2014-12-03, 00:31
Medlem
Cousin Cocaines avatar
Trådar om Martin Timell sammanfogade.

/Moderator
2014-12-15, 17:37
Medlem
Ratis avatar
Han använder ordet "hen" i Äntligen Hemma. Det tyckte jag var otippat.
Han känns inte som den typen som använder såna slags ord. Han kanske även är lite feministisk av sig?
2014-12-15, 17:50
Medlem
Tammers avatar
Martin Timell verkar var en dryg jävel. Hela tiden är det "köp inte den här billiga penseln för 20 spänn, utan den här dyra för 200". Köpe inte en borrmaskin för femhundra , köp den här dyra för 3000. Kvalitet lönar sig."
Lätt att säga om man tjänar några tiotal miljoner om året.
Senast redigerad av Tammer 2014-12-15 kl. 18:28.
2014-12-15, 18:06
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rati
Han använder ordet "hen" i Äntligen Hemma. Det tyckte jag var otippat.
Han känns inte som den typen som använder såna slags ord. Han kanske även är lite feministisk av sig?
Tror snarare på en kombo av tv4-kultur och smörande för skaran du nämner. Rykten om kvinnomisshandel och annat smaskens svävar ju över hans hjässa.
2015-07-21, 23:42
Medlem
Magictrixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Judar är ett folk med en stammreligion. Om en medlemm av det folket konverterar till kristendom så är han fortfarande jude i genetisk bemärkelse, dock ej i en religiös. Det är i den genetiska bemärkelsen judiskheten skall förstås.

Om en etnisk svensk flyttar till Japan och byter medborgarskap, är han då japan? Ja, i juridisk bemärkelse men ej i etnisk. Medborgarskap förstås dock bäst i en juridisk kontext så det är följaktligen just så det skall förstås.

Martin Timell är jude. Hans bror är jude. Du skulle aldrig ha hört talas om honom om han inte var jude.
TV4 ägs av judar i fall du glömt bort det. I fallet Timell får du nog komma med någon slags bevis innan du häver ur dig att de skulle vara judar. De firar jul, så mycket vet jag. Och även om de har ett judiskt arv, vad spelar det för roll? I förlängningen kommer både Timells och du och jag från Afrika.
2015-07-22, 10:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Juicemania
Hörde i helgen att han slagit sin fru när han varit berusad

Han (liksom sin bror ) visar en fin sida utåt, men är för jävliga mot personalen.
2015-07-22, 11:50
Medlem
det finns väl ett gammalt rykte om att martin blåste sina svärföräldrar på pengar också
2015-08-20, 20:30
Medlem
trueforgoods avatar
Martin Timell verkar onekligen vara ett tvättäkta praktarsle på alla tänkbara sätt. Varför får han så mycket jobb egentligen? Vill folk verkligen jobba med en sån person?
2015-08-20, 22:41
Medlem
Min brors kusins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trueforgood
Martin Timell verkar onekligen vara ett tvättäkta praktarsle på alla tänkbara sätt. Varför får han så mycket jobb egentligen? Vill folk verkligen jobba med en sån person?

Han kanske går hem i stugorna?

F ö är jag glad han håller sej i TV4 så man slipper råka se honom
2015-08-20, 23:25
Medlem
trueforgoods avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Min brors kusin
Han kanske går hem i stugorna?

F ö är jag glad han håller sej i TV4 så man slipper råka se honom

Jo, så är det väl... lustigt nog. Håller för övrigt helt med dig, undviker karln till varje pris!
2015-11-18, 13:38
Medlem
showdowns avatar
http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle21786012.ab

citat:
”Jag har fortfarande mardrömmar om nätterna som härrör till stora delar av den perioden av mitt liv och skulle kunna skriva en tjock bok om mina egna erfarenheter. Management by fear, mobbning och härskarteknik skulle garanterat vara tre huvudingredienser.”
2015-11-19, 15:27
Medlem
sajebiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TonyK
Han har även legat med L***a R**ing.

Vilket säkert smakade fågel för herr blånagel.

Frågan är dock om han är lika road av att veta att han - med största sannolikhet - är bukis med en av de gamla gladiatorerna (Thor), visserligen före hans tid men i alla fall.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in