2023-04-09, 17:01
Medlem
FuckSwedens avatar
Happypancake är sämst... även med adblock.

GoMatching.se verkar vara stället alla som genuint vill hitta något hänger på idag.
Citera
2023-04-09, 17:09
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slacker-
Frågan är varför du som 12 årig flicka sexchattade med medelålders män
Det var de som var på småtjejer (kanske killar också) och inte tvärtom. Vad det än låter som var Funplanet en sida för barn.
Citera
2023-04-09, 17:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Happypancake är sämst... även med adblock.

GoMatching.se verkar vara stället alla som genuint vill hitta något hänger på idag.
Sluta promota fejksidor din nolla. Det där är en erkänd bluffsida för bedragare.
Citera
2023-04-09, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Roxic
Det var de som var på småtjejer (kanske killar också) och inte tvärtom. Vad det än låter som var Funplanet en sida för barn.

Jag vet, har suttit och sexchattat på den sidan med tonårstjejer
Senast redigerad av Slacker- 2023-04-09 kl. 17:34.
Citera
2023-04-09, 21:30
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Sluta promota fejksidor din nolla. Det där är en erkänd bluffsida för bedragare.
Vad menar du? Använder den själv! Du låter som en incel.

Inte mitt fel att du inte får napp någonstans.
Citera
2023-04-10, 02:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av FuckSweden
Vad menar du? Använder den själv! Du låter som en incel.

Inte mitt fel att du inte får napp någonstans.
Sluta ljug din fjant. Praktiskt taget alla tjejer är fejk där din lögnare. Du är en incel.
Citera
2023-04-10, 12:33
Medlem
FuckSwedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av halvapahalva
Sluta ljug din fjant. Praktiskt taget alla tjejer är fejk där din lögnare. Du är en incel.
Eller så vill ingen där prata med dig.
Citera
2023-04-12, 08:00
Medlem
Dalulvens avatar
HP har onekligen blivit kärvt på senare år. Men det kan bero på ens egen ökande ålder och rondör.

70% av tjejerna ser av någon anledning ut som samma för 5-10 år sen. Hur seriösa är de?

Sedan igår kan man inte ens logga in. Någon som upplever samma problem?
Citera
2023-04-12, 08:10
Medlem
Spider-Girls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven
HP har onekligen blivit kärvt på senare år. Men det kan bero på ens egen ökande ålder och rondör.

70% av tjejerna ser av någon anledning ut som samma för 5-10 år sen. Hur seriösa är de?

Jag har inte heller kunnat logga in det senaste dygnet. Mejlat support men bara fått autosvar.
Citera
2023-04-13, 13:17
Medlem
Hovslättsmannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Jag blev medlem i happypancake för några år sedan och för ett tag sedan skaffade jag privata bilder på mig själv. Jag är en ung man, hyfsad vuxenålder. Söker för det mesta äldre kvinnor, dock inte slitna. Delar med mig mina privata foton, har en kort konversation som inte mynnar ut i en dejt. Förstår inte liksom grejen. Först kan kvinnorna verka intresserade och sedan sluta svara. Ibland brukar vissa pausa sitt medlemskap om man förlorar kontakt, vilket är förståeligt, och andra gånger säger vissa kvinnor att jag ser ung ut vilket jag inte oftast håller med. Jag läste på bloggen att en övervägande majoritet som blir kontaktat är kvinnor, vilket kan förklara varför det är svårt för oss män att konkurrera sinsemellan för att övertyga någon kvinna på happypancake att gå ut på en dejt. Jag förstår inte bara varför det är såpass omöjligt. Jag undrar nu om någon sitter inne med ovärderlig tips om hur man kan gå runt problemet och övertyga och övertala någon kvinna att gå ut på en dejt?

Sorry för svar åtta år för sent, men stämmer det att du börjar argumentera när kvinnorna säger att du ser ung ut? Då kan jag meddela att det blir svårt för dig på Happy Pancake och över allt annars i livet också.
Citera
2023-04-13, 20:26
Medlem
Styrkelyftares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dalulven

Jag har samma problem som dig gällande inloggningen. Jag har inte kunnat komma åt mitt konto på snart 2 dagar. Men det är å andra sidan kanske lika bra, det är mer eller mindre omöjligt att etablera kontakt med en tjej på HappyPancake. Speciellt om man söker en barnfri och tobaksfri tjej i lämplig ålder.
Senast redigerad av Styrkelyftare 2023-04-13 kl. 20:28.
Citera
2023-04-13, 20:53
Medlem
frank_pes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Styrkelyftare
Jag har samma problem som dig gällande inloggningen. Jag har inte kunnat komma åt mitt konto på snart 2 dagar. Men det är å andra sidan kanske lika bra, det är mer eller mindre omöjligt att etablera kontakt med en tjej på HappyPancake. Speciellt om man söker en barnfri och tobaksfri tjej i lämplig ålder.
Konstigt det funkar för mig idag men tror det var lite problem igår ...Har appen för Android och Google Chrome som webbläsare.
Tobak behöver inte vara så stort problem om hon slutar sen, värre då med flera barn kanske om pappan inte heller har någon vårdnad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in