2015-10-17, 11:33
Medlem
Niggerbullens avatar
En systemkollaps av det här slaget tar väl sin tid, det är inget som uppstår på en dag eller försvinner lika snabbt.
Citera
2015-10-17, 11:34
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joe Blow
Vad menar du skulle vara ett bevis? Att du inte får ut ditt försörjningsstöd?
Det skulle vara att svälten blivit så utbredd att vi börjar äta våra barn. Så som skedde i Kina under Maos ledarskap. Maskrosblomman framför detta i inlägg på trådens förstasida. Tills så sker finns alltså ingen systemkollaps enligt denne.
Citera
2015-10-17, 11:55
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
Vi har inte hänfallit till kannibalism än nej om det är vad du menar. Tiden då landet kunde leva på kärlek och maskrosblad får dock anses vara över.
Ja Stefan Löfven antydde ju lite i sitt tal om kannibalismen och att det nu då skall tillhöra det Svenska "medkänsloområdet". Vi skall förstå kannibalismen på order av Stefan politik.
Trotts att vi i Sverige nu då sätter in kannibaler på fasta paviljongen, för övrigt. I alla fall Svenska kannibaler.
Skillnad på Svenska kannibaler och kannibaler från Sudan till exempel.

Endera tillhör det samhällskollapsen eller också handlar det om Stefans personliga kollaps.
Vet inte!

Att överhuvudtaget skydda denna politik som förekommer där man bevisligen håller på att förstöra landets infrastruktur, samhälle samt folksjäl. Måste betyda att man lever i FÖRNEKELSE.
Ser man inte att en båt håller på att sjunka så har man problem.
Citera
2015-10-17, 12:07
Avstängd
sherms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av goran744
Att överhuvudtaget skydda denna politik som förekommer där man bevisligen håller på att förstöra landets infrastruktur, samhälle samt folksjäl. Måste betyda att man lever i FÖRNEKELSE.
Ser man inte att en båt håller på att sjunka så har man problem.
I sin iver att blidka muhammedanerna har de ju stoppat huvudet så djupt ner i ökensanden att det inte skyltas med annat än arslet. Gyllene tillfälle att stövla fram och stampa in sulan med andra ord.
Citera
2015-10-17, 12:11
Medlem
MrMarios avatar
Systemkollaps

Slut på bostäder i hela landet
Tältläger
Slut på pengar till försörjningsstöd
Slut på pengar till pensioner
Slut på resurser för socialtjänst för svenskar
Rekordköer till vården, patientsäkerheten satt ur spel
Tullen släpper medvetet igenom vapen och droger
Kriminaliteten går inte längre att hejda
Finansiering saknas i budgeten

Sverige kollapsar just nu dag för dag. Nu har vi nått U-landsnivå med tältläger.
Citera
2015-10-17, 12:18
Medlem
HipToBeSquares avatar
Syftet med massinvandringen är krig. Polisen kommer tappa kontrollen vilket i sin tur kommer tvinga svenskar att försvara sig själva. Detta kommer eskalera våldet eftersom araber kommer se det som att svenskar för ett krig mot dem. Sedan är det i full gång. Det är en helt medveten politik och politikerna är fullt medvetna om att massor av svenskar kommer att dö.

Bara som exempel så blev det upplopp då några araber blev grillade i ett ställverk i Frankrike och detta enbart pga deras egna klantighet.
Citera
2015-10-17, 12:22
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sherm
I sin iver att blidka muhammedanerna har de ju stoppat huvudet så djupt ner i ökensanden att det inte skyltas med annat än arslet. Gyllene tillfälle att stövla fram och stampa in sulan med andra ord.
Ja eller med blågulafanan i arslet och en stilettklack i skallen.

Sanslöst att en regering låter sitt eget land förblöda och enbart för att stå med sitt arsel runt om i världen och skrika: titta vad fin rumpa vi har, nöff, nöff.
Hoppas de blir betäckta av en galt själva.

Jag fattar inte hur det kan ha blivit denna systemkollaps eller också har jag själv suttit med clownnäsan på mig och fräst för mig själv.
Smugit sig fram under fler år.
Nu är det ganska så synligt och dags att reagera på ett eller annat sätt.
Äta upp clownnäsan kan man börja med.

Ännu värre är att ingen av dem visar att de är beredda att ta tag i situationen utan kommer med sina äckliga ni måååste vara medmäänskliga.....
Det är väl för f.. de som skall se oss, mig och dig? Eller har jag fel?
Jag ser tydligt att samhället redan har kollapsat. Värre kommer det att bli.
Citera
2015-10-17, 13:04
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Syftet med massinvandringen är krig. Polisen kommer tappa kontrollen vilket i sin tur kommer tvinga svenskar att försvara sig själva. Detta kommer eskalera våldet eftersom araber kommer se det som att svenskar för ett krig mot dem. Sedan är det i full gång. Det är en helt medveten politik och politikerna är fullt medvetna om att massor av svenskar kommer att dö.

Bara som exempel så blev det upplopp då några araber blev grillade i ett ställverk i Frankrike och detta enbart pga deras egna klantighet.
Ja alla utom regeringen då som skall gömma sig i någon bunker och efteråt ta åt sig äran då Svensken har slåss med sitt liv som insatts.

Det är förmodligen planerat för massor av år sedan. Palme verkar ha varit startskottet. Kan ha fel.
Polisen har drillats med bulle och saft tvång ... Helst skall de slå sig själv gul och blå och bära in den kriminella på guldfat.
Ett av kollaps introt...
Svenska försvaret ner demonterat. Ett av kollapsseringens tecken.
Svenska skolan. Det är du som bestämmer om du vill bli utbildad eller sitta av skolgången drillning.
Den gemene Svensken drillningen: Du är bortskämd din jävel, du skall ha empati, du är en skit, du är, du är.
Ja jag ser också att det måste vara planerat eller också är regeringen en hög dysfunktionella och sjuka varelser.
Något av detta är det i denna otroligt vansinniga systemkollaps.
Dags för systemåterställning.
Citera
2015-10-17, 13:22
Moderator
Meijis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intePK14
Naturigtvis har folket självt valt denna massinvandring!

Det är mycket tveksamt om "folket" är ansvarigt för att ha "valt" produkten (produkten=massinvandring), när "folket" från späda barnsben har utsatts för systematisk vilseledande marknadsföring betr. produktens förträfflighet.

Citat:
Och vad som Merkel till äventyrs inspirerats av, vet du inte ett jota om!

Merkel är en slipad politiker. Hon har inte "inspirerats" iav hjärtats godhet... om du händelsevis trodde det.

Citat:
"Bortträngning"...bara ännu ett patetiskt försök att frita vuxna väljare från varje form av ansvar!

De flesta som avfärdar ord som "massinvandring" eller "pågående systemkollaps" är politiskt korrekta. Jag avskriver dock inte att somliga pga rädsla försöker använda språket som något att gömma sig bakom.

Kallar man inte det som svenska sjupartipolitiker ombesörjer för "pågående systemkollaps" utan använder eufemismer som "revor i fasaden", "utmaningar" eller "skönhetsfläckar"... så låter det ju inte så allvarligt.
Citera
2015-10-17, 13:48
Medlem
goran744s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Meiji
Det är mycket tveksamt om "folket" är ansvarigt för att ha "valt" produkten (produkten=massinvandring), när "folket" från späda barnsben har utsatts för systematisk vilseledande marknadsföring betr. produktens förträfflighet.

Merkel är en slipad politiker. Hon har inte "inspirerats" iav hjärtats godhet... om du händelsevis trodde det.

De flesta som avfärdar ord som "massinvandring" eller "pågående systemkollaps" är politiskt korrekta. Jag avskriver dock inte att somliga pga rädsla försöker använda språket som något att gömma sig bakom.

Kallar man inte det som svenska sjupartipolitiker ombesörjer för "pågående systemkollaps" utan använder eufemismer som "revor i fasaden", "utmaningar" eller "skönhetsfläckar"... så låter det ju inte så allvarligt.
Dessa fasadrevor och skönhetsfläckar kommer att bli svåra för dem som TROTT på sina företrädare. De kommer att hamna i ett trauma och bli sittande i en bubbla av maskrosor, blå violer och rosor och en och annan prästpredikningspolitisk smäll på käften politik.
Ta bort maskrosbladen och violerna och se taggarna i rosorna.
Jag kan eufemitisera livet jag med.
Tycker faktiskt synd om Svensken mest, som trott sig vara omhändertagna av de styrande och hoppas att raseriet växer och att man slänger de urblommade blommorna där de hör hemma.
Soptippen!
Det behövs inte gömma sig bakom ett fint språk och mig kan man i alla fall inte lura med detta språk.
Gäller att analysera det som "INTE" sägs.
Jag vägrar se mitt land kollapsa med mig sittande med maskrosorna i handen och se dum ut.
Citera
2015-10-17, 14:13
Medlem
blue_no1s avatar
börjar folk ledsna ?
detta borde väl vara nåt som inte skulle hända om folk vore nöjda?
eller var det ett elfel?

http://www.svt.se/nyheter/regionalt/...n-till-grunden
Citera
2015-10-17, 14:24
Moderator
Strix m/94s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QARevenge
*gäsp, fortfarande inte ett spår av bevis is tråden. Enbart inlägg från missnöjda impotenta misslyckades SD-haverister.

Och vilka bevis skulle Du ha godheten att acceptera så? Att det regnar paddor och att Dalälven är fylld med blod? När du funderar på det, så kan Du också fundera på vad det är i de belägg som hittills framlagts i tråden som inte duger för Dig.

Fö är jag varken misslyckad eller SD-haverist.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in