2016-08-20, 00:28
Medlem
RobocoprahWinfreys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shamshiri
Jag skulle säga att det är en otroligt populär site om man tycker om feta, fula som letar efter någon som kan bjuda dem på resor, mat och dricka eller om man känner att man är desperat och behöver få tag i någon med barn eller någon golddigger.
Jaha. Själv tycker jag att det finns mängder av snygga kvinnor där, både med och utan barn.
Citera
2016-08-20, 10:11
Medlem
Enbart negativa erfarenheter av sidan.

-Aldrig fått till en dejt.
-Aldrig haft en givande diskussion.
-Hälften av gångerna man skickat mail, har mailet inte ens öppnats.
-Svarsratio är ungefär 2 av 10.
-De gånger kvinnor tagit initiativ och skickat mail så har det varit kvinnor som bor 40-50 mil bort.

Däremot märkte jag av att många skickar meningslösa likes på bilder och likes på presentationstext, men det är ju bara fegt och därav något jag valde att ignorera.
Citera
2016-08-20, 10:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av RobocoprahWinfrey
Jaha. Själv tycker jag att det finns mängder av snygga kvinnor där, både med och utan barn.

det sägs att smaken är som baken. Om man har någon typ av kapacitet eller talang så trålar man inte runt på happypancake efter partner. de som har någon typ av förmåga förstår oftast så passt väl att de som finns på nätet är till stor del problem eller kommer att ställa till problem när de inte får som de vill. Problem kan man skapa själv om man lever ett tråkigt och höndelsefattigt liv. Man behöver inte om man har hjärna någon från nätet som skapar de åt en. Verkar det komplext eller high tech? Det handlar om sunt förnuft och att använda hjärnan.
Citera
2016-08-20, 10:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke

-De gånger kvinnor tagit initiativ och skickat mail så har det varit kvinnor som bor 40-50 mil bort.

Däremot märkte jag av att många skickar meningslösa likes på bilder och likes på presentationstext, men det är ju bara fegt och därav något jag valde att ignorera.

Min vän visade mig vilken typ av presentationstexter de kvinnor han har kontakt med skrivit och det är oftast ingen presentationstext eller rent dravel. Kanske ger en vink om vad det handlar om för genier. Om man inte skrivit någon presentationstext tolkar jag det som att man inte är tillräckligt normalbegåvad att formulera sig. Är inte särskilt imponerad av de svar han fått. Det är mest meningslösa kommentarer som mer har i syfte att hålla liv i något medan man avgör om de andra korten skulle kunna ge en högvinst förutom gratis mat och dricka.
Citera
2016-08-21, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shamshiri
Min vän visade mig vilken typ av presentationstexter de kvinnor han har kontakt med skrivit och det är oftast ingen presentationstext eller rent dravel. Kanske ger en vink om vad det handlar om för genier. Om man inte skrivit någon presentationstext tolkar jag det som att man inte är tillräckligt normalbegåvad att formulera sig. Är inte särskilt imponerad av de svar han fått. Det är mest meningslösa kommentarer som mer har i syfte att hålla liv i något medan man avgör om de andra korten skulle kunna ge en högvinst förutom gratis mat och dricka.

Inte nödvändigtvis, även om det säkerligen stämmer i en hel del av fallen. Jag tror det är minst lika vanligt att somliga vill ha allt serverat på ett silverfat utan att själva behöva göra en fluga förnär. Som jag tidigare påpekat x antal gånger så kan kvinnor på dejtingsajter liknas vid arbetsgivare. De behöver inte göra någonting för att "få kontakt med lediga män ute i samhällssfären", de får kontakt med män i alla fall.
Citera
2016-08-21, 19:48
Medlem
kukflashs avatar
Jag är medlem på HP och jisses vilka slitna kvinnor som finns där. (Ingenting emot dom iofs men ändå)
Har skrivit till ca 10st där varav jag fick ett KIK-namn och en lättklädd bild, sen tog det stopp.

Har kommit på en ganska smart idé som gör att jag får massa profilträffar och vissa meddelanden. Hur? -Längst till höger finns det en lista på inloggade som uppdateras tillsammans med sidan, jag använder ett program som klickar automatiskt på dessa profiler som dyker upp = jag besöker många profiler och får många besökare tillbaka.

En aning desperat kanske men det fungerar. Igår fick jag ett meddelande från en 53-årig kvinna som löd
"Ser det ut att jag bor ganska nära dig min nästan lila son?"

Hon var tyvärr ganska ful så inget att hämta där.
Citera
2016-08-21, 20:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
Det finns ju också gott om snubbar med märklig inställning och som förstör för er andra . Har tagit bort mitt konto, men en kille skrev efter jag inte svarat på hans första meddelande; "kanske tur att du inte svarade ändå för du skulle ändå inte klara av mig sexuellt"...
Bitch please
Buffy!
Jag är rätt säker på av vi hade en rätt lång mailkontakt på HP!
Dock inte varit inne där på två år...
jag är inte den du refererar till i denna post.
Citera
2016-08-22, 23:42
Medlem
Har noterat att massvis med brudar är inloggade hela nätterna och sen loggar ut på morgonen.
Om man besöker får man inget besök tillbaks, inom en stund som man får annars. Skriver man mail läser de inte förrän dagen efter och nåt svar blir det sällan. Ibland får man frågan varför man var uppe så sent. Hallå eller, hon var själv inloggad hela natten.

Bekräftelse hoe's.
Citera
2016-08-23, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke

Ungefär min erfarenhet...

Men jag fick intrycket av att extroverta lyckas bra på sajten. Såna som har som hobby att hoppa fallskärm, festa, resa, träna, osv.

Jag tror inte det är så lätt för tjejer heller som inte är toppmodeller. Insåg att jag sorterade ut "mindre attraktiva" rätt automatiskt. Inte för att jag är superattraktiv själv.

Skulle man lyckas på dejtingsidor måste man ha ett attraktivt yttre först och främst. Bilder där man ser stilig, rik, brunbränd och vältränad ut. Och framförallt att man har GNISTAN.
Men hur ska man ha en gnista när man sitter ensam och övergiven hemma liksom? Hade man mått jättebra hade man ju inte sökt sig på dejtingsidor.

Hur som helst, jag tycker lika synd om tjejerna som harvar runt där och aldrig träffar nån vettig.
Citera
2016-08-23, 08:03
Medlem
Farbror-Joakims avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999
Ungefär min erfarenhet...

Men jag fick intrycket av att extroverta lyckas bra på sajten. Såna som har som hobby att hoppa fallskärm, festa, resa, träna, osv.

Jag tror inte det är så lätt för tjejer heller som inte är toppmodeller. Insåg att jag sorterade ut "mindre attraktiva" rätt automatiskt. Inte för att jag är superattraktiv själv.

Skulle man lyckas på dejtingsidor måste man ha ett attraktivt yttre först och främst. Bilder där man ser stilig, rik, brunbränd och vältränad ut. Och framförallt att man har GNISTAN.
Men hur ska man ha en gnista när man sitter ensam och övergiven hemma liksom? Hade man mått jättebra hade man ju inte sökt sig på dejtingsidor.

Hur som helst, jag tycker lika synd om tjejerna som harvar runt där och aldrig träffar nån vettig.

Definiera gärna mindre attraktiva. Var på ett ungefär återfinns de som du sorterar bort automatiskt?
http://www.returnofkings.com/wp-cont...orialscale.jpg

Själv skulle jag nog sätta gränsen vid fyra men då gäller det nog att gallra lite mer, om man lyckas hitta en oslipad diamant.
Citera
2016-08-23, 18:16
Medlem
Jigglypuffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Jag blev medlem i happypancake för några år sedan och för ett tag sedan skaffade jag privata bilder på mig själv. Jag är en ung man, hyfsad vuxenålder. Söker för det mesta äldre kvinnor, dock inte slitna. Delar med mig mina privata foton, har en kort konversation som inte mynnar ut i en dejt. Förstår inte liksom grejen. Först kan kvinnorna verka intresserade och sedan sluta svara. Ibland brukar vissa pausa sitt medlemskap om man förlorar kontakt, vilket är förståeligt, och andra gånger säger vissa kvinnor att jag ser ung ut vilket jag inte oftast håller med. Jag läste på bloggen att en övervägande majoritet som blir kontaktat är kvinnor, vilket kan förklara varför det är svårt för oss män att konkurrera sinsemellan för att övertyga någon kvinna på happypancake att gå ut på en dejt. Jag förstår inte bara varför det är såpass omöjligt. Jag undrar nu om någon sitter inne med ovärderlig tips om hur man kan gå runt problemet och övertyga och övertala någon kvinna att gå ut på en dejt?

"Pausat sitt medlemsskap" är happypancake-kod för att du blivit blockad.
Citera
2016-08-24, 00:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jigglypuff
"Pausat sitt medlemsskap" är happypancake-kod för att du blivit blockad.

Nope det är det ej !

Har du blivit blockad står det olika saker som orsak.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in