Ok här är min lilla story om några Hasch Chokladmuffins!
Utrustning:
Muffinssmet
4g mycket bra brunt
50g smör
Av detta gjorde jag:
11 små - 0.2
1 stor - 0.5
1 större - 0.6
Torsdag:
Vaknade upp och tog en morgonbong med flickvännen. Började sedan baka, lät haschet+smöret stå i kokande vatten i ca 1 timme.
Allt var klart och jag skall iväg till först skolan, sen till konfirmationslägret. Innan jag sticker drar jag i mig en halv 0.2:a, tjejen och en polare delar på resten.
På bussen känner jag ingenting, inte ätit något... Blir besviken... Så tuggar i mig en till liten.
Kommer till skolan lagom till maten, restaurang mat i stora lass!

Sätter mig lite småbäng efter bongen med dom andra och börjar äta. När första tuggan är i magen tillsammans med mina muffins ser jag hur jag mentalt flyger ur kroppen! För varje tugga jag tar blir jag mer sänkt och tillsist går det inte att hålla masken - Jag blev sönderstekt.
Jag sitter vid matbordet otroligt stekt och orkar knappt röra mig. Dags att sluta, bära in disken och dra till lägret.
Kan ju meddela att jag inte minns så mycket mer från torsdagen! Tror jag åt 2-3 till små muffins.
Gick runt där kanonbäng, drickandes kaffe och chilla base i kyrkan.
Onsdag:
Upp vid 07:00... "Vartfan är jag...?"... Går runt lite förvirrad i sovrummet och hittar mobilen, stänger av den och hittar min muffinslåda.
Tar min största muffins på 0.6 och går till köket, häller upp kaffe och sätter mig med prästerna och övriga kyrkpersonalen för att sedan avnjuta min otroligt goda och "speciella" muffins.
Sen minns jag inte så mycket hahahah!
Nä men har små bilder av att jag flummar runt i köket, seg och långsam som fan. När klockan var runt 10:00 drog det igång ordentligt, minns att jag försökte övertala muffinsen att sluta ge mig effekt men den lyssnade inte, då jag kände att jag tappa kontrollen lite.
När klockan var efter 13:00 slängde jag in handsken, gick från köket till mitt rum och tog en power nap, fortfarande skev som bara den!
Vaknade upp efter en stund... Fortfarande grymt skev men inte så farligt fysiskt. Tryckte i mig en 0.2:a.
Ja, på eftermiddagen hände inte så mycket. Stod och laga mat. På kvällen åkte jag hem för att träffa min polare och tjejen, varav dom berätta att dom blivit bänga i timmar av att bara smaka en 0.05:a.
Lördag:
På jobbet igen och trycker i mig min stora 0.5:a. Blir galet kanon som vanligt och minns inte riktigt allt som hände. Innan jag åkte hem kom min polare över till lägret, vi delade på några 0.2: or och vi går en promenad längst med en sjö som fanns där. Vi satt på en bänk och pratade och kolla på fiskar som jaga andra fiskar... Vi båda skulle inte bli förvånade om vi såg en neonlysande val hoppa

.
Ja... En snabb sammanfattning - Att äta är det bästa man kan göra med sitt röka (tycker jag), då effekten håller i sig i timmar. Dock så blir huvudet ännu mer mindfuck dagen efter (enligt mig) samt att kroppen känns bakfull efter att ha ätit dessa kakor. Det var dock en erfarenhet jag aldrig kommer glömma!