Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-04-16, 10:43
  #133
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Har du kollat om det läggs åt sidan som spam?

Ja, har även provat att lägga till flashback som betrodda avsändare. :/
__________________
Senast redigerad av Ducey10 2018-04-16 kl. 11:00.
Citera
2018-04-17, 09:26
  #134
Medlem
jag har ett problem. jag har ett bra tag nu suttit och flashbackat på jobbet. och har fyllt i från början nån gång att webbläsaren ska spara lösenordet. så jag slipper logga in varje gång. nu är det så att vi ska byta datasystem och datorer på jobbet. och jag kommer inte ihåg mitt lösenord. då kan man ju tycka kanske ja men tryck på glömt lösenordsknappen då. jo det hade jag gjort. om jag bara hade vetat vilken e-post jag använde mig av. jag har givetvis testat att göra det. men har tydligen andra konton knutna till mina e-post adresser.
jag testade att logga in i gamla systemet och kommer åt mitt konto. men ska man uppdatera e-post eller så, så måste man ju ha lösenordet. snälla hjälp.
Citera
2018-04-17, 12:16
  #135
Medlem
frasselitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0etOne
jag har ett problem. jag har ett bra tag nu suttit och flashbackat på jobbet. och har fyllt i från början nån gång att webbläsaren ska spara lösenordet. så jag slipper logga in varje gång. nu är det så att vi ska byta datasystem och datorer på jobbet. och jag kommer inte ihåg mitt lösenord. då kan man ju tycka kanske ja men tryck på glömt lösenordsknappen då. jo det hade jag gjort. om jag bara hade vetat vilken e-post jag använde mig av. jag har givetvis testat att göra det. men har tydligen andra konton knutna till mina e-post adresser.
jag testade att logga in i gamla systemet och kommer åt mitt konto. men ska man uppdatera e-post eller så, så måste man ju ha lösenordet. snälla hjälp.
i vissa webläsare så kan man se dom sparade lösenorden. Typ inställningar -> sparade lösenord -> visa lösenord
Citera
2018-04-17, 12:40
  #136
Moderator
najass avatar
inlägg flyttade från (FB) Undrar du var du ska placera din tråd? FRÅGA HÄR ◄◄◄

/mod
Citera
2018-04-19, 07:31
  #137
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frasselito
i vissa webläsare så kan man se dom sparade lösenorden. Typ inställningar -> sparade lösenord -> visa lösenord


har försökt med det men såg inget där.
Citera
2018-04-19, 11:45
  #138
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av p0etOne
har försökt med det men såg inget där.

jag löste problemet. av nån MÄRKLIG anledning har jag 2 FB konton på samma e-post. och när jag sökte på ordet flashback i min inkorg hittade jag lösenordet.
Citera
2018-05-19, 00:36
  #139
Medlem
Hur få tillbaka sitt gamla Flashback konto?

Har glömt bort mitt lösenord för mitt gamla Flashback konto.. samt mailet för kontot..

Hur gå till väga?
Citera
2018-05-19, 00:39
  #140
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattvakten7
Har glömt bort mitt lösenord för mitt gamla Flashback konto.. samt mailet för kontot..

Hur gå till väga?
Du glömmer det bara. Finns inget sätt att få tillbaka det utan lösenord eller E-post
Citera
2018-05-19, 00:40
  #141
Medlem
Dofternas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattvakten7
Har glömt bort mitt lösenord för mitt gamla Flashback konto.. samt mailet för kontot..

Hur gå till väga?

Finns bara ett alternativ, testa alla bokstavs- och sifferkombinationer som finns i hela världen (utom Å Ä Ö). En kombination fungerar.
Citera
2018-05-19, 00:47
  #142
Moderator
Tinuviels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nattvakten7
Har glömt bort mitt lösenord för mitt gamla Flashback konto.. samt mailet för kontot..

Hur gå till väga?
Då finns det inget att göra.
Citera
2018-06-12, 21:59
  #143
Medlem
Jag har bytt telefon. Kommer inte ihåg mitt lösenord till Flashback. Tryckt på att nytt lösen ska skickas till mej men det kommer inget mail. Kan man maila någon om att få nytt?
Citera
2018-06-12, 22:09
  #144
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tallbarrskotte
Jag har bytt telefon. Kommer inte ihåg mitt lösenord till Flashback. Tryckt på att nytt lösen ska skickas till mej men det kommer inget mail. Kan man maila någon om att få nytt?
Nej.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback