2016-08-24, 13:37
Medlem
franges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
-De gånger kvinnor tagit initiativ och skickat mail så har det varit kvinnor som bor 40-50 mil bort.

Det där har jag också märkt, och irriterar mig oerhört på. Får titt som tätt besök, likes och då och då mail från fruntimmer som bor som du säger, 40+ mil bort. Bort själv på södra västkusten och får ett par i månaden från tjejer i Sthlm, Uppsala, Karlstad, Vilhelmina, Umeå osv. Alltså, varför? VARFÖR? Tror de själva att jag ska ta flyget tvärs över landet för att gå på dejt med dem, eller vafan?

Samtidigt är det stendött med ens besök från tjejer inom skäligt avstånd, alltså säg max 10mil bort.
Jag är absolut inte sugen på ett distansförhållande utan vill ju åtminstone kunna träffa en eventuell tjej åtminstone några gånger i veckan - och det går ju liksom inte om det krävs att man tar ledigt från jobbet och lägger tusentals kronor på bensin, tåg eller flygbiljett för ett impulsivt besök på torsdagskvällen..

Handlar det om någon form av feghet, eller? Att de liksom inte vågar besöka folk i närheten, utan spanar in killar som bor på "säkert avstånd"?
Citera
2016-08-24, 16:09
Medlem
Haha det där känner jag igen så jävla väl!

Tjejer som är så jävla på och snackiga när de bor långt åt helvete. Som om de vet och uppskattar att man antagligen inte kommer att träffas.
Citera
2016-08-26, 15:28
Medlem
Klappasäftens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Låter ju rätt konstigt. Har tjejer blivit fulare med åren eller har snygga tjejer mindre behov av onlinedejting nu än då? Säker att du inte bara inbillar dig? HP har väl inga direkta konkurrenter i Sverige?

Visserligen hade mina krav ökat sedan man började nätdejta. De tjejer jag träffade i början via nätdejting som HP skulle jag aldrig träffa igen. Men hade jag klickat bra vänskapsmässigt så hade jag nog hållit kontakten.

Nätdejting är bra för att stärka självförtroendet och man får både acceptera nederlag och vinningar.

Citat:
Ursprungligen postat av frange
Det där har jag också märkt, och irriterar mig oerhört på. Får titt som tätt besök, likes och då och då mail från fruntimmer som bor som du säger, 40+ mil bort. Bort själv på södra västkusten och får ett par i månaden från tjejer i Sthlm, Uppsala, Karlstad, Vilhelmina, Umeå osv. Alltså, varför? VARFÖR? Tror de själva att jag ska ta flyget tvärs över landet för att gå på dejt med dem, eller vafan?

Samtidigt är det stendött med ens besök från tjejer inom skäligt avstånd, alltså säg max 10mil bort.
Jag är absolut inte sugen på ett distansförhållande utan vill ju åtminstone kunna träffa en eventuell tjej åtminstone några gånger i veckan - och det går ju liksom inte om det krävs att man tar ledigt från jobbet och lägger tusentals kronor på bensin, tåg eller flygbiljett för ett impulsivt besök på torsdagskvällen..

Handlar det om någon form av feghet, eller? Att de liksom inte vågar besöka folk i närheten, utan spanar in killar som bor på "säkert avstånd"?

Well tjejer kom vida omkring från hela landet för att träffa mig. Idag skulle jag tycka det är bortkastat med tid med att träffa tjejer seriöst längre bort än 10 mil. Men klickar man bra på kompisplanet så varför inte behålla han eller hon som en vän?
Senast redigerad av Klappasäften 2016-08-26 kl. 15:34.
Citera
2016-08-26, 22:52
Medlem
paperboy85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Klappasäften
Nätdejting är bra för att stärka självförtroendet...

Ja, om man är tryggt över medel statusmässigt.
Citera
2016-09-12, 13:28
Medlem
Jag förstår inte hur det är omöjligt för er? Jag loggade in efter en tids uppehåll och under en dag fick jag 12 meddelanden av 12 olika tjejer i min närhet. Inga fläskhögar eller något annat vidrigt utan minst average och uppåt. Ska tillägga att jag har utländsk bakgrund också! Lägg ner tid på att fila ihop en intressant presentation. Skriv på ett sätt som beskriver er som bäst utan att ni explicit nämner orden: "jag är si, jag är så". Alla som skriver till mig är imponerade av min presstext (givetvis var det bilderna som lockade först).
Citera
2016-09-12, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Jag förstår inte hur det är omöjligt för er? Jag loggade in efter en tids uppehåll och under en dag fick jag 12 meddelanden av 12 olika tjejer i min närhet. Inga fläskhögar eller något annat vidrigt utan minst average och uppåt. Ska tillägga att jag har utländsk bakgrund också! Lägg ner tid på att fila ihop en intressant presentation. Skriv på ett sätt som beskriver er som bäst utan att ni explicit nämner orden: "jag är si, jag är så". Alla som skriver till mig är imponerade av min presstext (givetvis var det bilderna som lockade först).

Det där tror jag inte på för en enda sekund.
Blev ganska uppenbart ett trollinlägg när du sedan nämnde utländsk bakgrund också :P
Citera
2016-09-12, 22:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alltidsammavisa
Det där tror jag inte på för en enda sekund.
Blev ganska uppenbart ett trollinlägg när du sedan nämnde utländsk bakgrund också :P

tja du, du får helt enkelt ta det som du vill. Jag klagar iaf inte den saken är klar.
Citera
2016-09-13, 07:56
Medlem
zebra121s avatar
HP är den absolut sämsta skit jag nånsin varit medlem på.
INGENTING händer och då menar jag - INGENTING.
Citera
2016-09-13, 08:03
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
HP är den absolut sämsta skit jag nånsin varit medlem på.
INGENTING händer och då menar jag - INGENTING.

Händer det ingenting på Pannkakan för din del så beror det mer på dig än på övriga deltagare, du är mao ord varken tillräckligt intrressant eller snygg för att väcka någons intresse.. simple as that..
Citera
2016-09-19, 19:54
Medlem
zebra121s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nedomansky
Händer det ingenting på Pannkakan för din del så beror det mer på dig än på övriga deltagare, du är mao ord varken tillräckligt intrressant eller snygg för att väcka någons intresse.. simple as that..

OK, kan inte begränsa ditt tyckande men jag tycker den sidan är så jävla bedrövlig och det beror på attityden/arrogansen hos medlemmarna.
Citera
2016-09-19, 20:14
Medlem
Nedomanskys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zebra121
OK, kan inte begränsa ditt tyckande men jag tycker den sidan är så jävla bedrövlig och det beror på attityden/arrogansen hos medlemmarna.

Har aldrig haft några problem att träffa kvinnor där eller på någon annan sida jag varit medlem på, men visst finns det en viss arrogans där som överallt i samhället..
Citera
2016-09-19, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frange

Jag vet faktiskt inte, men handlar väl om bekräftelse det också kan jag tänka mig. Underligt är det allt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in