2012-08-24, 12:30
Medlem
ThingThings avatar
Att bara koka te med vatten och cannabisdelar kommer inte att ge dig någonting alls, då de roliga ämnena som du vill åt inte löser sig i vatten.

Varm choklad är dock en bättre idé, om du börjar med att få cannabinoiderna bundna till lite fett som du blandar i din dryck!

Och du kan göra rökbar olja av överblivna växtdelar, finns instruktioner på flashback och youtube.
Citera
2012-08-24, 12:35
Medlem
Ebbzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThingThing
Varm choklad är dock en bättre idé, om du börjar med att få cannabinoiderna bundna till lite fett som du blandar i din dryck!

Nice, det låter bekant från vad jag sett på nätet. Tack!
Citera
2012-08-26, 01:27
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Göra te? infogad.

/Mod
Citera
2012-08-26, 02:35
Medlem
Three.5s avatar
Äta hasch

Hur är bästa sättet att äta 3g hasch? rökt 1g, äta resten, hungrig! RÖKA NEJ! SHIT! Rostade mackor med BEA? fett hasch = sant? måste ha fett för att få mysrus? rus gör det samma..langa nåt annat än normal!

Älskar er alla! Ni är helt fantastiska! <3

/V
Citera
2012-08-26, 02:49
Medlem
smält ner det i smör, gör nå gott som man har flytande smör till.. du kan du göra en fin fiskfilé/kött med mosad potatis och ha ditt hasch smör i potatisen

har aldrig provat äta så kan inte säga hur effektivt eller hur bra ruset är. men lycka till!
Citera
2012-08-26, 11:07
Moderator
kvm3s avatar
Tråden Äta hasch infogad.

/Mod
Citera
2012-08-27, 18:13
Medlem
canswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Three.5
Hur är bästa sättet att äta 3g hasch? rökt 1g, äta resten, hungrig! RÖKA NEJ! SHIT! Rostade mackor med BEA? fett hasch = sant? måste ha fett för att få mysrus? rus gör det samma..langa nåt annat än normal!

Älskar er alla! Ni är helt fantastiska! <3

/V

Det enda jag kunde uttyda av din post är att du har 3g hasch och vill använda det. Om folk ska kunna besvara din post med info som du söker så får du nog vara extra tydlig när du skriver!

Men att du måste blanda hasch med fett för att få mysrus: Nej. Det är bara att som många andra säger att cannibanoiderna är fett men inte vattenlösliga!

Skälet att hasch oftare ger ett "mysigt" rus är att det för det mesta görs på indica. Indica ger mer kroppsrus och Sativa mer huvudrus.

Citat:
Ursprungligen postat av davvaosv
smält ner det i smör
Läste den meningen sen såg din avatar. Cracked me up
Citera
2012-08-28, 17:30
Bannlyst
Tju käkade rostat bröd med hasch på, jag satte även in margarin i två minuter i micron som jag la på för att haschet skulle lösas upp. detta gjorde jag för trettio minuter sen. La i cirka ett gram. Kommer jag bli skev och när kommer jag isåfall bli det??
Citera
2012-08-28, 17:53
Medlem
VaLoons avatar
Gissar lite här.
Men visst borde d funka att smälta ner go bitar i smör/olja och sedan hälla på vätska, exempelvis oboy. För att sedan flytta över till plunta å blanda med Mintu. Sup med skruv!!!
Citera
2012-09-01, 12:01
Medlem
funkar det att mikra smöret istället för att steka det?
Citera
2012-09-01, 12:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans

Ja det gör det!
Citera
2012-09-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flaskans
Det funkar. Kör du haschet i micron kanske det förlorar lite potens men inte om du bara micrar smöret sen blandar. Har funkat bra för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in