2008-07-24, 21:15
Medlem
tonysunkyards avatar
första posten ~_~

Denna tråd är anledningen till att jag blev medlem på detta tillsynes underbara forum.

Till Tråden: Drack nyss en s.k. oboy med ungefär 1g-1,5g mary jane.
smulade först ner mary i lite flytande becel i en kopp och värmde i c 40 sekunder i mikron med 700 i effekt, blandade sedan skiten med mjölk och oboy tills koppen blev full, värmde 1 min i micron. drack up allting som fanns i koppen(slickade rent). detta var nu 10 minuter sedan och jag återkommer med rapport, hittils känner jag bara huvudvärk då jag fick anstränga mig något otroligt för att tryckte ner den äckliga skiten i halsen, får se om det är värt det
Citera
2008-07-24, 21:46
Medlem
tomteblosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mol3x
Det är väll lika bra, vad ska du annars göra, slänga det?

jag svalde allt hah
Citera
2008-08-16, 11:21
Bannlyst
Testade idag:

2g mycket bra weed.

Smälter 2 matskedar äkta smör i låg värme på kastrull när smör är smält och tyst hälde jag ner det gridnade weedet, lät det stå ca 10min på medelsvag värme.

Sen hällde jag på vispgrädde och lät det dra på medelsvag värme ytterligare 15 minuter.

Efter det tog jag moxer och finflördelade weedet och lät det stå ihop ytterligare 15 minuter.

Avslutning smälte jag ner en daim godis i och avslutar dricka det som varm choklad med vispgrädde på toppen, ska bli kul se om man blir nåt bänger

Edit: Smakar SKITGOTT.
Senast redigerad av Ondskapt 2008-08-16 kl. 11:24.
Citera
2008-08-16, 15:51
Medlem
Jag misslyckades totalt när jag skulle göra "hasch-kaffe" en gång.

Kokade upp kaffet så det blev kokhett, lade ned 1g hasch (det var i smulor, dvs inte en stor klump) och rörde om, men smulorna löstes aldrig upp. Så jag tänkte "ahhh, men kaffet har säkert tagit upp all THC, så när jag dricker upp kaffet så blir jag bäng"..

Så jag drack upp skiten, och längst ned på botten var det en massa hasch, skulle gissa på kanske 0,7g, åt upp kanske en 0,1a, men smaken var riktigt vidrig så jag hällde ut det.

Väntade nån timme... Lite smålullig vart jag, men absolut inte bäng.

Usch så bortkastat.
Citera
2008-08-16, 15:57
Medlem
Ducken11s avatar
Nån som gjort hasch-milkshake? är de någon bra ide ?

lite tips på hur man får det bra ?
Citera
2008-08-16, 15:58
Medlem
Plastpåses avatar
Om jag skulle få för mej att göra chokladbollar på min femma standardbrunt, hur funkar det med nedbrytningen av thc:t? Om jag smälter smör och låter haschet lösas upp, kan jag sen ha det ett tag i kylen för att stelna igen utan att potensen blir sämre?
Citera
2008-08-16, 16:00
Medlem
fiask0s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plastpåse
Om jag skulle få för mej att göra chokladbollar på min femma standardbrunt, hur funkar det med nedbrytningen av thc:t? Om jag smälter smör och låter haschet lösas upp, kan jag sen ha det ett tag i kylen för att stelna igen utan att potensen blir sämre?

Det borde väl inte vara några problem, men jag vet faktiskt inte.

Har svårt att tro att coffeshopsen bakar nya brownies varje dag.
Citera
2008-08-16, 16:05
Medlem
tydligenarjaghas avatar
Citat:

THC avdunstar bara i värme och solljus, dock behöver det en hög värmegrad tills det börjar avdunsta kraftigt. Samma med ljus, avdunstar väldigt sakta.

I kyla och mörkt passar det bäst att förvara sitt "stash", så ingenfara alls.
Citera
2008-08-19, 11:36
Medlem
Plastpåses avatar
Smälte en 100g chokladkaka idag och slängde ner det jag hade kvar av mitt bruna (ca 1,5g) så vi får se hur effekten blir när det käkas upp
Citera
2008-08-20, 00:58
Medlem
Plastpåses avatar
Citat:
Smälte en 100g chokladkaka idag och slängde ner det jag hade kvar av mitt bruna (ca 1,5g) så vi får se hur effekten blir när det käkas upp

Den här effekten var jag inte alls beredd på Jag och en kompis delade på min choklad och delade även en spliff medan vi väntade. Käkade upp chokladen vid kl 1 och kom hem nyss, runt 00.45 och är fortfarande bäng, mina ögon är fortfarande helt blodsprängda! Vi har gått runt som totala zombies hela dagen verkligen, det var helt sjukt vad bra det där funkade på standard brunt
Citera
2008-08-20, 01:25
Medlem
amenvissts avatar
Har fått en liten kul idé, vi säger att jag tar 1-2g, smular ner det i en kastrull.
I kastrullen lägger jag även en chokladkaka ala marabous minsta modell och smälter alltsammans och gör chokladsås utav det, häller det på min glass och käkar upp det. Bör detta fungera?
Citera
2009-02-24, 17:02
Bannlyst
blir man bäng på en halva(2.5 ca) bra grönt om man lagar ihop nått gott tro?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in