2017-07-29, 00:19
Medlem
xmzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Breakaway1
De snuddade vid det i onsdagsavsnittet, kommer säkert diskuteras ytterligare framöver.

"Framöver" är lite väl sent tyvärr IMO. Det som sker idag i Sverige bör i princip livesändas, Men man kan också förstås först se vad Fria Tider skriver om det hela innan man läser upp artikeln innantill.
2017-08-03, 14:28
Medlem
Nordman88s avatar
Jag kunde inte hjälpa att notera att Conrad nyligen nämnde Barack Obama och Winston Churchill i förbifarten i ett av dom senare programmen och Conrad sa då att dom två personerna hade han inget till övers för. Då kom jag på att Ingrid har ju faktiskt sagt att Winston Churchill är en av hennes stora idoler.

Hur är det med den idoldyrkan nu för tiden egentligen? Vad ser/såg Ingrid hos det krigshetsandet fyllot och varför försvarade hon inte sin idol när Conrad gav honom en känga?
Senast redigerad av Nordman88 2017-08-03 kl. 14:33.
2017-08-03, 18:07
Medlem
Låt mig gissa ingrid kanske har sett en viss populär dokumentär som tar upp hur churchill betedde sig och agerade under WW2?
2017-08-03, 18:12
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gulax
Låt mig gissa ingrid kanske har sett en viss populär dokumentär som tar upp hur churchill betedde sig och agerade under WW2?

Jag antar att du tänker på Tobias Bratts mästerverk EUROPA - The Last Battle? Här är dagsfärska avsnittet fem - återigen har jag fått lära mig en massa nya saker. Rekommenderas!

https://www.youtube.com/watch?v=P3nQ...ature=youtu.be
2017-08-03, 18:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
Jag antar att du tänker på Tobias Bratts mästerverk EUROPA - The Last Battle? Här är dagsfärska avsnittet fem - återigen har jag fått lära mig en massa nya saker. Rekommenderas!

https://www.youtube.com/watch?v=P3nQ...ature=youtu.be
Tråkigt med så lite views..han förtjänar miljoner....men bra frön planterade iallafall
2017-08-03, 18:25
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av D.I.V.E
Tråkigt med så lite views..han förtjänar miljoner....men bra frön planterade iallafall

Jag vet inte varför alternativa medier inte har nappat på att göra reklam för dokumentären förutom just Ingrid & Conrad och Nordfront. Varför har inte Fria Tider, Nyheter Idag, Motgiftsgänget, Motpol, Nordiska Alternativhögern, Nya Dagbladet gjort detsamma?

Oerhört bra dokumentär. Alla som följer tråden ombedes se Tobias Bratts episka verk.
Senast redigerad av rough-justice 2017-08-03 kl. 18:31.
2017-08-03, 18:36
Moderator
sm910difs avatar
Citat:
Jag vet inte varför alternativa medier inte har nappat på att göra reklam för dokumentären förutom just Ingrid & Conrad och Nordfront. Varför har inte Fria Tider, Motgiftsgänget, Motpol, Nordiska Alternativhögern, Nya Dagbladet gjort detsamma?

Oerhört bra dokumentär. Alla som följer tråden ombedes se Tobias Bratts episka verk.
Har I&C pratat om den? Vet du vilket avsnitt?

I hyllningskören kan jag annars bara instämma,
att se och sprida den borde närmast vara en moralisk skyldighet.
2017-08-03, 18:40
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif

I hyllningskören kan jag annars bara instämma,
att se och sprida den borde närmast vara en moralisk skyldighet.

Jodå, Ingrid & Conrad tog upp dokumentären när den släpptes. Kolla datumet på del 1 så bör du kunna leta fram rätt avsnitt där de pratade om EUROPA - The Last Battle. Jag vet att den nämndes i positiva ordalag.
2017-08-03, 18:57
Bannlyst
Citat:
Jag vet inte varför alternativa medier inte har nappat på att göra reklam för dokumentären förutom just Ingrid & Conrad och Nordfront. Varför har inte Fria Tider, Nyheter Idag, Motgiftsgänget, Motpol, Nordiska Alternativhögern, Nya Dagbladet gjort detsamma?

Har mina misstankar att många alternativa medierna kanske inte är så alternativa....

höger vänster samma jävla skit....
2017-08-03, 19:36
Medlem
Angående churchill så tänkte jag på GSNTV och hellstorm, ja den där nya svenska dokumentären ska jag se klart, ser fram emot en eventuell intervju i IC med regissören.

Nyheteridag ägs av en lättkränkt jude så han skulle säkert inte vilja göra reklam för den.
2017-08-04, 13:07
Medlem
Citat:

Nyheter Idag drivs av en jude, så de är knappast intresserade av dokumentärer som förespråkar en ny syn på WW2.
2017-08-04, 13:36
Medlem
Anglings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sm910dif
Dom pratar om den i dagens avsnitt også: https://www.youtube.com/watch?v=vhPPnSAEfhk

Startar på ca. 16:30

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in