Citat:
Ursprungligen postat av
Lazie
Fick en smart idé om att koka the (vatten), blanda med smör som kan lösa upp rökat och addera socker för snabbt upptag. Mixa allt i en kopp, lägga i en bit, röra runt och bara hoppas på det bästa...
Började med att smälta smör. Tänkte till slut, skitsamma, och slängde in haschet direkt. Smälte forvånandsvärt fort och koket gav knappt ifrån sig någon lukt överhuvudtaget. Hällde upp smöret i en kopp, fyllde på med socker och snappsade i mig härligheten. Smakade så klart eländigt men hela processen var mycket mer rapp och simpel än jag räknat med! Så långt succé. Nu ska det bli intressant att se om det ger önskad effekt.

Mitt första kära inlägg efter 15-20 års bevakande

Jag brukar blanda ut koncentrerad THC/CBD i mitt kaffe varje morgon då jag planerar att vara bäng.
Det är ekonomiskt och väldigt mycket mer hälsosamt än att röka det skulle jag nog gissa på.
Oavsett koncentrat så kan du blanda ut det i nutella, ha på mackan, tee, vad som helst i stort sett utan att skippa koka och få hela grannskapet att undra vad fan det är som stinker ^^
Hoppas detta hjälper dig som det gjort mig, för röker jag blir mina lungor helt förstörda snabbt då jag röker vanliga ciggaretter också.
Någon insikt och inspiration hoppas jag med detta inlägg hälpa dig lite iaf.
Ha det bäst
MVH
Klarheten