2018-03-10, 14:10
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 167-steg-kvar
Att I&C skulle vara något ämne för NMR vare sig innan eller efter Motgiftarna satte klorna i dem har jag väldigt svårt att se. De har aldrig haft de kvalitéer eller kommer få det heller som NMR efterfrågar. Får jag verkligen hoppas....gissar och tror.
Lyssna på Radio Nordfront-avsnittet som sändes efter Det fria Sveriges presskonferens den 25 november. Det hördes jättetydligt på NMR:arna att de var besvikna över att Motgift lyckats vinna striden om Ingrid & Conrad.
2018-03-10, 14:18
Medlem
Citat:
Att I&C skulle vara något ämne för NMR vare sig innan eller efter Motgiftarna satte klorna i dem har jag väldigt svårt att se. De har aldrig haft de kvalitéer eller kommer få det heller som NMR efterfrågar. Får jag verkligen hoppas....gissar och tror.

______
Vilka kvaliteter skulle det vara? Ingrid och Conrad har korrumperats av Magnus Söderman och Dan Eriksson. I grunden är de inte dåliga personer.
2018-03-10, 14:23
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Delvest
Vilka kvaliteter skulle det vara? Ingrid och Conrad har korrumperats av Magnus Söderman och Dan Eriksson. I grunden är de inte dåliga personer.
Exakt. NMR är fortfarande någorlunda positiva till idioterna Ingrid & Conrad. Det är Motgift, alltså den bra delen av DFS, som de hatar. Det är sjukt så in i helvete, men tyvärr sant.
2018-03-10, 14:40
Medlem
Mr.Grankvists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Offervilja
Lyssna på Radio Nordfront-avsnittet som sändes efter Det fria Sveriges presskonferens den 25 november. Det hördes jättetydligt på NMR:arna att de var besvikna över att Motgift lyckats vinna striden om Ingrid & Conrad.

Deras besvikelse var verkligen beklämmande att lyssna till. Det har inte funnits några som helst tvivel på att I&C var Dans och Magnus kompisar, och dessutom två helt aningslösa sådana utan någon tydligare ideologisk inriktning. I hopp om att I&C:s lyssnare skulle få upp ögonen för Motståndsrörelsen ställde man in sig hos dem och blev sedan putta när duon, som förväntat, istället fortsatte lattja med Motgift-gänget. Ett stort minus till Motståndsrörelsen för det försöket!
2018-03-10, 14:41
Medlem
Citat:
Exakt. NMR är fortfarande någorlunda positiva till idioterna Ingrid & Conrad. Det är Motgift, alltså den bra delen av DFS, som de hatar. Det är sjukt så in i helvete, men tyvärr sant.
Hela DFS är dåligt, allra mest Motgift.
2018-03-10, 15:20
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Grankvist
Deras besvikelse var verkligen beklämmande att lyssna till. Det har inte funnits några som helst tvivel på att I&C var Dans och Magnus kompisar, och dessutom två helt aningslösa sådana utan någon tydligare ideologisk inriktning. I hopp om att I&C:s lyssnare skulle få upp ögonen för Motståndsrörelsen ställde man in sig hos dem och blev sedan putta när duon, som förväntat, istället fortsatte lattja med Motgift-gänget. Ett stort minus till Motståndsrörelsen för det försöket!
Ja, Motståndsrörelsen har varit exakt lika värdelösa som Motgift när det gäller Ingrid & Conrad. Om de hade fått som de velat så hade Ingrid & Conrad varit en del av Motståndsrörelsen idag, vilket bevisar att de är en jävla pajasorganisation.

Det finns tyvärr inget vettigt nationellt projekt i Sverige idag som är värt att stödja.
2018-03-10, 22:05
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:

______

Citat:

Tycker du svarar så bra själv på den frågan.

2018-03-10, 22:10
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:

Källa/länk på det?

______
2018-03-10, 22:42
Medlem
Citat:

2018-03-10, 23:53
Medlem
167-steg-kvars avatar
Citat:

______

Citat:

Citat:

Citat:
Specificera vad du menar istället.

Om man med eller mot sin egen vilja korrumperats av båda dessa herrar Dan och Magnus säger det en del om ens moral och själsliga virke. Huruvida dessa personer Ingrid Carlqvist & Daniel Frändelöv trots detta varit eller fortfarande är NMR ämne eller ej är endast något jag gissar och tror, som jag skrev. Det finns långt fler försvårande omständigheter som enligt mitt tycke skulle göra medlemskap i NMR en aning svårt. Men tror det i högsta grad är reciprokt. Som sagt spekulationer från min sida.

______
2018-03-11, 16:27
Avstängd
Offerviljas avatar
Citat:
Källa/länk på det?
Nej, du får ingen länk. Alla som har följt den här pissrörelsen det senaste året vet att NMR har hållit på och ställt sig in hos Ingrid & Conrad och varit väldigt positiva till dem. Samtidigt har de som vanligt tagit varje chans de fått att attackera Motgift, som de verkar hata mer än något annat på jorden. T.ex. har Pär Öberg vid flera tillfällen berättat om hur bra han tycker att supernollorna Ingrid & Conrad är, samtidigt som han inte ens kan nämna Magnus Södermans namn utan att börja skrika hysteriskt. Psyktokerier är vad det är! Det är helt ofattbart att människor kan vara så här knäppa.
Senast redigerad av Offervilja 2018-03-11 kl. 16:38.
2018-03-13, 23:55
Medlem
Fascistoids avatar
Tonen kring svenskarnas hus verkar ha ändrats i podden. Carlqvist´s polett verkar ha trillat ner, insamlingen har stannat av.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in