2016-09-19, 20:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Händer det ingenting på Pannkakan för din del så beror det mer på dig än på övriga deltagare, du är mao ord varken tillräckligt intrressant eller snygg för att väcka någons intresse.. simple as that..

Det komiska är att ni båda har rätt. Det händer absolut ingenting, om man är passiv, för att det ska hända något måste man själv ligga på så in i helvete. Och somliga personer, mig inkluderar är icke bekväm i det.
Citera
2016-09-19, 22:51
Bannlyst
Jag fick igår 1 svar från en brud (rare)

Jag skrev: Hej

Hon skrev: Hallå jag är Lisa.
Mycket tomt på din fakta-sida. anser dig märklig därför, vem nämner x men inte y.

Sen blockerade hon mig.

Vad är det för fel på tjejer? Hon mådde så jävla bra att få trycka ner en främling som är social och säger hej. Avknoppar med en spydighet och sen blockerar för hon inte vågar/kan ta responsen.

Patetiskt luder.
Ska jag outa henne?
Citera
2016-09-20, 01:30
Medlem
kool-g-raps avatar
Vad har hänt med HP egentligen? När jag reggade mig där för 4-5 år sedan så fick jag ett mail av en skit snygg tjej ganska direkt (snyggaste jag har haffat i hela mitt liv) och vi blev tillsammans efter någon vecka bara. Har även varit tillsammans med en annan riktigt bra tjej där ifrån och fick rätt så många mail då och HP var helt galet bra.

Nu när jag är singel så är jag medlem där igen, men jag får typ inte ett enda mail och knappt 1 av 10 svarar. Använder alla tinder nu istället? Jag fattar inte hur en sida som var så galet bra kan ha gått ner sig så.
Citera
2016-10-11, 11:04
Medlem
Många kan nog faktiskt ha gått vidare till dejtingappar istället... men HP är fortfarande en stor svensk sida. Sedan är nätdejting som det brukar vara. Kräver att man är aktiv och kan hantera det på rätt sätt. Mer tips kring nätdejting och recension om Happy Pancake här: http://www.dejtingkollen.se/dejtings...happy-pancake/
Citera
2016-10-23, 11:50
Medlem
Är det någon ny trend att kvinnor söker betydligt yngre män? Detta fenomén är ganska främmande för mig då det i verkligheten är precis tvärtom. De flesta kvinnor som hänger där har angett åldersintervall som ser ut på följande sätt: kvinnan är ex.vis 42 och söker män mellan 28-40. Kvinnorna söker alltså betydligt yngre än äldre. Frågan är då hur många yngre män det är som ens vill ha något förhållande med såpass mkt äldre kvinnor? Jag söker i princip som man ENBART yngre kvinnor och då högst 5 års skillnad. Det är irriterande att få typ 10 mail om dagen av dessa äldre tanter...
Citera
2016-10-23, 13:52
Medlem
Nedomanskys avatar
Detta är en pågående trend. Äldre kvinnor vill i någon typ av jämställdhetsförvirring bevisa att de är lika attraktiva för yngre män som äldre män är för kvinnor. Kan hända att de är det..

Vad de däremot ofta glömmer är att deras biologiska klocka tickar på o många yngre män är intresserade av familjebildning o där faller tanterna bort, dels för att de är för gamla o dels för att de oftast redan har de barn de vill ha.
Men som sexuell förnöjelse duger de säkert ett tag då det också är en trend bland unga män att lägra äldre kvinnor
Citera
2016-11-01, 23:46
Medlem
Jag har haft 2 (varav ett var särskilt lyckat och varade i över 2 år) förhållanden där tjejen har kontaktat mig på HP, så jag kan inte klaga på sidan direkt... Men. Det kan vara ren otur, men jag får färre besök än jag någonsin fått och jag blev nyss aktiv där igen. Nåväl, bättre att ragga i verkligheten som kille ändå.
Citera
2016-11-01, 23:48
Medlem
bithaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Atrvexo
Jag har haft 2 (varav ett var särskilt lyckat och varade i över 2 år) förhållanden där tjejen har kontaktat mig på HP, så jag kan inte klaga på sidan direkt... Men. Det kan vara ren otur, men jag får färre besök än jag någonsin fått och jag blev nyss aktiv där igen. Nåväl, bättre att ragga i verkligheten som kille ändå.

Jaha, och vilken underart av träsktroll var det du blev tillsammans med då?
Citera
2016-11-01, 23:51
Medlem
Nedomanskys avatar
Har hittat några bra tjejer där som gett förhållanden som varat nästan 2 år o det pågående är snart 3 år gammalt...
Citera
2016-11-02, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bithax
Jaha, och vilken underart av träsktroll var det du blev tillsammans med då?

Hehe, klockren bitterhet! En riktigt bra tjej, faktiskt. Snygg, intelligent och vänlig. Låt oss kalla det tur (då framstår jag som mer ödmjuk). Trots att jag håller med om att det är svårt som kille i det ökända dejtingträsket, så tycks många närmast konspirera om huruvida det faktiskt existerar hyggliga tjejer (som ser okej ut) på dessa sidor. Vi är många som tidigare funnit lyckan och kärleken på nätet, så det är bevisligen möjligt.

Ett tillägg: det har tidigare nämnts att ni får fler besök när ni ger ett mer bohemiskt intryck rent visuellt (bilder där ni är skäggiga och ser lite mer ostädade och regellösa ut i klädstilen, exempelvis). Många tjejer finner det väl häftigt när en kille är en icke-konformist såhär i hipstertider, men jag har också funnit att jag blir mer populär med denna typ av profilbild. Sedan behöver man ju inte bli pretentiös (detta funkar säkerligen bättre om man naturligt är åt det konstnärliga hållet).
Senast redigerad av Atrvexo 2016-11-02 kl. 17:59.
Citera
2016-11-02, 18:09
Medlem
Det verkar vara väldigt dåligt att inte ha nån presentation, jag har ingen och får nästan aldrig svar och har aldrig fått nåt meddelande på över 5 år.

Ska man bara ta bort kontot i stället om man inte har nån presentation?
Citera
2016-11-02, 19:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ersg
Det verkar vara väldigt dåligt att inte ha nån presentation, jag har ingen och får nästan aldrig svar och har aldrig fått nåt meddelande på över 5 år.

Ska man bara ta bort kontot i stället om man inte har nån presentation?

Eller så skriver du en presentation?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in