Citat:
Ursprungligen postat av
VonBong
Bakade en muffin samtidigt som jag hade rökt 0.3~0.5 gram så sammanlagt säkert 0,9~1 gram totalt.
Fick fetaste sne trippen och hjärtat slog i 300 och trodde att jag skulle dö av hjärtattack (hjärtproblem i släkten) var nära på att ringa 112 minst 5-6 gånger men la på exakt innan dom svara. Kanske borde tillägga att jag aldrig rökt i nykters tillstånd och hade dygnat.
Så min fråga är : Vad ska jag göra för att inte få sån dålig upplevelse av weed?
Till att börja med så överdriver du hjärtslagen (ja, hjärtrytmen kan gå upp men så mycket stegrar den inte), det som förmodligen hände är att du tror att det slår snabbare än vad det faktiskt gör eftersom att du uppfattar saker gravt annorlunda när du är så påverkad.
Sen så kan du skippa alkoholen i samband med CB, långt ifrån alla människor klarar den kombinationen och innan du har fått en rätt okej CB vana så kan det vara bra att välja att antingen äta eller röka, det slår olika och om du inte är van så är varken mängden eller kombinationen alltid lyckad.
Sist men inte minst så är det viktigt att alltid komma ihåg att det är drogen som gör dig nojig, känner du att du börjar fokusera på något negativt så gör något helt annat (byta rum brukar funka bra likväl för CB som för hallucinogena), annars kan det vara härligt att ta en promenad med lite musik för att komma in i en egen liten mysbubbla och därmed komma på andra (och bättre) tankar.