De här ständiga brasklapparna, tvekandet, friskrivningarna osv som blir så fort något alls är relaterat till motståndsrörelsen/nordfront - vad exakt är det för åsikter som föranleder dessa som inte återfinns hos motgiftsgänget? (Som ni trots allt lyckats hitta en väldigt naturlig och sund 'relation' till, att kunna referera och diskutera oursäktande

utan att nödvändigtvis tycka samma om allt. Allt beröm för det.) Motgiftssfären intar ju trots allt också samma sorts tabubelagda åsikter kring frågor om ras, liberal demokrati, judisk makt osv som motståndsrörelsen. Om svaret inte sitter självklart kan jag återigen bara tycka att man borde göra någon sorts program där ni klargör ert förhållande till NMR och helst givetvis efter att i vart fall gett dem möjlighet att ge sin syn på saken. Det här ständiga velandet är knappast bra för någon part, och otydligheten uppenbarar dessutom en tydligt öm punkt för fiender som vill attackera eller så konflikter.
Annars kan jag bara tacka för ännu ett guldkorn, om att skämmas för sina förfäder:
"Nu är det ju lite svårt som svensk då, jag vet ju inte om det finns något riktigt att skämmas över, men om jag hade bott i Tyskland skulle jag ju inte... Delvis kan man ju bara ta reda på helt enkelt
hur historien faktiskt var - ja, det kanske inte är något bra exempel andra världskriget." - Conrad
"Problemet är ju att världen och den tyska regeringen tycker att dagens tyska skattebetalare ska betala till exempel till barnbarns barn till
så kallade förintelseöverlevare. Varför, varför ska dom betala - dom har inte gjort något, och dom människor som får pengarna har inte varit utsatta för något. Dom är barnbarn till, eller barnbarns barn, till några
som man nu säger utsatts för något." - Ingrid
Yes, jag har ryckt det hela lite ur sitt sammanhang, innan någon sätter kaffet i halsen och börjar gorma om att podden blivit rasistnazistrevionistdödsknarkare. Likväl piggade det upp lite!