2014-11-30, 22:27
Medlem
Den här typen av rykten som uppenbarligen saknar grund är tyvärr
baksidan med forum som Flashback. Helt oacceptabelt. Själv tycker
jag M T är en j-a pajas men han förtjänar inte detta. Det gör ingen.
2014-11-30, 22:33
Medlem
Till "APELSINHIMLEN": Tja, varför inte? Lät ju jättetrevligt med din beskrivning av Carola & Ola i sänghalmen m.m
Sen om Timell: HOPPAS INTE ryktena talar sanning...
2014-11-30, 23:10
Medlem
sour-creams avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Enligt säkra källor har Martin Timell slagit sin fru(?) under flera års tid
Vem var din säkra källa???
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Har hört detta från en nära väninna till hans fru.
Mycket pålitlig källa! Grattis!

Nej, det luktar internettroll om trådstarten redan när man ser din rubrik TS, antar även att källkritik är ett ord du bör kolla upp?
Senast redigerad av sour-cream 2014-11-30 kl. 23:41.
2014-11-30, 23:13
Medlem
Keith.Moons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Heja Turkarna
Min mamma känner Catta (hans fru) sedan flera år och detta är absolut inte sant. De har till och med så att de har funderat på att hon ska träda fram i typ aftonbladet och slå hål på hela grejen bara för att detta börjar bli så jobbigt.
Kan du inte be din mamma be Catta att regga sig här o visa oss snorungar vart skåpet ska stå? Personligen lovar jag att hålla käften för all framtid på FB angående Timell om hon kommer hit o snackar, vore guld för fan. Tror inte en jävel skulle tro på det om hon snackade ut här o ställde upp på en rak frågestund.
Senast redigerad av Keith.Moon 2014-11-30 kl. 23:54.
2014-11-30, 23:16
Medlem
apelsinhimlens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KIBy
Till "APELSINHIMLEN": Tja, varför inte? Lät ju jättetrevligt med din beskrivning av Carola & Ola i sänghalmen m.m
Sen om Timell: HOPPAS INTE ryktena talar sanning...

Appropå Martin Timell så tycker jag han är ytterst jobbig som programledare och jag fixar inte mer än någon minut på rutan när han är med.

Han låter få fånigt tillgjord/barnslig och jag klarar inte av mannen. Det är precis som om han spelar ett spel framför kameran och jag skulle vilja veta hur han talar/är privat.

Och så verka han tro att han gör ett viktigt samhällsprogram med Fuskbyggarna på TV4. Är ju inte direkt Uppdrag Granskning-klass på deras avslöjanden.

Hur han än är så tror jag dock inte att han gjort sig skyldig till det som ämnet handlar om.
2014-11-30, 23:18
Medlem
Fiskmånglarens avatar
Det första jag skulle fråga hans fru om hon reggade sig är om han verkligen är så välhängd som det ryktas.
2014-12-01, 00:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Kan du inte be din mamma be Catta att regga sig här o visa oss snorungar vart skåpet ska stå? Personligen lovar jag att hålla käften för all framtid på FB angående Timell om hon kommer hit o snackar, vore guld för fan. Tror inte en jävel skulle tro på det om hon snackade ut här o ställde upp på en rak frågestund.
Tror inte hon skulle ställa upp på det... förresten hur skulle folk veta att det är hon och att det inte bara är jag som sitter och hittar på allt?
2014-12-01, 00:57
Bannlyst
Jag vet att Martin har knullat med Carola också undra om hans fru vet om det?
2014-12-01, 01:49
Medlem
saprofyt.s avatar
Hörde faktiskt detta rykte för många år sedan då hans fru ska ha setts med massor med blåmärken.
2014-12-01, 02:10
Medlem
Mycket gammal spaning.. det här har jag för över 7 år sen. För övrigt så låter det som att Martin Timell talar till små barn i sina tv-program. Jag kan meddela att han inte pratar så privat.. i verkliga livet är han ett jävla svin.
2014-12-01, 02:14
Medlem
TokyoBarns avatar
Tycker det borde forskas lite på det här, är han skyldig efter såhär många år så borde han få fira jul på kåken.

Kanske vi har några privatspanare som kan filma/ta foto med jämna mellanrum, se om det uppstår blåmärken på frugan från ''ingenstans''

Ljudavlyssning är rätt svårt att göra utan att man själv åker dit.

Ingen annan lär lägga resurser på ett rykte, men hälften här i tråden har ju sett blåmärken osv, känns skumt, knappast att alla trollar om sånt här
Senast redigerad av TokyoBarn 2014-12-01 kl. 02:21.
2014-12-01, 02:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MasterBait
Öh... Har du hört talas om Cosby?

Det är alltid de som verkar mest sympatiska som är de värsta. Skulle inte förvåna mig om Timell också är våldtäktsman eller pedofil, inte det minsta. Han har ju också hållit på med program med barn. Inte för att jag tror det ena eller det andra, men efter allt man läst och sett om andra så... Nä, skulle inte bli förvånad.
Skönt att veta att anden från människorna som stod med högafflarna och jublade när häxorna brändes lever kvar i idioter som dig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in