2009-10-13, 16:15
Medlem
SchtickyIckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pelly
haha! Roligaste skulle ju vara om han kom o frågade om ni kunde dela på din lilla Billys Pizza.! Skulle nog inte vara så troligt. Men ändå! haha

Haha ja usch, då hade jag bara gett han halva.
Och frågat 4 timmar senare ifall han ser annorlunda på det.
Citera
2009-10-13, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SchtickyIcky
Haha ja usch, då hade jag bara gett han halva.
Och frågat 4 timmar senare ifall han ser annorlunda på det.

hahaha
Citera
2009-10-13, 16:35
Medlem
SchtickyIckys avatar
Jag körde hårt. Första gången jag äter Marijuana inuti mat - så tog bara 0,7 (vägde till och med )

Tänkte lika bra att ta mindre, och inte råka ta för mycket så det blir jobbigt.

Pizzan smakade underbart och jag hoppas ni alla får en bra dag.

Far frågade extra om "kryddan" på Pizzan nere i köket när jag redan hade varit nere och värmt en gång, för att sedan gå upp till rummet och lägga i grejerna (som var uppe på rummet) och värma en minut till och säga att jag trodde den var varm, men fortfarande lite kall i mitten.

Han köpte det, men klämde ändå ut "Skum krydda det där." och tittade på Pizzan. Trög som jag var, la jag inte in det under osten direkt så det stod ut lite.

Men det var väll "någon jävla Pizza krydda" sa jag nervöst som fan.
Citera
2009-10-14, 19:13
Medlem
han solos avatar
Jag har läst en del men förstår inte mer för det...
Har förstått att man ska blanda ut haschet med någon form av fett, ex smör. Det ska tydligen hettas upp också, men blir det för varmt så försvinner thc?
Nån som har bra koll?

Det snackas så mycket om bakverk, oboy m.m.
Kan man inte helt enkelt gör en sjysst wook med äggnudlar, lite grönsaker, kyckling och nån fet sås exempelvis satay och blanda ner grejerna i?
Citera
2009-10-18, 14:17
Medlem
bbloms avatar
Tjo allihopa! Jag har druckit haschoboy två gånger nu. Effekten är underbar. Har båda gångerna tagit en dos på ca 0.8g.
Jag smälter ner haschet med smör i en stekpanna. Häller sedan ner det i glaset med oboy och mjölk och dricker det.

Då har jag en fråga. Kan man efter man gjort i ordning allt ställa det i kylen och dricka det 8 h senare och få samma effekt? Eller blir det då ingen effekt pga att det stått för länge?
Citera
2009-10-18, 18:14
Medlem
Citat:
Jag körde hårt. Första gången jag äter Marijuana inuti mat - så tog bara 0,7 (vägde till och med )

Tänkte lika bra att ta mindre, och inte råka ta för mycket så det blir jobbigt.

Pizzan smakade underbart och jag hoppas ni alla får en bra dag.

Far frågade extra om "kryddan" på Pizzan nere i köket när jag redan hade varit nere och värmt en gång, för att sedan gå upp till rummet och lägga i grejerna (som var uppe på rummet) och värma en minut till och säga att jag trodde den var varm, men fortfarande lite kall i mitten.

Han köpte det, men klämde ändå ut "Skum krydda det där." och tittade på Pizzan. Trög som jag var, la jag inte in det under osten direkt så det stod ut lite.

Men det var väll "någon jävla Pizza krydda" sa jag nervöst som fan.

Funkade det då? Blev du sänkt?
Citera
2009-10-19, 02:46
Medlem
SchtickyIckys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smogle
Funkade det då? Blev du sänkt?

Det var väldigt annorlunda än att röka det.
Kom smygandes som fan, och det var nästan lite svårt att inse att det faktiskt hade kommit - då det började ligga på huvudet redan 1-2 timmar efter jag åt Pizzan och man började tänka lite lulligt och blev sprallig i kroppen osv.

Det var chillish som fan, men måste erkänna att jag hellre röker det.
Blir och slänga på 2-3 g nästa gång på Pizzan för 0,8 var verkligen inte ens nära att 'bli för mycket'!
Citera
2009-10-19, 03:41
Medlem
Bockstensmannens avatar
Citat:
Det var väldigt annorlunda än att röka det.
Kom smygandes som fan, och det var nästan lite svårt att inse att det faktiskt hade kommit - då det började ligga på huvudet redan 1-2 timmar efter jag åt Pizzan och man började tänka lite lulligt och blev sprallig i kroppen osv.

Det var chillish som fan, men måste erkänna att jag hellre röker det.
Blir och slänga på 2-3 g nästa gång på Pizzan för 0,8 var verkligen inte ens nära att 'bli för mycket'!
Det är det som är grejen när man käkar det, alltså att det smyger sig på. Brukar bli att man sitter efter cirkus en halvtimme och tänker fan nu känner jag väl allt av det lite lätt, sedan efter en timme, jaa nu känner jag. Efter två timmar: Oj jag är stenad... Lyx!!
Min personliga åsikt är att det kan vara riktigt soft att äta men då ska det vara bra grejer, annars blir det inte riktigt värt det.
Citera
2009-10-22, 08:10
Medlem
Tycker ni det smakar bäst med brunt eller grönt?

Själv föredrar jag grönt, en lite friskare smak
Citera
2009-10-22, 10:40
Medlem
krillepilles avatar
har testat äta röka en gång. Tog då 2 fransklimpa bitar eller vad det nu heter (sånt man kör ner i brörosten) och rosta dom länge, när dom sedan ploppa upp så dränkte jag dom i smör och smula sedan ner ca 0,7g på dom. Käka dom och tyckte det var ganska äckligt om jag ska va ärlig. kännde inte så mycket men det var kul att testa, borde kanske ha tagit över 1g var ju inte världens bästa röka heller.
Citera
2009-11-18, 02:25
Medlem
DeMo_Ds avatar
Ett bra tips för att få i sig allt är att ta ett bra mustigt skivat bröd

Smält matfett på stekpannan och smula ner haschet 3-4g

Sen tar du det smälta haschet med en sked och droppar av på ca 3 st mackor i mitten. Sen tar du näven och knyter ihop mackan hårt så att haschet sluts in ordentligt, ta lite vatten för att klämma den hårdare.. sen tar du ett stort glas vatten och så sväljer du hela skiten. Då smakar ni absolut ingenting och ni slipper kväljningarna.

Peace
Citera
2009-11-19, 18:28
Medlem
solo7s avatar
Ganja melt är något alla borde prova. Osttoast med gräs i. Smakar riktigt trevligt och bäng blir man.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in