Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2016-10-18, 18:49
  #697
Medlem
okok1s avatar
Kommer ni ha en valvaka 8 november?
2016-10-19, 21:13
  #698
Medlem
Mextremes avatar
Ursäkta en dum fråga men hur bär man sig åt för att lyssna/se på era livesändningar? Hörde att ni skulle ha en nästa helg.
2016-10-19, 22:47
  #699
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mextreme
Ursäkta en dum fråga men hur bär man sig åt för att lyssna/se på era livesändningar? Hörde att ni skulle ha en nästa helg.

Dom dyker upp på vår youtubekanal när det är dags. Inget superbra system direkt men det får funka tills vidare:

https://www.youtube.com/channel/UCWC...99BVxnq5pRwtBw
2016-10-21, 08:20
  #700
Medlem
Arbetarbroders avatar
Ursäkta en fråga som låter kanske elak, för det är inte menat så.
Jag gillar Conrad, både som radioröst och den person man "lär känna" via Podcasten.
En egenskap som Conrad absolut har är att kunna lyssna in och analysera alla möjliga tankegångar oavsett från vilket politiskt spektrum det kommer ifrån.
En bra egenskap!

Så här kommer det, en film som är en hel timme lång men 3 min. räcker för att knäcka frågan:
Vem är kryptojuden och vad är det han pysslar med och varför?
https://youtu.be/6O1N9mUxlsU

Counterjihadismen är en judisk skapelse, som spred som ett virus inom den politiska åskådning du själv symboliserar, nationalismen. Över hela Europa, Sverigedemokraterna och i princip alla liknande systerpartier där jag har hört en man stå upp och prata om det.
Nick Griffin, BNP i UK.
Under 3 min. och mycket sevärd: https://youtu.be/QYR8OXVCX2w
Griffin berättar hur sionister vänt sig till BNP med kraven att inte kritisera det judiska banksystemet och Israel utan fokusera på Islam. Mr. Griffin är ingens hund och vägrar lyda och judarnas shekels går istället till EDL och BNP infiltreras sönder.

Vad jag vill ha sagt med det här är, och jag lovar att det är i tänkbar välmening:
Don't be a Crypto Jew Mr. Conrad, you are better then that!
Att det skulle skrämma lyssnare om de får höra kritik mot judar som jag har hört dig säga är jag nyfiken över, för jag antar ju att du kan dina lyssnare bättre än mig så frågan lyder: Varför tror du lyssnare skräms bort för du är öppen även i Judefrågan? (Sionismfrågan är korrekt ord här)
Det är rätt obehagliga grejer, men om de har en anledning att inre vilja ha sanningen bara för de handlar om judar (där min Old School syn på Rasism börjad blinka, även om jag inte kallar dig det) istället för sanningen, är inte de ganska wierd?

Och Carlqvist är tillbaka, upptäckte jag får några veckor sen av en slump och jag vill betona att fortfarande inte tror hon är Ond. Kan tänka mig hon såg sionisterna som allierade och möjliga att sammarbeta med precis som Motståndsrörelsen eller hur danska 40-tals versionen allierade sig med kommunister och de där hon brukar säga.
Och jag beundrade henne, inte många lämnar det fina folket i Massmedia, men hon gjorde de av sannings-patos och de är respekt.

Fast när jag ser hur oblygt de där vidriga judarna som står som ägare på Gatestone, hela jävla (((PNAC))) gänget är samlad och jag roade mig söka på deras namn en kväll för se hur de hängde ihop och de gick ju utmärkt via fan Wikipedia.

Men men.. nu arbetar hon inte direkt under sionistslöddret på Gatestone, så jag ska väl inte tjura över det. Blev nog väldigt besviken bara, beundrade henne trots att jag har svårt att förstå hennes hybrid mellan svenska och skånska, och den mesta av infon är inte ny även jag begriper det, så är der inte många som gjort som Carlqvist och lämnat ljugmedia för informationen är kontrollerad och även en förkärlek till det fria ordet som är imponerade.

Hursomhelst, jag hade hoppats du skulle gå vidare till typ Motgift, främst för jag förstått att den counterjihadismen är psykiskt plågsam. Ingen kritik nu heller mot dig, verkligheten är rätt skit, men jag tror ändå den formen av "nationellt informations taktik" eller vad kan ska kalla Counterjihadismen är deprimerade, för dig och för dina lyssnare.
Samtidigt tycker jag du gör ett bra jobb för sprida information som är icke politiskt korrekt och allt de där, så lite rörig kritik det här.

Ta bladet från munnen och lyft även sionism frågan!
Tror tom. det är psykiskt bra att ha en helhetsbild och olika aspekter än bara gräva ner sig i Islamismens nya framgångar i Svea Rike. Plus sanningen befriar och du har världens bästa möjliga mentor via Henrik i Red Ice som jag förstått du känner och gjort ett enastående jobb med sin podcast.

Nu vet jag inte om jag ska posta de här när jag bara häver ur mig massa gnäll fast jag inte hade tänkt så. Men sista: George Soros hacket visade hur aktivt man försökte söndra och härska inom Europa. NGO som Tillsammansskapet Idioterna var en del men även PRO-Islamisk propaganda och counterjihadismen sponsrade av (((George Soros))) - I grunden är den alltid kryptojudisk.

Nu postar jag och menar inte låta så gnällig som jag kanske gör. I min värld är det en komplimang att inte vilja se nån som kryptojude.

Tack för Ordet.
2016-10-21, 22:07
  #701
Medlem
Enydrions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
Dom dyker upp på vår youtubekanal när det är dags. Inget superbra system direkt men det får funka tills vidare:

https://www.youtube.com/channel/UCWC...99BVxnq5pRwtBw

Har du (eller nån annan) nåt hum om hur mycket megabyte/tidsenhet som går åt om man lyssnar via Youtube?

(Har 20gig i månaden numera max så måste hushålla)
2016-10-22, 17:06
  #702
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
Dom dyker upp på vår youtubekanal när det är dags. Inget superbra system direkt men det får funka tills vidare:

https://www.youtube.com/channel/UCWC...99BVxnq5pRwtBw

Lite bättre kan du väl, snälla. Med tanke på att frågan dök upp kan man anta det inte bara handlar om var man klickar. Man måste tänka större. Ramlade själv bara in av en slump på en live sändning. Just då var det bara runt 200 live lyssnare, vad kan det bero på undrar man?

Jo man efterlyser lite mer reklam för uppsättningen. När, var hur skulle ni kunna gå in på när det börjar brännas. Det charmiga teknikstrulet gör nada men folk måste få information förstår du. Tänk på herrn i tråden som är orolig för sin surfmängd, hur ska han och likasinnade förbereda sig?

Man kanske liksom inte har er hemsida som startsida och då kan det bli så att man går miste om lite godis och så ska det inte vara i en perfekt värld. Vi tycker ju om er och vill vara med.

Cirkus tidsangivelse kanske man kan begära i alla fall? Då bänkar sig folk och är på alerten.
2016-10-22, 21:47
  #703
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gipsy-tears
Lite bättre kan du väl, snälla. Med tanke på att...

Jag tolkade alltså frågan som "hur gör man generellt för att lyssna på era livesändningar".

Vi försöker verkligen bli bättre på att göra reklam för när dom är, och nu har vi en den 29/10 klockan 19, vilket vi nämnt flertalet gångar redan.
2016-10-24, 08:58
  #704
Medlem
Mextremes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ConradRLM
Dom dyker upp på vår youtubekanal när det är dags. Inget superbra system direkt men det får funka tills vidare:

https://www.youtube.com/channel/UCWC...99BVxnq5pRwtBw

Perfekt.
Det funkar väl utmärkt. Hoppas att ni aviserar när det blir sändning. Har missat alla hittills. Annars en bra grej att slölyssna på för att förgylla typ en Lördag e.m.
2016-10-25, 18:28
  #705
Medlem
Sweetiepies avatar
Jösses vilken intervju med feministen alltså.

Alla måste lyssna för högt underhållningsvärde!

https://www.youtube.com/watch?v=TwjuhmeRMRU
2016-10-25, 23:58
  #706
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie
Jösses vilken intervju med feministen alltså.

Alla måste lyssna för högt underhållningsvärde!

https://www.youtube.com/watch?v=TwjuhmeRMRU

Ja, svårt att övertyga när det hävdas att BRÅ inte anses vara legitima som källa. Lite som att se en debatt om Jesus eller Mohammed mellan en muslim och en kristen. Redan där var hela förutsättningen för givande debatt förlorad.

Nu tror jag inte Rebecca är speciellt dum i det avseendet att bristen på IQ-poäng är under medel eller saknar slutledningsförmåga för att kunna lägga ihop 1 och 2, utan faktum tror jag är att hela hennes världsbild är färgad av den kultur och information som varit gällande i de miljöer som hon rört sig i.

Det kombination med att som så många andra svenssons när de ser Jimmie Åkesson med sin mjäkiga framtoning i tv-debatterna som får utstå pajkastning från alla håll och kanter i media, så blir den starkaste opinionen avgörande när det kommer till val av sida.

Ponera att man skulle lyckas i 180 grader vända henne; vad skulle det få för konsekvenser för den unga flickans karriärmöjligheter samt den roll som hon etablerat i de miljöer rör sig inom? Ta i beaktning att hon är kvinna och hon åtminstone i sin subjektiva värld anser sig därav vara enormt sårbar för det faktum hon utsätter sig för vid en helomvändning. Den svenske mannen är inte lika dominant och därför är det inte i dagsläget tryggt för henne att ta rygg på denne.

Detta tror jag är svenskens signum och det enda som kan få dem att ändra sig är bara när katastrofen är ett faktum.
2016-10-26, 01:34
  #707
Medlem
SilentVictorys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweetiepie
Jösses vilken intervju med feministen alltså.

Alla måste lyssna för högt underhållningsvärde!

https://www.youtube.com/watch?v=TwjuhmeRMRU
Jösses, jag vet inte riktigt vad man ska säga Negerslav kanske?

Nej skämt åsido, det här var väl ungefär man vad man förväntade sig. Extremfeminister är inte smartare än såhär.
2016-10-26, 04:06
  #708
Medlem
SiggeSpringnotas avatar
"Det har jag inte lärt mig i min skola, och där får vi objektiv fakta".

Herre min Gud!

Men visst, hon ska ha credd för att hon vågade. Å andra sidan finns det en anledning till att denna 19-åring ställer upp och inte en äldre etablerad person. Den sistnämnda inser innerst inne sina begränsningar.

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback