2017-10-19, 23:11
Medlem
Martin Timell har ju medverkat i en porrfilm

https://www.youjizz.com/videos/swedis...a-2168381.html
2017-10-19, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igni-ferroque
Jo. Men samtidigt så tror jag att de själva inser det. Vilket kan vara en indikation på att de anser sig tala sanning. Kanske att de bara måste tala ut. Sedan finns det ju en risk att samtliga som trätt fram med sina historier ljuger och hatar FV och MT så mycket att de tycker det är värt risken. Hur sannolikt det är får väl var och en bedöma. Om det nu inte slutar i domstol.

Sedan tror jag iofs att kommande arbetsgivare kan tänkas göra en mer grundlig analys än så.

Det blir ju alltid problematiskt när man kommer med något sådant efter så lång tid. Känslan där och då borde väl styra lite mer över hur man analyserar nu och ändrar om pusselbitarna retroaktivt.

Jag vet inte, men det känns inte som att vem som helst blir utsatt för sådant här. De kvinnor jag känner är starka och skulle aldrig falla offer för liknande situationer. Det känns som att det är lite destruktivt beteende och idol-dyrkande som bäddar för sådant här. Dvs problematiken är större än där och då.
2017-10-19, 23:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
För många år sedan, (första hälften av 80-talet) umgicks jag en del med tjejerna på Malmskillnads.
Redan då gick snack och skämt om honom.
T.ex: "Jag var så dålig och desperat att jag tillochmed hade tagit bullensnubben"
Jag tyckte det lät hysteriskt roligt och försökte pumpa dem på perversa detaljer, men det kom aldrig fram något mer än att han var "äcklig".
Dessa brudar var heroinister och drog vanligtvis första bästa balle för en fix, men "bullensnubben" som var både ung och förhållandevis fräsch gillade de inte något vidare som jag fattade det.
Hörde detta från flera olika tjejer vid olika tillfällen.

Skitsnack, ditt lilla försök att rida på vågen funkar inte. Bullen sändes första gången 1987.
2017-10-19, 23:17
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nassepeter
Martin Timell har ju medverkat i en porrfilm

https://www.youjizz.com/videos/swedis...a-2168381.html

WTF. Måste väl ändå vara fejk?! :O
2017-10-19, 23:17
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Sant. Skillnad på skvaller och skvaller dock. Det får en annan klang när det med full kraft kan förstöra någons liv. Dessa anklagelser är otroligt allvarliga.

Håller med till viss del. Men när det gäller sopan och riksjönsen Timell förtjänar han allt skit som kan grävas fram. Sant eller lögn.
Den skithögen borde malas ned i en industriköttkvarn med fötterna först.
2017-10-19, 23:20
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
Skitsnack, ditt lilla försök att rida på vågen funkar inte. Bullen sändes första gången 1987.

Snacka skit!
Bullen gick väl redan -82 nångång?
Husomhelst ville inte ens horsehororna ha med honom att göra.
2017-10-19, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Jisses. Dig skulle pippirull, eller vad fan de heter, driva med. Ständigt öppet mål ...
2017-10-19, 23:22
Medlem
Alplandskaps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
... Men att bli utsatt som dessa kvinnor blivit skapar men för livet och möjligen växer med åren och skapar problem i andra sammanhang. Jag undrar dock om de fått lida lika mycket som Martin kommer få lida nu. Är det egentligen rättvisa?
Kommer verkligen Martin att få lida nu? Eventuellt kommer han att skämmas, och det kan vara plågsamt.

På vilket sätt kommer han att lida? Att hans personlighet och handlingar visas upp i media, det är han van vid, som alla kändisar. Nu är det hans rätta jag som visas, det är enda skillnaden. Att det är en ofördelaktig bild är helt hans eget ansvar och förskyllan. Han får väl ta det som en man? Stå upp för vem han är?

Att bli sexuellt trakasserad, tafsad på, utnyttjad, endast för att man råkar vara kvinna och råkar vara på plats - det kan man lida av.

Det här handlar inte om rättvisa. Det handlar om att visa hur män beter sig. Många män. Ofta.

/Alplandskap
2017-10-19, 23:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av populopidus

Jisses. Dig skulle livsstilskommunisterna i Pippirull, eller vad fan de heter, driva med. Ständigt öppet mål ...
2017-10-19, 23:23
Medlem
Skrik & Paniks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GastonLeMan
Va då? På det skenheliga gymnasiet då eller?
Bra förklädnad, ulv i fårakläder. Gammalt djungel trix.

Vakna.
Jag skriver bara vad jag vet om det. Detta är från Wiki iaf:

Martin Timell siktade själv på en framtid som präst, arbetade ett tag som församlingsassistent inom Svenska kyrkan förberedde studier i teologi. Arbetet som församlingsassistent tog dock slut efter att Timell byggt en skateboardramp (för områdets ungdomar) i församlingslokalens källare och därefter blivit avskedad från tjänsten.
2017-10-19, 23:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Monkeyspank
Snacka skit!
Bullen gick väl redan -82 nångång?
Husomhelst ville inte ens horsehororna ha med honom att göra.
https://www.expressen.se/noje/martin...ullen-till-nu/
2017-10-19, 23:26
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hinkospade
https://www.expressen.se/noje/martin...ullen-till-nu/

Jaja, nåt år hit eller dit spelar ingen roll. Grisen behöver en lång tjuring i magen helt enkelt, punkt slut!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in