentation/sida.

Är det några svenskar kvar på HP?

Bor i Stockholmslän.
Senast redigerad av emmagirl 2020-01-04 kl. 08:39.
Citera
2020-01-04, 08:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av emmagirl
Testat HP igen i ca 2 dagar men av någon anledning är det mest bara utländska killar som skriver och gillar min presentation/sida.

Bor i Stockholmslän.

Vad? Är du rasist eller?
Citera
2020-01-04, 16:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cynicalfucktard
Vad? Är du rasist eller?

Visst att den skulle komma men känner ingen attraktion till utländska killar oavsett om de är adopterade eller uppväxta utomlands.

Känner ingen attraktion till överviktiga män heller tex
Citera
2020-01-04, 17:33
Medlem
Citat:

Bor i Stockholmslän.
Sen de gjorde om sidan (eller förstörde den) så är överblicken helt borta och det tar mycket längre tid att försöka hitta en trevlig tjej.
Jag tror att min profil bara har 5-10% besökare jämfört med tidigare.
Citera
2020-01-05, 15:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gosif
Enligt min åsikt blev det värre sedan invasionen 2015..

Om vi säger för 10 år sedan var hur lätt som helst mot idag, sedan finns också en anledning att Sanna 45 har haft samma bilder sedan hemsidan startades

Samma sak med Pelle 45 år
Citera
2020-01-05, 15:38
Medlem
Varför är det så extremt många vänsterbrudar och knepiga estettyper på HP?
Citera
2020-01-05, 15:39
Medlem
Jag har kört lite HP på senaste.
Är svensk kille, har två dejter i närtid.
Så omöjligt på HP? Verkligen inte
Citera
2020-01-05, 19:00
Moderator
pbos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrWiz
Du är antagligen i topp vad gäller fysisk attraktivitet. Då funkar det säkert.
Citera
2020-01-05, 23:29
Medlem
mr-mystics avatar
Citat:

Bor i Stockholmslän.

Ursäckta att jag frågar men hur ser du ut ungefär?

Citat:
Ursprungligen postat av MrWiz

Ok du är lyckligt lottad isf. Jag tycker att mina bilder är ganska bra men med dagens selektiva mått mätt….. Jag får fan inte till det längre assa (jag raggar såklart ej ba på gulliga 18 åringar o dyl). Ser du ut som Markus Schenkenberg 1994 typ? Ärligt hur är nivån på dina pinglor (ba frågar) ?

Citat:
Ursprungligen postat av insvept
En tjej som jag träffade genom hp och låg några gånger med för tio år sen såg jag vara kvar på hp några år senare med en halvårsgammal unge på heltid. Garanterat någon annan hon legat med lika random som med mig. Ja hon är WT så det skriker om det, men det var trevligt i sängen ändå.

Hon sökte "kärleken", samtidigt som hon legat runt med halva stan. Hon var inte speciellt svår att få omkull. Vilken ynnest att bli plastpappa med hennes renrasiga kärnfamilj.

Men det finns väl alltid någon riktigt desperat själ därute, skulle inte förvåna mig om det stod såna på kö för henne och hennes unge.
Men där har jag mognat på nått sätt el vad man ska säga. Känns som det är så jävla svårt att få till en dejt i vilket fall som helst, så att då hålla på o gaffla med nån morsa är helt enkelt ej värt besväret. Visst om hon var fräsch i kroppen o ok nylle etc så skulle jag kanske köra henne med kondom men det är ej värt allt lirkande på HP o liknade skit för nån eländig moder.
Citera
2020-01-05, 23:37
Medlem
mr-mystics avatar
Har nu kontaktat 33 st från HP i dag. 13 st av dem har läst o besökt. Fick ett posetivt svar o typ 2 negativa (en verkar dock helt knäpp o va ”intellektuellt sexuell, smart*enligt henne själv* o ful typ den andra var fet så blev sur när jag frågade om det typ, sen var det en ganska ung svensk asiat med slank kropp & långt fint hår men rätt fult fejs som dissade mig igår).

Det är fullständigt hopplöst. Palla att skriva intressanta raggningsrepliker med så liten chans till svar.

Jag kanske inte ser ut som Dolph Lundgren 1988 men så jävla kört borde det inte va ändå kan man tycka. Fan har hänt, är man tvungen att betala numera för att få till det sexuellt? Är det roligare på IRL klubbarna sas?
Senast redigerad av mr-mystic 2020-01-05 kl. 23:47.
Citera
2020-01-06, 06:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr-mystic
Har nu kontaktat 33 st från HP i dag. 13 st av dem har läst o besökt. Fick ett posetivt svar o typ 2 negativa (en verkar dock helt knäpp o va ”intellektuellt sexuell, smart*enligt henne själv* o ful typ den andra var fet så blev sur när jag frågade om det typ, sen var det en ganska ung svensk asiat med slank kropp & långt fint hår men rätt fult fejs som dissade mig igår).

Det är fullständigt hopplöst. Palla att skriva intressanta raggningsrepliker med så liten chans till svar.

Jag kanske inte ser ut som Dolph Lundgren 1988 men så jävla kört borde det inte va ändå kan man tycka. Fan har hänt, är man tvungen att betala numera för att få till det sexuellt? Är det roligare på IRL klubbarna sas?

33 st! Lite trött på ni som kontaktar (nästan) alla. Det är uppenbart med i de flesta fall men ni kanske tänker för varje nej närmare ett ja.

Vad menar du med att betala för att få till det sexuellt?

Träffade en kille i somras på en fika (jag betalde för mig) som jag gärna hade träffa t igen om inte han innan vi skiljdes åt började klaga på att det skulle bli dyrt med bensin eller att åka kollektivt om vi skulle börja ses

Han hörde av sig och vill ses igen men jag dissade honom. Liksom beklaga sig för att det skulle kosta pengar att ha sex då han antingen hade behövt åka 1 mil eller ta tåget inom SL.

Sen jag hade kunnat ta mig till honom med. Han hade jobb ska tilläggas. Borde ha skrivit till han att han kanske skulle ragga på någon granne.
Senast redigerad av emmagirl 2020-01-06 kl. 06:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in