Citat:
Ursprungligen postat av
Centurion77
En del verkar tro att om man betalar en 50-200 kr/mån. så blir det helt plötsligt seriösare. Man blir inte mindre kåt eller desperat för att man betalar en hundring eller två. Dessutom så hänger samma personer på gratissidor också, eller över huvud taget håller ögonen öppna överallt - i ICA-kön, bibliotek, klär av folk med blicken, etc. etc. Snarare så skulle jag vilja påstå att desperationen är värre om man t.o.m. Betalar för det.
Vad gäller HP, jag träffade mitt ex där och vi var ihop i över 5 år. Lätt var det inte förstås, fast det är inte lätt oavsett var eller hur man träffas.
Många brudar sitter på samma bilder år ut och år in och ändrar inte ens profiltexten efter sin ålder. Det kan t.ex. stå 30 i texten och bredvid namnet står det 36. Då har de alltså hängt där antingen non stop i 6 år eller till och från. Och de som inte svarar är i många fall avtrubbade, sönderdejtade, tappat allt hopp, näsan i vädret eller är på tok för kräsna för sitt eget bästa m.m. Det är väl just de som är kvar 6 år efteråt i första hand.
Det stämmer angående betalsidorna.
Det sista håller jag verkligen med om. Man blir väldigt avtrubbad efter ett tag och det känns motigt att logga in. Vad gäller profilerna så gäller även detta åt andra hållet med. Folk som har skrivit till mig har jag gjort uppmärksam på detta. Total lathet att inte ändra nåt sånt.
Citat:
Ursprungligen postat av
normallekman
Då kanske det beror på dig? Du kanske drar till dig oseriösa? Då är det ditt fel. ☺️
Nämen seriöst så är det mest kvinnors orimliga krav som gör all nätdejting omöjlig.
De vill känna kvitter i magen innan man utbytt ett ord.
Lycka till liksom.
Det beror till stor del på mitt utseende. Jag vet att jag ser ut på ett visst sätt men min personlighet stämmer inte överens med mitt utseende vilket skapar problem för mig. Jag har dock skrivit i min profiltext vem jag är som person med då väldigt få läser den så blir jag spammad av en massa oseriösa som jag gärna hade sluppit att behöva filtrera bort.
Att känna kvitter i magen gör jag inte förrän efter ett tag. Jag behöver bli attraherad på något sätt. Fint leende, fina ögon eller nåt samt ser jag gärna att personen kan hålla en konversation. Om han har jobb eller inte skiter jag blankt i. Min ekonomi är i ordning och det räcker för min del. Så jag vet inte riktigt vad det är för orimliga krav jag skulle ha?
Citat:
Ursprungligen postat av
Das Auto
Hur vet du att de bara är ute efter ons då? Många verkar ju tro man bara är ute efter sex så fort man nämner att man inte är asexuell, vilket är synd.
Somliga säger det rakt ut. I andra fall framkommer det av konversationen. Att nämna sex är ju helt ok men att konversationen enbart är inriktad på sex är något helt annat.