Citat:
Ursprungligen postat av
VonBong
Bra skrivet. Kanske inte framstod att det var första gången jag rökte CB i nyktert tillstånd. Har kanske rökt på fyllan 7-10ggr innan det och då har det gått bra men får aldrig nån effekt av det då alkoholen har varit prio 1.
Hmm får testa mig fram och se vad som händer och hoppas på att jag någonsin får ett positivt inflytande av det

Ett tips är att röka nykter, att planera upp det hela, styra med en bra vän eller aktiviteter som du uppskattar att göra själv. Att blanda droger kan ha olika effekt vid olika tillfällen så bara för att du har rökt på när du har varit påverkad förr så behöver det inte betyda att det slår likadant varje gång.
Sen så är det viktigt att äta ordentligt; när du röker så ökar risken för blodsockerfall ganska rejält, dricker du alkohol så nyttjas din energi åt att bryta ner etanolen och då har du mindre kvar när det väl är dags för en holk.
Mitt tips är att rulla 2 fina rackare, gå ut i naturen och sätta sig på någon trevlig klipphäll vid vatten med sol i ansiktet så delar du och en kompis på den första spliffen medan ni snackar lite och kanske har lite bakgrundsmusik. När ni börjar bli mysiga så tar ni fram lite picknick varpå ni röker nummer 2 på vägen bort från platsen (att röka under pågående promenad kan leda till fenomenala äventyr).
Ha gärna lite extra redo hemma sedan om ni vill fortsätta ha det gött dagen igenom (ha färdigrullade om ni inte tror er klara av att rulla i påverkat tillstånd alt. ha pipa/bong redo)
Smoke up!