2015-11-23, 15:08
Medlem
Strychnos avatar
Om du vet att du har rätt mail kopplad till flashback så borde du få ett mail om lösenordsåterställningen.
E-mailen är hashad i databasen, så ingen kan se vilken du har och vi kan heller inte se den.

Funktionen att få mail angående prenumerationer är borttagen, lösenordsåterställningen finns dock kvar, så det har inget med det att göra.

Det är inte så att du bytt mail, eller kryssat i att ta bort mailen helt från FB?
Isåfall finns det inte mycket att göra.
Citera
2015-11-23, 15:09
Medlem
ChristianXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FarEjEmail
Hej,
har varit inaktiv under en längre period men kikat in på forumet då och då utan att skriva något. Har haft autologin på men helt plötsligt slutade den logga in mig automatiskt och när jag försökte logga in manuellt funkade det inte. Testat en större mängd av mina "GoTo"-lösenord men inget fungerar, så jag prövade Glömt Lösenord-funktionen och den säger att den skickat mail men jag får aldrig något.

Hur går man tillväga för att få tillbaka en användare?
Jag har mail från Flashback över trådar som jag följt, så jag använder den rätta mailen.
Om du har koll på din epostadress så kan du begära en lösenordsåterställning med hjälp av den.
Citera
2015-11-23, 15:28
Medlem
DarknessNightmares avatar
Om du har sparat lösenordet i datorn och har Google Chrome eller Firefox så då hittar du lösenordet i datorn.
Citera
2015-11-23, 16:24
Medlem
Antar att chansen är minimal att jag återfinner lösenordet och får inget mail så antar att det antingen är fel adress eller att jag av någon anledning bockat ur det. (Dock inget minne av detta..)

Tackar för svaren dock!
Citera
2015-11-24, 19:23
Moderator
Tinuviels avatar
Trådar sammanfogade. Ny rubrik.

// mod
Citera
Emerains avatar

Moderatormeddelande

Postat av Emerain 2015-11-26, 13:20
Medlem
Innan ni postar i tråden så kan ni läsa (FB) Medlemmarnas e-post på Flashback försvinner! VIKTIGT!, åtminstone första inlägget av admin. Där kanske ni får svar på en del av era frågor redan.

/Moderator
2015-12-02, 00:53
Medlem
Snabb fråga!

Tjena!

En snabb fråga bara:
Jag har inte varit inne på detta kontot på ett antal år nu, och kommer inte ihåg till vilken mailadress jag registrerade detta med.
Jag har nämligen flera olika hotmailkonton varav flera jag totalt har glömt bort namnet på.

Tack på förhand för SERIÖSA svar
Citera
2015-12-02, 00:59
Medlem
ojns avatar
Nu har du ju inte ställt någon fråga , men om du undrar vilken e-postadress du registrerat just detta konto med finns det ingen möjlighet att få fram denna info.
Citat:
Ursprungligen postat av admin
Efteråt så kommer vi inte att kunna se medlemmarnas e-postadresser. Varken jag, teknikerna eller du själv.

Man kommer fortfarande att kunna ändra sin e-post och använda "glömt lösenord". Men inga e-postadresser kommer att finnas öppna. Ändrar man sin nuvarande e-post så måste man komma ihåg sin tidigare. Har man glömt bort den så går det inte att få fram den igen.
Från: (FB) Medlemmarnas e-post på Flashback försvinner! VIKTIGT!
(mina fetningar)
Citera
2015-12-02, 01:03
Moderator
Tinuviels avatar
Tråd infogad.

// mod
Citera
2016-01-07, 18:39
Medlem
Glömt av e-post och lösenord till konto

Hej!

Har glömt lösenord och e-post till mitt andra konto här på flashback. Jag har i nån månad utgått från att det är förlorat men kan lika gärna göra ett sista långsökt försök här. Jag har ett vagt minne av att e-posten jag använde mig av var "öppen" och kan nås av vem som helst, ingen inloggning krävs. Därav hade det räckt att jag fick veta vilken e-post jag satt på kontot och så skulle jag kunna återställa lösenordet osv... (Jag vet att den är lång och ser förmodligen ut så här typ: 138757y8sdfguh8y9234ty7w3t4y8y78sdy7n8bsdtg@....)

Om detta är ok för admin undrar jag hur jag skall gå vidare, posta användarnamn här i tråden eller skicka ett meddelande?

ADMIN JAG HAR BEVIS, SKICKA ETT MEDDELANDE TILL MIG SÅ KAN JAG UPPGE TIDIGARE ANVÄND E-POST (DEN SOM ANVÄNDES VID REGISTRERING) SAMT VAD FÖR E-POST "DOMÄN" JAG ANVÄNDER NU, DEN ÄR INTE VANLIG!

Mvh
Senast redigerad av skuddle 2016-01-07 kl. 18:47.
Citera
2016-01-07, 18:43
Bannlyst
Eftersom du inte kan bevisa att du är ägare så går det inte nej. Skapa ett nytt konto, som du redan gjort.

Ditt konto är för evigt förlorat om du inte kommer på mejlen och lösennord.
Citera
2016-01-07, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Teccen
Eftersom du inte kan bevisa att du är ägare så går det inte nej. Skapa ett nytt konto, som du redan gjort.

Ditt konto är för evigt förlorat om du inte kommer på mejlen och lösennord.

Jag kan bevisa att det är en öppen e-post, den är lång och jag vet exakt vad jag använt så det är helt klart bevis enligt mig på att jag äger kontot.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in