Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2011-01-09, 22:17
  #1
Medlem
epost72s avatar
Här hjälps moderatorer och användare åt att hitta lämpligt forum för trådstarter.
Vad man bör komma ihåg är att hålla frågan i korta ordalag och inte dra igång diskussionen i denna tråd.

Exempel:
Citat:
Jag vill starta en tråd om hur man bäst spikar upp en tavla, vart lägger jag den?

Några konkreta tips:

Om man finner det svårt att hitta rätt kategori i Flashback's struktur och forumindelning, så kan det vara en hjälp att besöka A - Ö

Vidare kan man även göra en enkel sökning.
Säg att man har problem med en tvättmaskin.
Sökresultat - tvättmaskin
Resultatet säger i det fallet att Bostad, hem och trädgård är ett lämpligt forum för ens trådstart
__________________
Senast redigerad av epost72 2011-02-18 kl. 12:06.
Citera
2011-01-28, 13:31
  #2
Medlem
Finns det redan en tråd så länka gärna den annars var bör jag lägga min tråd?
Stöter dagligen på stora fel i dagstidningar som man skrattar åt.
Finns det någon tråd som behandlar Tabbar i vår Media/vardag?
Citera
2011-01-28, 13:43
  #3
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av grodkungen
Finns det redan en tråd så länka gärna den annars var bör jag lägga min tråd?
Stöter dagligen på stora fel i dagstidningar som man skrattar åt.
Finns det någon tråd som behandlar Tabbar i vår Media/vardag?


Medier och journalistik
Ny trend: Idioter får utrymme i kvällspressen.
Kvällstidningsord
Dagens faktafel inom svensk media

Men samtidigt låter det lite åt laidback
__________________
Senast redigerad av epost72 2011-01-28 kl. 13:51.
Citera
2011-01-28, 15:17
  #4
Medlem
Danro80s avatar
Jag tänkte starta en tråd liknande "Ni som ser ner på andra människor.. varför?"

Vart är det lämpligt att placera denna tråd?
Citera
2011-01-28, 16:05
  #5
Medlem
b0gfettos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Danro80
Jag tänkte starta en tråd liknande "Ni som ser ner på andra människor.. varför?"

Vart är det lämpligt att placera denna tråd?

Relationer och samlevnad eller Psykologi kanske?
Citera
2011-01-30, 01:38
  #6
Medlem
Får fan hål i mina byxor JÄMNT. Förstår fan inte varför.
Alltid blir det hål mellan bena. Kände för en stund sedan att pungen hängde ut lite.. Såg då att mina kalsonger, långkalsonger och jeans hade hål på typ samma ställe!
Förstår inte hur detta sker riktigt.

Alltså, funderar på skapa en tråd då jag måste få tips på detta, hur jag undviker det osv.
Jag tror det är på grund av att jag kanske stretchar mig eller så :S ingen aning.

Har ingen aning heller vart en sådan här tråd bör placeras heller.
Funderar på övrigt, men om det blir fel forum så låses ju tråden. Så kanske finns något annat forum där jag kan fråga?
Citera
2011-01-30, 01:48
  #7
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sys32
Får fan hål i mina byxor JÄMNT. Förstår fan inte varför.
Alltid blir det hål mellan bena. Kände för en stund sedan att pungen hängde ut lite.. Såg då att mina kalsonger, långkalsonger och jeans hade hål på typ samma ställe!
Förstår inte hur detta sker riktigt.

Alltså, funderar på skapa en tråd då jag måste få tips på detta, hur jag undviker det osv.
Jag tror det är på grund av att jag kanske stretchar mig eller så :S ingen aning.

Har ingen aning heller vart en sådan här tråd bör placeras heller.
Funderar på övrigt, men om det blir fel forum så låses ju tråden. Så kanske finns något annat forum där jag kan fråga?
Mode och livsstil
Citera
2011-01-30, 02:05
  #8
Avstängd
Plattforms avatar
Jag vill starta tråd där undertecknad och andra kan roa sig att visa upp våra feta meriter i Sveriges nya nationalsport näthat! Samt tipsa hur riktigt bra näthat ska formuleras. Här i Sista utvägen eller?
Citera
2011-01-30, 16:42
  #9
Medlem
ICanHass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Plattform
Jag vill starta tråd där undertecknad och andra kan roa sig att visa upp våra feta meriter i Sveriges nya nationalsport näthat! Samt tipsa hur riktigt bra näthat ska formuleras. Här i Sista utvägen eller?
Laidback.
Citera
2011-02-01, 10:59
  #10
Medlem
Adobes avatar
Min tränings-shaker stinker efter jag haft mjölk och whey80 tillskott i den, glömde diska/skölja ur den från senast jag tränade (typ 4 dar sedan).
Nu stinker det rejält ur den och måste få bort det.
Vart kan jag fråga detta?
Citera
2011-02-01, 11:06
  #11
Medlem
epost72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adobe
Min tränings-shaker stinker efter jag haft mjölk och whey80 tillskott i den, glömde diska/skölja ur den från senast jag tränade (typ 4 dar sedan).
Nu stinker det rejält ur den och måste få bort det.
Vart kan jag fråga detta?

Förslagsvis.
Bostad, hem och trädgård
Eller
Alkohol och dryck
Citera
2011-02-02, 11:25
  #12
Medlem
Drinkycrows avatar
Har hittat en extremt rolig blogg som är skriven av några småpunkare som verkar helt efterblivna. Har haft skitkul åt det och vill att fler ska läsa och även luska ut om de är på riktigt eller om det hela är ett stort skämt.
http://punxnytt.blogg.se/

Vet dock inte var jag ska lägga den humor? länktips? musik? Vet heller inte om jag ska starta en egen tråd eller om det finns nån. Fanns en tråd där man kunde tipsa om bloggar men fick uppfattningen att det skulle handla om ens egen och tror inte heller många skulle läsa den.

Kanske ska starta en "stora tråden om bloggar så dåliga att det är kul"?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback