Här under följer ett rent hypotetiskt scenario jag behöver lite input på (finns säkerligen och troligen redan svar på nätet i någon tråd på de internationella forumen
så länka gärna isf).
Bakgrund: Med den relativt stadiga vikten av 1, och kulören av grönt, samt av kvalitet hög ++ standard Indica (enligt fler parter än mig) borde detta orala intag smör fått mig på en hyfsad mentalt resa (om inte direkt bakom horisonten heller), men istället sitter jag nu efter ett onödiga ekonomiskt utlägg då helt utan mycket av effekt öht (trotts av nästan helt fastande innan..).
Jag vet att det inte är av akut anledning jag vänder mig till er, och jag vet varför det är på det viset också haha..
Pga att resistens är helt åt helvete fel, och imorgon lägger jag nog ner för ett tag framöver också.
Men nu tänker jag efter kanske gångna 3 timmar ifrån dostillfälle 1 återinföra lite mer smör i kroppen till natten (För att "inhalera" får mig inte riktigt så långt iväg som jag behöver kunna resa bort idag denna halvgrå men fortfarande ändå optimistiska sommarkväll

).
Men överkonsumtion oralt vet jag av erfarenhet att man inte heller mår så mycket bättre av (på långa långa vägar) och är ju inte ditt jag vill resa min resa heller..
Vad skall jag återkomma med för vikt av grönt i smöret eftersom man har lite "kvar" inuti systemet så att säga fortfarande och nästa batch kommer då inte vara klar på iaf 30 till 45 min?
Tack på förhand, Akilles.