2016-11-02, 20:24
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrvexo
Hehe, klockren bitterhet! En riktigt bra tjej, faktiskt. Snygg, intelligent och vänlig. Låt oss kalla det tur (då framstår jag som mer ödmjuk). Trots att jag håller med om att det är svårt som kille i det ökända dejtingträsket, så tycks många närmast konspirera om huruvida det faktiskt existerar hyggliga tjejer (som ser okej ut) på dessa sidor. Vi är många som tidigare funnit lyckan och kärleken på nätet, så det är bevisligen möjligt.

Ett tillägg: det har tidigare nämnts att ni får fler besök när ni ger ett mer bohemiskt intryck rent visuellt (bilder där ni är skäggiga och ser lite mer ostädade och regellösa ut i klädstilen, exempelvis). Många tjejer finner det väl häftigt när en kille är en icke-konformist såhär i hipstertider, men jag har också funnit att jag blir mer populär med denna typ av profilbild. Sedan behöver man ju inte bli pretentiös (detta funkar säkerligen bättre om man naturligt är åt det konstnärliga hållet).

Jag vet inte, det tjejer som brukar ta kontakt med mig är sällan speciellt snygga, och det är inte direkt vanligt heller.
Citera
2016-11-02, 20:51
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Är det någon ny trend att kvinnor söker betydligt yngre män? Detta fenomén är ganska främmande för mig då det i verkligheten är precis tvärtom. De flesta kvinnor som hänger där har angett åldersintervall som ser ut på följande sätt: kvinnan är ex.vis 42 och söker män mellan 28-40. Kvinnorna söker alltså betydligt yngre än äldre. Frågan är då hur många yngre män det är som ens vill ha något förhållande med såpass mkt äldre kvinnor? Jag söker i princip som man ENBART yngre kvinnor och då högst 5 års skillnad. Det är irriterande att få typ 10 mail om dagen av dessa äldre tanter...
Jag skriver inte till yngre när jag är på sidorna men prefererar dem av några orsaker. Jag är mer intresserad av att eventuellt bli förtjust i någon och förhoppningsvis förälskad än att någon som misskött sitt yttre ska få något öppet mål för att uppträda odrägligt mot mig. Yngre killar anstränger sig mer och du kanske inte gillar äldres uppmärksamhet men inte som att man bett om på tok för unga killar heller. Jag är selektiv och får ofta om och om igen meddela yngre killar att jag inte är intresserad. Det kan vara som så att man inte ska klaga så mycket för att man inte kommer få välja fritt i en grupp helt efter egna preferenser. Det är nätet och utbudet är större och mer varierande (liksom vi nollor finns där för handen på hjärtat, är man inte misslyckad i livet överlag så är man det i sin förmåga till det motsatta könet. Så jävla svårt är det inte annars)
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Detta är en pågående trend. Äldre kvinnor vill i någon typ av jämställdhetsförvirring bevisa att de är lika attraktiva för yngre män som äldre män är för kvinnor. Kan hända att de är det..

Vad de däremot ofta glömmer är att deras biologiska klocka tickar på o många yngre män är intresserade av familjebildning o där faller tanterna bort, dels för att de är för gamla o dels för att de oftast redan har de barn de vill ha.
Men som sexuell förnöjelse duger de säkert ett tag då det också är en trend bland unga män att lägra äldre kvinnor
Eller kanske inte tvingas ta äldres skit, eller är missnöjda med sina liv och i vår tid kan ju faktiskt kvinnor precis som män dölja sina misslyckanden genom dejting med yngre personer.
Citera
2016-11-03, 22:45
Medlem
HP är bra har plockat allt från 7-10 poängare där alla har vart helt vanliga trevliga tjejer både för kortare och längre stunder, kommer garanterat regga mig igen efter jag har läkt ihop efter sista kärleken därifrån, så jag inte vad ni gör fel.? jag är runt en 6-7:a utseende mässigt
Citera
2016-11-04, 09:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skrahs
Eller så skriver du en presentation?
Fan, tänk att jag aldrig kommit på det tidigare. Det är ju så lätt att sno ihop nån skit.
Citera
2016-11-22, 17:26
Medlem
reasonxmas999s avatar
det finns bra tjejer, darko jag såg en syrian som passar dig i 08.
Citera
2016-11-23, 21:44
Medlem
Varit med på HP i 1 1/2 år , nu 43 årig man, bor i Stockholm , skild med halv tids barn
Ser väl ok ut ( trode jag innan ) och har några bilder och ifylld profil

Skriver till många olika kvinnor mellan 32 43

Och jag fattar inte vad jag gör fel, om man skriver till säg 20 st är det väl max 5 som ens går in på profilen ( el ens läser mitt svar ) .. alltså är det jag som ser för jävlig ut typ
Har träffat en , hon visade sig ha ljugit om allt, inkl hennes bild
Sen kik med några andra men aldrig träffat

Fattar inte vad som är fel, för verkar vara omöjligt
Citera
2016-11-23, 22:12
Medlem
dstructs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av silikonslang
Varit med på HP i 1 1/2 år , nu 43 årig man, bor i Stockholm , skild med halv tids barn
Ser väl ok ut ( trode jag innan ) och har några bilder och ifylld profil

Skriver till många olika kvinnor mellan 32 43

Och jag fattar inte vad jag gör fel, om man skriver till säg 20 st är det väl max 5 som ens går in på profilen ( el ens läser mitt svar ) .. alltså är det jag som ser för jävlig ut typ
Har träffat en , hon visade sig ha ljugit om allt, inkl hennes bild
Sen kik med några andra men aldrig träffat

Fattar inte vad som är fel, för verkar vara omöjligt

Tror inte HP är så bra faktiskt. Finns nog en del guldkorn där som är seriösa, nya som registrerar sig som inte vet så mycket om sidan. Men många har nog psykiska problem, är sexmissbrukare som ligger med alla eller guldgrävare alternativt bekräftelsesökare. Tror också att det finns en hel del tonåringar som bara trollar där.. Bögar som stöter på hetero killar osv. Tanter som stöter på unga killar. Min intuition säger mig att det nog finns en hel del kriminella där också, så gäller att passa sig.. De lite mer normala snygga tjejerna är det nog stenhård konkurrens om.. Så nog bättre att registrera sig på någon seriös sida om du nu letar efter något seriöst i din ålder.
Citera
2016-11-24, 02:12
Medlem
Börja bli trött på att se samma fula trynen på HP dag ut och dag in.
Inte många nya som reggar sig där i mitt län, kanske är 1-2 om dagen och de flesta har varken foto eller presentation.
HP borde göra som andra sidor och kräva ett foto så man kan kontakta andra.

Besökte en profil utan foto (inga i öppna eller låsta i albumet heller) men hon hade skrivit en presentation i alla fall där stod det en långa krav lista och längst ner stod det att hon inte kommer svara nån utan foto
Citera
2016-11-24, 12:32
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hasseharmynt
.
Besökte en profil utan foto (inga i öppna eller låsta i albumet heller) men hon hade skrivit en presentation i alla fall där stod det en långa krav lista och längst ner stod det att hon inte kommer svara nån utan foto

Det där har jag varit med om också - dessutom blivit kontaktade av såna som man skrivit med och man ändå inte lyckas få någon bild av och som verkar förhala att man ska träffas. Detta då när man för en gångs skull bor o samma stad så att ses över en kaffe skulle vara möjligt inom typ en kvart efter att frågan ställs.

Sen blir de sura när man efter några veckors dagligt messande helt enkelt tröttnar på att skriva till dem eftersom man inte ens kan få se ett ansikte på den man pratar med

Men är ju svårt att INTE misstänka att det är någon (kill)polare som skaffat ett fejk-konto bara för att trolla en...
Citera
2016-11-24, 12:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hasseharmynt
Börja bli trött på att se samma fula trynen på HP dag ut och dag in.
Inte många nya som reggar sig där i mitt län, kanske är 1-2 om dagen och de flesta har varken foto eller presentation.
HP borde göra som andra sidor och kräva ett foto så man kan kontakta andra.

Jag brukar blockera tjejer som man ser ofta på högerspalten. Det är attentionwhores som loggar in och ut hela tiden för att synas på "nyligen inloggade" och få uppmärksamhet samt smöriga meddelanden för att få lite falsk bekräftelse-boost.
Citera
2016-11-24, 13:00
Medlem
Det är så extremt fula tjejer på happypancake. Riktigt jävla fula slitna och feminister. Och så söker de killar som är lika gamla som dem, "för något seriöst". LoL. Brrrrr

Jag kanske hittar 1 snygg tjej per län. Och den är såklart inte intresserad av mig lol.
Jag är inte så snygg heller men långt snyggare än dessa fula äckliga tjejer som är där. Tjejer ska fan vara snyggare än sin kille. Det är bara i Sverige, tvärtomlandet som man brukar se massa fula tjejer med ganska snygga killar.
Citera
2016-11-24, 13:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dolesn
Det är så extremt fula tjejer på happypancake. Riktigt jävla fula slitna och feminister. Och så söker de killar som är lika gamla som dem, "för något seriöst". LoL. Brrrrr

Jag kanske hittar 1 snygg tjej per län. Och den är såklart inte intresserad av mig lol.
Jag är inte så snygg heller men långt snyggare än dessa fula äckliga tjejer som är där. Tjejer ska fan vara snyggare än sin kille. Det är bara i Sverige, tvärtomlandet som man brukar se massa fula tjejer med ganska snygga killar.

Jag VÄGRAR ligga med en fulare tjej. VÄGRAR. Hon måste vara MINST liksom jag vara normalviktig/tränad och inte ha grova ansiktsdrag (stor näsa osv). Med andra ord, jag söker i min egen liga....jag vägrar sänka min självrespekt!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in