Citat:
Ursprungligen postat av
svettigafettsvinet
...frenetiskt försöker smutskasta någon som gör något för att skapa samhällsförändring.
.
Du svarade inte på någon av kritiken folk har emot dessa pajasar.
Att Conrad sitter och spyr sitt hat mot sjuklövern och invandrare, samtidigt som han som Daniel går ut i ETC och snackar om gentrifiering och berättar att han fullständigt älskar att bo med invandrare och utslagna är inte problematiskt alls enligt dig. Det är smutskastning?
Det är uppenbart att dessa människor är dina hjältar och att du agerar sköld.
Citat:
Ursprungligen postat av
svettigafettsvinet
Whina att "ingen gör något".
Inte lyfta ett finger själv för att göra någon skillnad.
Aggressivt attackera dem som gör något för att de gör det på "fel sätt".
Felet med er är att ni tycker att den enda vägen är att donera till Ingrid som super i podden för donationer, och tro att ETC-Conrad skall rädda Sverige.
Alla som ser dem för vad de faktiskt är tycker ni är "äckliga människor" som vill förstöra.
Citat:
Ursprungligen postat av
svettigafettsvinet
Jag vet inte om I&C är bra eller dålig podcast, men jag vet att de har gjort mer för att skapa samhällsförändring de allra flesta av de whinande, missnöjda, mentalsjuka odågorna i denna tråden.
Om man inte ens kan bedöma om podden är bra eller dålig kanske man bör avstå från att ge sig in i debatten?
Vilken samhällsförändring har de skapat?
Det Fria Sverige?
Om någon anklagas för att "whina" som du säger är det väl dessa två.
I år har de suttit och poddat och gnällt om läget i Sverige. Det är så de försörjer sig har du missat detta?
Mentalsjuka odågor, ursäkta mig men det var väl Conrad som urfattig satt i en husvagn med fotboja, dömd för rattfylla?
Sen tog han studielån, läste lite genustrams och började leva på donationer.
FYI, Ingrid Carlqvist lider av mental sjukdom på riktigt. Det har hon berättat i nyfiken på.
Hennes mamma likväl, försökte ta livet av sig framför Ingrid och pendlade in och ut på metalsjukhus.