2016-06-20, 12:25
Medlem
Timothy.McVeighs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nedboy
Jag vet allt detta du skriver. Men det är väl fortfarande mer troligt att det är någon annan eller någon i din närhet som skulle ha gjort detta?
Detta skedde samtidigt som reseachgruppen hackade en massa mail och jämförde med CD-ons databas där jag hade samma mail så att det var någom

Citat:
Men hur tänkte du att Flashback skulle göra? Vart skulle de skicka det nya lösenordet tänkte du? Du kan ju lika gärna vara någon lurar dem då?
Går det inte att återställa mitt lösenord eller finns inge sådana register?
Citera
2016-06-20, 16:40
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timothy.McVeigh
Går det inte att återställa mitt lösenord eller finns inge sådana register?
Enda återställningen jag känner till använder mailadressen för konto't, admins går inte in och pillar med sånt här.
Citera
2016-06-24, 13:05
Medlem
KringExs avatar
Hej!
Orkar inte läsa igenom hela tråden.
Min tjej har glömt bort vad hon har för lösenord på flashback.
Hur ska hon göra för att få ett nytt?

Mejlen som hon registrerade sig på är en gammal mejl som hon inte heller kan lösenord till.

Använadaren det gäller är mmillimeter.

Tacksam för svar!
Citera
2016-06-24, 13:16
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
Hej!
Orkar inte läsa igenom hela tråden.
Min tjej har glömt bort vad hon har för lösenord på flashback.
Hur ska hon göra för att få ett nytt?

Mejlen som hon registrerade sig på är en gammal mejl som hon inte heller kan lösenord till.

Använadaren det gäller är mmillimeter.

Tacksam för svar!

Orkar du inte ens läsa sista jävla sidan? Lata helvete!
Hon kan inte göra ett skit, vilket kanske är lika bra, om hon är dum nog att vara ihop med någon som dig!

Det finns inget annat sätt än återställning via E-post att återställa sitt lösenord med.
Citera
2016-06-24, 13:42
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Orkar du inte ens läsa sista jävla sidan? Lata helvete!
Hon kan inte göra ett skit, vilket kanske är lika bra, om hon är dum nog att vara ihop med någon som dig!

Det finns inget annat sätt än återställning via E-post att återställa sitt lösenord med.

Glad midsommar på dig med!
Tack för svaret
Citera
2016-07-31, 16:06
Medlem
Det verkar som att Flashbacks glömt lösenord inte längre fungerar? En kompis till mig försökte nyligen återställa sitt lösenord men han får varken ett mail eller en bekräftelse på att ett mail har skickats från Flashback.

Han är 100 procent säker på att han har angett rätt mailadress och när han försöker skapa ett nytt konto med samma mailadress så står det att mailadressen redan är kopplad till ett Flashback konto.

Vad kan vara fel tro?
Citera
2016-07-31, 18:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IngHector
Det verkar som att Flashbacks glömt lösenord inte längre fungerar? En kompis till mig försökte nyligen återställa sitt lösenord men han får varken ett mail eller en bekräftelse på att ett mail har skickats från Flashback.

Han är 100 procent säker på att han har angett rätt mailadress och när han försöker skapa ett nytt konto med samma mailadress så står det att mailadressen redan är kopplad till ett Flashback konto.

Vad kan vara fel tro?

Det är ibland problem med e-postskick. Det nämns i tråden (FB) Varning! Byte av e-mail fungerar inte. Kontot blir spärrat och går ej att aktivera.. Menar du att han inte kan logga in med något lösenord, varken det gamla (för att det är ändrat) eller det nya (för att det inte är mailbekräftat)? I nämnda tråd kunde i alla fall teknikerna fixa problemet för nästan 1 år sen.
Citera
2016-07-31, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Det är ibland problem med e-postskick. Det nämns i tråden (FB) Varning! Byte av e-mail fungerar inte. Kontot blir spärrat och går ej att aktivera.. Menar du att han inte kan logga in med något lösenord, varken det gamla (för att det är ändrat) eller det nya (för att det inte är mailbekräftat)? I nämnda tråd kunde i alla fall teknikerna fixa problemet för nästan 1 år sen.

Han sa att han inte kunde logga in på kontot eftersom han glömt lösenordet till det, därav försökte han göra glömt lösenord. Hans konto är dock mailbekräftat, så det hela är mycket skumt, man kan ju tycka att han borde få en bekräftelse som säger att ett mail är påväg eller något?
Citera
2016-08-22, 11:02
Medlem
pepsi haxs avatar
Lösenord

Försöker logga in på min dator men kommer inte ihåg mitt lösenord

Hur gör jag nu?
Citera
2016-08-22, 11:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Försöker logga in på min dator men kommer inte ihåg mitt lösenord

Hur gör jag nu?

Hmm kommer ihåg att jag kunde starta min dator i felsäkert läge för 10 år sedan vet inte om man kan det längre. I alla fall kunde man komma in utan lösenord då har jag för mig. Kommer inte ihåg hur man gör, men det borde du ju kunna googla på.
Citera
2016-08-22, 11:10
Medlem
pepsi haxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Logisksvensk
Hmm kommer ihåg att jag kunde starta min dator i felsäkert läge för 10 år sedan vet inte om man kan det längre. I alla fall kunde man komma in utan lösenord då har jag för mig. Kommer inte ihåg hur man gör, men det borde du ju kunna googla på.

Oj, var lite otydlig, jag kommer ej in på mitt flashback konto då jag glömt bort lösenordet
Citera
2016-08-22, 11:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pepsi hax
Oj, var lite otydlig, jag kommer ej in på mitt flashback konto då jag glömt bort lösenordet

Aha haha Du borde väl kunna klicka på glömt lösenord eller något sånt så får du ett mail till din emailadress.

Brukar gå på de flesta hemsidor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in