2016-07-08, 23:08
Medlem
Trashtextats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fawful
Skönt att höra att det inte var så illa för alla.

Buffy du kanske lockar till dig rötägg genom din presentation?
Jag kontaktas av lösaktiga killar och några knäpphuvuden som är oförskämda men de kallar mig inte för en massa fula saker och majoriteten av männen är från trevliga till rara mot mig. Jag har själv attityd utan att behandlas så illa mer än att vissa försöker tvinga fram dejter eller har en nedlåtande ton.

Att använda epitet som hora är långt över alla acceptabla gränser.
Citera
2016-07-08, 23:19
Medlem
Fawfuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Buffymylove
När jag varit aktiv, någon/några per vecka. Och det är bara män, det är inte alltid det är förolämpningar från början. Därför är det ibland knepigt huruvida man ska vara rak eller inte. De flesta uppskattar nog det, men inte alla. Om jag svarar "tack, men jag är inte intresserad" så kan responsen lika gärna bli något rätt så nedsättande.

Så skillnaden mellan dig och trash är kanske att du testar dig fram och ger killen lite förhoppning, vilket resulterar i frustration när du avböjer. Medans Trashtext redan från början inte ger några förhoppningar då hon går på sin starka intuition?
Citera
2016-07-08, 23:25
Bannlyst
Citat:
Så skillnaden mellan dig och trash är kanske att du testar dig fram och ger killen lite förhoppning, vilket resulterar i frustration när du avböjer. Medans Trashtext redan från början inte ger några förhoppningar då hon går på sin starka intuition?
Buffy är feminist så jag misstänker att hon shittestar för mycket. Inte konstigt det skiter sig. Inte nog bara happypancake killarna bakom skärmen som tänker: vad är det som inte stämmer?

(Bokstavligt talat-)Trash ändrar åsikter hela tiden så hon är för vimsig om hon nu beter sig såhär på datingsiterna med.
Citera
2016-07-08, 23:28
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Inte alls skulle jag säga. Jag brukar försöka vara så tydlig det går. Ibland kan ju dock en person vara intressant till att börja med, men efter en kortare konversation, inte lika mycket. Det är en balansgång, för man vet ju inte så mycket om personen. På samma sätt fattar jag ju att 90%av de som kontaktar mig enbart vill ligga. Hade en "bekant"
Som menade att alla tycker att kvinnor med barn (dock delad vårdnad) är skadat gods och att ingen man vill ha en sån annat än till sex. Det kanske stämmer, eller så är det jag som är skadat gods.
Citera
2016-07-08, 23:30
Medlem
Fawfuls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SwingThrough
Buffy är feminist så jag misstänker att hon shittestar för mycket. Inte konstigt det skiter sig. Inte nog bara happypancake killarna bakom skärmen som tänker: vad är det som inte stämmer?

(Bokstavligt talat-)Trash ändrar åsikter hela tiden så hon är för vimsig om hon nu beter sig såhär på datingsiterna med.

Jag har fått bilden av att hon inte är en riktig feminist, utan mest agerar motpol här på flashback. Men jag kan ju ha fel..
Citera
2016-07-08, 23:31
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:

Nja, du skulle nog inte ta mig för feminist om du träffade mig. För ett tag sen var det en kille som inledde med "hej heting", nästa mail "hej sexy", det tredje var "du vet att du ser ut som ett sprutluder"?
Detta utan ett ord från mig. Skulle väl inte kalla det shittest direkt, mer evolution av idioti.
Citera
2016-07-08, 23:33
Bannlyst
Citat:
Jag har fått bilden av att hon inte är en riktig feminist, utan mest agerar motpol här på flashback. Men jag kan ju ha fel..
Det är självnämnt om det säger något
Citera
2016-07-08, 23:34
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Inte alls skulle jag säga. Jag brukar försöka vara så tydlig det går. Ibland kan ju dock en person vara intressant till att börja med, men efter en kortare konversation, inte lika mycket. Det är en balansgång, för man vet ju inte så mycket om personen. På samma sätt fattar jag ju att 90%av de som kontaktar mig enbart vill ligga. Hade en "bekant"
Som menade att alla tycker att kvinnor med barn (dock delad vårdnad) är skadat gods och att ingen man vill ha en sån annat än till sex. Det kanske stämmer, eller så är det jag som är skadat gods.

Om man inte själv är intresserad av att skaffa ungar är man nog inte så intresserad av att direkt hoppa in i papparollen och ta hand om och betala för någon annans barn.
Citera
2016-07-08, 23:38
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Om man inte själv är intresserad av att skaffa ungar är man nog inte så intresserad av att direkt hoppa in i papparollen och ta hand om och betala för någon annans barn.
Absolut. Men jag och barnens far betslar för barnen. Min tidigare önskan om en partner har på intet sätt handlat om att hitta en extrapappa. Det är självklart upp till var och en, jag förstår om MAn drar sig för någon med barn.
Citera
2016-07-08, 23:38
Medlem
Fawfuls avatar
Citat:

Okej. Ja det är väl oundvikligt att undå frustrationen från vissa hur man en gör. Damn if you do, damn if you dont.
Det här med ensamstående stämmer inte i mina vänkretsar. Känner flera som gått in i förhållande med ensamstående mammor utan att själva har barn. Så din "bekant" har fel. Visst, det är inte det optimala kanske, men det behöver inte spela så sjukt stor roll som vissa vill få det till att vara.
Citera
2016-07-08, 23:39
Medlem
Buffymyloves avatar
Citat:
Det är självnämnt om det säger något
Och om det säger något Så är samtliga feminister inte stöpta i samma form. Men det hör inte till ämnet
Citera
2016-07-08, 23:41
Bannlyst
Citat:
Nja, du skulle nog inte ta mig för feminist om du träffade mig. För ett tag sen var det en kille som inledde med "hej heting", nästa mail "hej sexy", det tredje var "du vet att du ser ut som ett sprutluder"?
Detta utan ett ord från mig. Skulle väl inte kalla det shittest direkt, mer evolution av idioti.
Givetvis inget shittest om du inte ens har skrivit något till just denna mannen... gäsp. Däremot en socialt klumpig alt. charmlös kille.

Typiskt feminister att ta en liten bit från hela bilden och det är tillräckligt för en "godkänd sanning".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in