2014-11-30, 09:50
Medlem
Europes avatar
Ryktet att han spöar frugan har väl funnits länge? Jag är rätt säker på att det nämns flera gånger i skvallertråden om honom:

https://www.flashback.org/t262625

Jag vet själv ingenting om hur det ligger till med den saken.
2014-11-30, 10:27
Medlem
Zikniks avatar
Inte otroligt, men tråden kan väl sammanfogas med den gamla (eller slängas).
2014-11-30, 11:04
Medlem
AbuserUsers avatar
Om så är fallet varför går inte din källa från en annan källa till polisen och anmäler Martin?
2014-11-30, 11:19
Medlem
Jag tror på detta då jag alltid sett en liten djävul tindra i hans ögon i det där jävla programmet. Att han sedan hanterar hela arsenalen av redskap själv är ett starkt bevis på att han slår på frugan med och utan dessa.
2014-11-30, 11:26
Medlem
utforskarens avatar
Julvärden utses innan december. Henrik Dorsin intervjuades om sin roll som årets julvärd i P4 för minst en vecka sedan.

Att Martin Timell är hustrumisshandlare har man hört flera gånger förr, men har han nånsin blivit dömd för det, eller ens anmäld?

Att en tråd som denna dyker upp, tyder mer på att det bara är rykten och hittepå.
2014-11-30, 11:31
Medlem
J-CBs avatar
Även jag har hört detta rykte av en bekant som känt hans fru i flera år. Enligt honom har detta pågått länge och ryktats om länge bland personer som känner paret Timell.

Ingen rök utan eld..
2014-11-30, 11:32
Bannlyst
Vem som helst kan misshandla sin partner, det spelar ingen roll hur folklig man är.
2014-11-30, 11:37
Medlem
Sheiks avatar
Känns som ett rykte som spridits enbart pga att Martin Timell verkar vara en så jävla helylle karl som både är trevlig händig och saknar skandaler. Kom med någon form av bevis eller skräpa tråden och banna ts.
2014-11-30, 11:54
Medlem
Fillesnors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Keith.Moon
Hur ser det ut med judar och kvinnomisshandel? Borde inte högt uppsatta judar som Timell bli skyddade av systemet? Svårt o tänka mig att han skulle bli drabbad av några egentliga konsekvenser om han smällde på sin fruga då o då.

Skilsmässa på sin höjd. Sen är det business as usual i media.

Martin Timell är inte jude utan djupt troende kristen och hade funderingar att bli präst innan han började på TV. Alltså raka motsatsen till en messiasförnekande jude.

http://www.hemmetsjournal.se/Mannisk...yrkan-for-tv-/
Senast redigerad av Fillesnor 2014-11-30 kl. 12:01.
2014-11-30, 12:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrKoreander
Enligt säkra källor har Martin Timell slagit sin fru(?) under flera års tid.
Detta har blivit värre med tiden, i November 2012 fick Martin reda på att ha inte skulle bli utsedd till Julvärd, som han tidigare blivit lovad. Efter det började Martin förändras, till det sämre.

Har hört detta från en nära väninna till hans fru.

Tänk riktigt noga nu, visst fan slår Martin Timell sin fru..?
Jag kommer osökt att tänka på ett talesätt: I de lugnaste vatten går de fulaste fiskarna.
2014-11-30, 12:27
Bannlyst
Eller så slår han henne inte som vissa påstår men är inte så öm och mysig som man skulle kunna tro. Om han ger sitt allt i TV till oss kanske frun inte får all den omtanke hon förtjänar?
2014-11-30, 12:56
Medlem
Infrastrukturs avatar
Inget nytt. Skrev i någon "skvaller om kändis"-tråd för ett eller två år sedan om det här ämnet. Martin Timell är en idiot och säkerligen också en psykopat.

Jag har en bekant som arbetar inom vården som berättat om den stackars kvinnans blåtiror och dylikt och alltid skyllt dem på något annat än hennes man. Tragiskt.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in