Citat:
Ursprungligen postat av
Vanno
Jag blev medlem i happypancake för några år sedan och för ett tag sedan skaffade jag privata bilder på mig själv. Jag är en ung man, hyfsad vuxenålder. Söker för det mesta äldre kvinnor, dock inte slitna. Delar med mig mina privata foton, har en kort konversation som inte mynnar ut i en dejt. Förstår inte liksom grejen. Först kan kvinnorna verka intresserade och sedan sluta svara. Ibland brukar vissa pausa sitt medlemskap om man förlorar kontakt, vilket är förståeligt, och andra gånger säger vissa kvinnor att jag ser ung ut vilket jag inte oftast håller med. Jag läste på bloggen att en övervägande majoritet som blir kontaktat är kvinnor, vilket kan förklara varför det är svårt för oss män att konkurrera sinsemellan för att övertyga någon kvinna på happypancake att gå ut på en dejt. Jag förstår inte bara varför det är såpass omöjligt. Jag undrar nu om någon sitter inne med ovärderlig tips om hur man kan gå runt problemet och övertyga och övertala någon kvinna att gå ut på en dejt?
Gör som de flesta som "arbetar" hårt med detta, lägg tid i dina meddelanden samt lite mer tid så kommer det väl småningom. Men du ska också veta att folk ljuger på sådan hemsidor, både män och kvinnor..
Har själv blivit dissad på sådana hemsidor, och det första som man ska tänka på är att det går flera personer på en tjej.. Flera meddelanden får dessa tjejer, och de kan bara skita i en om en annan "bättre" dyker upp.. Använd samma taktik men då kanske du blir kallad för en player om du blir bra på att gå tillväga på det sättet, och det är ju som sagt player taktiker det där, man väljer den som passar en för smaken, men håller i sina "ligg" genom att ge de uppmärksamhet då och då, men fy fan sådär mycket pallar inte ens jag att hålla på med, föööööör mycket arbete för något som inte är så speciellt precis.
Man ska inte älta för mycket, se helheten av det istället, sådana hemsidor är till för kvinnor, inte män..
Men visst finns det guldkorn överallt, likväl som på sådana dejting hemsidor.
Bilderna får du väl göra samma stil som dessa tjejer gör, att verkligen se "sexig" ut etc, kolla in deras stil på bilderna och ta efter dom, är väl inte svårare än så för att få sig ett ungefär vad tjejer tycker om.
Jävla bloggande etc som gjort det där till en trend, men men

Alltså man kan lura något enormt med bilder, bara kör på tycker jag, eller så testar man fram sig till resultat, man misslyckas, man gör om tills man lyckas.
Men tänk på att det inte är sidor för män precis, så ta det med en nypa salt om du blir dissad fast än att jag kan hålla med om att det är pissigt och irriterande så måste man ta det med en nypa salt efter ett tag så tror jag att man slutar bry sig om man inte ger upp