2015-10-26, 17:19
Medlem
YoungTonys avatar
HP är en sida där min liggratio ändå är helt okey, haft många tjejer som skickat första mejlet vilket lät som en omöjlighet innan jag blev medlem och läste om sidan t.ex här på FB.

Mitt tips är att ha minst 4 bra bilder, och då snackar vi galet bra. Har en känsla av att brudarna skräms iväg så fort dom får se en medioker bild. Det ska vara tydligt att bilderna är tagna av någon annan och det får gärna vara i en miljö med mycket folk omkring men givetvis fokus på dig. Då visar du iallafall att du har någon slags socialförmåga. Selfies är helt förbjudna!
Presentation har jag ingen större koll på, jag kör helt utan och det har fungerat hitills.
Citera
2015-10-26, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Selfies är helt förbjudna!
Presentation har jag ingen större koll på, jag kör helt utan och det har fungerat hitills.

Selfies förbjudna? 9 av 10 kvinnor har ju för fan själva selfies.

Ja och kvinnor säger ofta att det är insidan som räknas, då är du ett bevis för att många tror allt är ytliga, och går efter enbart utseende.
Citera
2015-10-26, 20:10
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Ursprungligen postat av herrtanke
Selfies förbjudna? 9 av 10 kvinnor har ju för fan själva selfies.

Ja och kvinnor säger ofta att det är insidan som räknas, då är du ett bevis för att många tror allt är ytliga, och går efter enbart utseende.

Nu pratar vi om män.
Och med Selfies menar han inte bilder på personen... Utan en bild där man ser halva armen och att man själv tar bilden 3dm ifrån sitt ansikte.
Citera
2015-10-26, 20:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Parkour
Nu pratar vi om män.
Och med Selfies menar han inte bilder på personen... Utan en bild där man ser halva armen och att man själv tar bilden 3dm ifrån sitt ansikte.

Inget jag personligen sysslar med, men varför skulle det vara okej för kvinnor att ta och ha selfies, men inte för män?

I stort sett alla kvinnor har ju sefies som sagt, när det då talas om att "det inte är okej för män att ta och ha selfies" talar vi då utifrån ett manligt eller kvinnligt perspektiv? Att vi män tycker det är "fel och pinsamt" det är en sak, men ifall kvinnor tycker det, då är det ju egentligen ett hyckleri tekniskt sett
Citera
2015-10-26, 21:09
Medlem
Parkours avatar
Citat:
Inget jag personligen sysslar med, men varför skulle det vara okej för kvinnor att ta och ha selfies, men inte för män?

I stort sett alla kvinnor har ju sefies som sagt, när det då talas om att "det inte är okej för män att ta och ha selfies" talar vi då utifrån ett manligt eller kvinnligt perspektiv? Att vi män tycker det är "fel och pinsamt" det är en sak, men ifall kvinnor tycker det, då är det ju egentligen ett hyckleri tekniskt sett

Ja det är hyckleri. Men det är som det är
Citera
2015-10-27, 18:52
Medlem
YoungTonys avatar
Citat:

Kvinnor med mängdvis av selfies brukar jag dock passa mig för, dom har i regel få med vänner och blir lätt för klängiga. Vet dock inte om detta stämmer haha utan det är mer en sak jag fått för mig.
Citera
2015-10-27, 21:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av YoungTony
Kvinnor med mängdvis av selfies brukar jag dock passa mig för, dom har i regel få med vänner och blir lätt för klängiga. Vet dock inte om detta stämmer haha utan det är mer en sak jag fått för mig.

Jag har samma förutfattade mening. Jag tror även dessa kvinnor är en aning självgoda och har ett stort bekräftelsebehov.
Citera
2015-10-28, 02:50
Medlem
Men ha inte privata bilder din jävla idiot, folk måste ju se hur du ser ut om du öht ska ha någon chans.
Citera
2015-10-28, 19:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av impasto
Men ha inte privata bilder din jävla idiot, folk måste ju se hur du ser ut om du öht ska ha någon chans.
Får väl skaffa ett nytt konto i så fall. Då kan jag åter kontakta tjejer. Förhoppnings faller tjejer direkt när dem ser min profilbild. Vi får väl se vem som skrattar sist.
Citera
2015-10-28, 21:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vanno
Får väl skaffa ett nytt konto i så fall. Då kan jag åter kontakta tjejer. Förhoppnings faller tjejer direkt när dem ser min profilbild. Vi får väl se vem som skrattar sist.

Ja det låter som en bra idé. Att ha bild på ansiktet är ett minimumkrav. Flera bra bilder är bonus, dock måste jag tillägga att jag fick flera dejter från happypancake för några år sen och då hade jag bara en ganska suddig bild på ansiktet. Men smartphones med högupplösta kameror har mera blivit en norm idag så man förväntas mer och mer ha högkvalitativa bilder för att inte uppfattas som en skummis.
Citera
2015-11-14, 20:50
Medlem
Alright. Då ska jag alltså, eller måste, skaffa en profilbild åtminstone så alla tjejer kan se mig. Men vad mer? Tänkte fråga vad vore rimligt att skriva i sin presentation? Och vilka åldrar ska jag välja utan att skrämma, från 18 till 45 kanske eller låter det som ett alltför stort gap? Och hur ska jag skriva första meddelandet till en tjej?
Citera
2015-11-19, 17:35
Medlem
Någon?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här