Citat:
Ursprungligen postat av
herrtanke
-De gånger kvinnor tagit initiativ och skickat mail så har det varit kvinnor som bor 40-50 mil bort.
Det där har jag också märkt, och irriterar mig oerhört på. Får titt som tätt besök, likes och då och då mail från fruntimmer som bor som du säger, 40+ mil bort. Bort själv på södra västkusten och får ett par i månaden från tjejer i Sthlm, Uppsala, Karlstad, Vilhelmina, Umeå osv. Alltså, varför? VARFÖR? Tror de själva att jag ska ta flyget tvärs över landet för att gå på dejt med dem, eller vafan?
Samtidigt är det stendött med ens besök från tjejer inom skäligt avstånd, alltså säg max 10mil bort.
Jag är absolut inte sugen på ett distansförhållande utan vill ju åtminstone kunna träffa en eventuell tjej åtminstone några gånger i veckan - och det går ju liksom inte om det krävs att man tar ledigt från jobbet och lägger tusentals kronor på bensin, tåg eller flygbiljett för ett impulsivt besök på torsdagskvällen..
Handlar det om någon form av feghet, eller? Att de liksom inte vågar besöka folk i närheten, utan spanar in killar som bor på "säkert avstånd"?