2015-10-02, 16:10
Medlem
Jag skapade mitt konto på flashback för några månader sedan. Men kommer inte ihåg vad jag har för lösenord. Jag loggar in automatiskt när jag går in på flashback men vet någon hur man kan se sitt lösenord alltså för säkerhets skull. Så att jag kommer inte på flashback med detta kontot på min mobil.
Citera
2015-10-03, 01:28
Medlem
miikoss avatar
Sista utvägen - för ämnen som saknar eget forum --> Flashback
/Moderator
Citera
2015-10-03, 01:32
Medlem
Lobengulas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Godisbiten1
Jag skapade mitt konto på flashback för några månader sedan. Men kommer inte ihåg vad jag har för lösenord. Jag loggar in automatiskt när jag går in på flashback men vet någon hur man kan se sitt lösenord alltså för säkerhets skull. Så att jag kommer inte på flashback med detta kontot på min mobil.

Gör en reset på lösenordet, ange den mejladress som du använde vid registreringen.
Citera
2015-10-03, 19:10
Medlem
Farmstars avatar
Sparade lösenord kan man i alla fall se i Chrome om man tittar i inställningar. Kanske är samma för den browser som TS använder.
Citera
2015-11-10, 22:39
Medlem
Hitta kopplad mail?

Godkväll.

Jag har ett annat Flashbackkonto vars kopplade mail jag glömt totalt. Jag behöver åtkomst till den mailen men som sagt så kan jag inte den, men vet att den är registrerad här på Flashback. Jag har åtkomst och så till mitt gamla konto. Frågan är alltså, hur ser jag vilken mail som är kopplat till mitt konto?
Citera
2015-11-10, 22:47
Bannlyst
Enkelt svar, det kan och kommer inte Flashback hjälpa dig med!
Citera
2015-11-11, 00:12
Medlem
Emerains avatar
Epost-adresserna är hashade, så ingen kommer åt att se dem. Det finns inga möjligheter för dig att få hjälp med det här.
Citera
2015-11-11, 07:11
Medlem
Du kan ju från det kontot öppna kontrollpanelen och redigera e-post och lösenord. Därefter får du komma ihåg vilken epostadress som är kopplat till det kontot.
Citera
2015-11-23, 14:43
Medlem
Kan ej logga in, och glömt lösenord funkar inte för mig.

Hej,
har varit inaktiv under en längre period men kikat in på forumet då och då utan att skriva något. Har haft autologin på men helt plötsligt slutade den logga in mig automatiskt och när jag försökte logga in manuellt funkade det inte. Testat en större mängd av mina "GoTo"-lösenord men inget fungerar, så jag prövade Glömt Lösenord-funktionen och den säger att den skickat mail men jag får aldrig något.

Hur går man tillväga för att få tillbaka en användare?
Jag har mail från Flashback över trådar som jag följt, så jag använder den rätta mailen.
Citera
2015-11-23, 14:46
Medlem
M1159s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarEjEmail
Hej,
har varit inaktiv under en längre period men kikat in på forumet då och då utan att skriva något. Har haft autologin på men helt plötsligt slutade den logga in mig automatiskt och när jag försökte logga in manuellt funkade det inte. Testat en större mängd av mina "GoTo"-lösenord men inget fungerar, så jag prövade Glömt Lösenord-funktionen och den säger att den skickat mail men jag får aldrig något.

Hur går man tillväga för att få tillbaka en användare?
Jag har mail från Flashback över trådar som jag följt, så jag använder den rätta mailen.

Jag vill minnas att det privata mailkontot ej längre är knutet till Flashback, jag får då inga mail från Flashback längre.
Citera
2015-11-23, 14:50
Medlem
Jyzenboks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av M1159
Jag vill minnas att det privata mailkontot ej längre är knutet till Flashback, jag får då inga mail från Flashback längre.

Stämmer. Var en åtgärd som vidtogs efter Flashbacks databas kom på avvägar och folk fick hembesök.
Citera
2015-11-23, 14:53
Medlem
Ah, det kanske förklarar en del..

Antar att det blir svårt att få tillbaka kontot?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in