2014-02-26, 01:18
Medlem
mjaukatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse92
1 timme sedan jag intog drycken. Inte mkt som hänt :/ Kanske får hålla mig till rökning då helt enkelt..

Borde hänt något vid det här laget om du gjort rätt, nå hur går det?
Citera
2014-02-26, 13:13
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjaukatt
Borde hänt något vid det här laget om du gjort rätt, nå hur går det?

Mitt gräs var 80- 100% sativa. Jag kände efter ett tag en skön käsla i benen, bakom ögonen och lite i ryggen. Sedan så låg jag i sängen och tänkte på en massa musik som jag skapade i mina tankar..

Lite små behagligt, men inte direkt "hög"..
Citera
2014-02-26, 19:04
Medlem
LightItAnnies avatar
Något som förundrar mej e hur personer får för sig att äta cannabis på natten.. Visst, kanske e en tråkig gubbe som lägger sig runt midnatt, men äter jag cannabis så e det absolut inte senare än klockan 18, annars e de ju typ slöseri.

Avnjut en kopp på morgonen eller dagen i stället, mycket skönare
Citera
2014-02-26, 21:07
Medlem
Frostflakess avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bamse92
1 timme sedan jag intog drycken. Inte mkt som hänt :/ Kanske får hålla mig till rökning då helt enkelt..

Testa o göra t.ex varm choklad eller baka brownies. Att du inte kände vidare effekt är för att du hade för lite i, eller så gjorde du fel.

Gör om gör rätt!
Citera
2014-02-26, 21:18
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frostflakes
Testa o göra t.ex varm choklad eller baka brownies. Att du inte kände vidare effekt är för att du hade för lite i, eller så gjorde du fel.

Gör om gör rätt!

Jag håller mig nog till rökning endå. Kanske ifall läget kommer då man kan köpa brownies, så kommer jag nog att göra det.!
Citera
2014-02-26, 21:32
Medlem
Hej!

Har fått tag på en fiveish usel bruning och undrar om jag och två polare kommer att känna av något ifall vi bakar ner hela femman.

Tacksam för svar!
Citera
2014-02-26, 21:58
Bannlyst
Bakat en jävla massa, främst i samband med odlingar men även en hel del vid speciella tillfällen. Har egentligen bara två tips som funkar bra för mig

1. Cannabutter, googla det/kolla på youtube. Enkelt och smidigt. Sedan kan du använda detta i princip allt för att bli stenad. (Ätit en hel del "rå" cannabutter och fyfan det är inget att rekommendera).

2. Är du desperat och vill göra något snabbt? Billys panpizza är ditt svar. Skär bort osten försiktigt innan du värmer, tillsätt din ört och på med osten igen. Baka på vanligt sätt.

Ät aldrig cannabis rå, oavsett form, det behöver lösas upp i en fettbas.
Citera
2014-02-26, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ahola
Bakat en jävla massa, främst i samband med odlingar men även en hel del vid speciella tillfällen. Har egentligen bara två tips som funkar bra för mig

1. Cannabutter, googla det/kolla på youtube. Enkelt och smidigt. Sedan kan du använda detta i princip allt för att bli stenad. (Ätit en hel del "rå" cannabutter och fyfan det är inget att rekommendera).

2. Är du desperat och vill göra något snabbt? Billys panpizza är ditt svar. Skär bort osten försiktigt innan du värmer, tillsätt din ört och på med osten igen. Baka på vanligt sätt.

Ät aldrig cannabis rå, oavsett form, det behöver lösas upp i en fettbas.

Vet ej om du skulle svara på min fråga eller inte, men detta besvarar inte min frågeställning.

Jag undrar alltså ifall vi kommer att känna av något även fast kvaliteten är som bäst standard.
Citera
2014-02-26, 22:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Nicsaw
Vet ej om du skulle svara på min fråga eller inte, men detta besvarar inte min frågeställning.

Jag undrar alltså ifall vi kommer att känna av något även fast kvaliteten är som bäst standard.

Svarade faktiskt inte på ditt inlägg utan skrev bara generellt.

För att svara på dig bör du bli stenad även om rökat är dåligt. Jag vet inte hur dåligt det är men såvidare det inte är helt katastrof bör det gå prima, 5G kan vara på gränsen för mycket men är ni vana stoners ska det inte vara några problem.

Tänk på att det kan ta tid innan det slår på när man äter, i vissa fall kan det ta 1-3 timmar för mig innan jag känner något.
Citera
2014-02-26, 22:51
Medlem
SirMunchalots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nicsaw
Hej!

Har fått tag på en fiveish usel bruning och undrar om jag och två polare kommer att känna av något ifall vi bakar ner hela femman.

Tacksam för svar!
Har ni tänkt dra i er allt under ett tillfälle, alltså typ under en dag/kväll? Isof skulle jag rekommendera er att baka en kladdkaka med alltihopa i och dela upp den i 6 bitar.
Börja med att äta en bit och vänta en timme eller två.
Har det inte hänt något då kan ni börja mumsa på en till.
Citera
2014-03-07, 15:08
Medlem
Urkunds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SirMunchalot
Har ni tänkt dra i er allt under ett tillfälle, alltså typ under en dag/kväll? Isof skulle jag rekommendera er att baka en kladdkaka med alltihopa i och dela upp den i 6 bitar.
Börja med att äta en bit och vänta en timme eller två.
Har det inte hänt något då kan ni börja mumsa på en till.

Bra idé! Men varför komplicera bakandet till kladdkaka? En vanlig enkel sockerkaka duger ju också bra om man inte redan är konditor.
Citera
2014-03-07, 15:10
Medlem
Bamse92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Urkund
Bra idé! Men varför komplicera bakandet till kladdkaka? En vanlig enkel sockerkaka duger ju också bra om man inte redan är konditor.

Fast kanel bulle smakar ju så mycket bättre.? Enkelt också!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in