2017-10-20, 19:27
Medlem
barkies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Littlepaw13
Det som skedde ve penetrerande våldtäkt.
Så vad var det som inte hade med varandra att göra sa Du?
Just det, den vita helylle-mannen kan inte våldta...

Sen, vem Fan är du att ta ifrån någon personen i fråga dennes upplevelser?

Ditt mongo. Hoppas verkligen inte du chillar lika hårt om någon trycker upp ett finger i din flickvän eller syster.

Jävla slödder.

Fortfarande inga bevis för det påståendet ditt stolpskott. Jämför du seriöst en överfallsvåldtäkt/gruppvåldtäkt med detta? Båda är sexuella övergrepp men under helt olika grader. Sen påtala jag över kvinnan Timell påstås ha tagit på rumpan i lunchkön för 11 år sen. Går hon runt med demoner för det så länge kan ju ingenting i vardagen inte vara kränkande.
Det lyser väl även rätt bra igenom att din föranking med verkligheten lyser med sin frånvaro. Godhetsriddare va? Hoppar på tåget va? Fakta, verklighet och sanning är inget för dig?

Dina jävla "argument" och slutkläm saknar all logik och sunt förnuft. Är det inte dags att dra upp huvudet ur sanden?

Skulle någon förgripa sig på någon i min familj så hamnar jag med ett leende på kåken. Våldtäkt är ju tydligen accepterat av rättsstaten så där kan man ju inte få rättvisa.
2017-10-20, 19:27
Medlem
dialektikers avatar
Bara för det blev jag riktigt intresserad av att följa Äntligen hemma, ett program jag verkligen tagit med armbågen för att jag tyckt att de känts oseriösa och MT för överhurtig.
Tänk att feministgardet vill sänka honom så, känns inte direkt som han skördat några offer för det han gjort. Anklagelserna står liksom inte i proportion till kalabaliken just nu.
Vem kläcker inte ur sig saker på fyllan liksom. Var det att han sagt att Ernst var bögig som ses som homofobiskt uttalande då, eller?
Jag fattar inte grejen liksom. Den här Metoo-kampanjen kom igång, och så ser man till att huvuden ska rulla i och med att den satt igång? Vilka mer står i tur för att offras på det blodiga altaret?
Men i o f s "Äntligen hemma" kanske har gått tjatigt länge nu?
Btw i början av den här tråden så pratas det ju om att Lulu Carter och MT haft en fling med varandra. Folk har verkligen sett hur hon kråmar sig i MT:s närhet. Om de haft ihop det är det väl inte konstigt med närmanden?
Eller kan folk som varit ihop helt plötsligt klaga på närmanden av varandra efteråt?
2017-10-20, 19:29
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Han har bett om ursäkt och lovar att gå i terapi för att förändra sitt beteende, låt Martin vara nu.
Det är ju precis vad som sker. Han får vara ifred nu. Ingen vill se honom eller ännu värre, höra hans kromosomskadade babyröst.
2017-10-20, 19:30
Medlem
CrilleKexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Bara för det blev jag riktigt intresserad av att följa Äntligen hemma, ett program jag verkligen tagit med armbågen för att jag tyckt att de känts oseriösa och MT för överhurtig.
Tänk att feministgardet vill sänka honom så, känns inte direkt som han skördat några offer för det han gjort. Anklagelserna står liksom inte i proportion till kalabaliken just nu.
Vem kläcker inte ur sig saker på fyllan liksom. Var det att han sagt att Ernst var bögig som ses som homofobiskt uttalande då, eller?
Jag fattar inte grejen liksom. Den här Metoo-kampanjen kom igång, och så ser man till att huvuden ska rulla i och med att den satt igång? Vilka mer står i tur för att offras på det blodiga altaret?
Men i o f s "Äntligen hemma" kanske har gått tjatigt länge nu?
Btw i början av den här tråden så pratas det ju om att Lulu Carter och MT haft en fling med varandra. Folk har verkligen sett hur hon kråmar sig i MT:s närhet. Om de haft ihop det är det väl inte konstigt med närmanden?
Eller kan folk som varit ihop helt plötsligt klaga på närmanden av varandra efteråt?
Nåja, köra in handen i bikinitrosor på ovilliga kvinnor framkallar nog brottsoffer, eller vad tror du? Misstänker att tjejen for ganska illa när Timell gjorde det.
2017-10-20, 19:31
Medlem
Hexen666s avatar
Äh jag vet inte. I dagens svenska klimat så är allt rasism, allt är sexism och allt är homofobi. Man tar inte hänsyn till kontext, tonläge eller nånting. Någon har nångång hört Timell sagt hora, bögjävel eller neger och så har han kanske lagt handen fel nånstans på fyllan. Det är typ på den nivån.
2017-10-20, 19:33
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Äh jag vet inte. I dagens svenska klimat så är allt rasism, allt är sexism och allt är homofobi. Man tar inte hänsyn till kontext, tonläge eller nånting. Någon har nångång hört Timell sagt hora, bögjävel eller neger och så har han kanske lagt handen fel nånstans på fyllan. Det är typ på den nivån.

Som tidigare nämnt är problemen något ledningen på TV4 vetat om i flera år men valt att dölja och försöka släta. Det här är inget missförstånd eller någon feltolkning av tonläge eller kontext. Gubben är ett svin. that's it
2017-10-20, 19:33
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Kolla porrfilmen han varit med i, finns länk i inlägg för 1-2 dagar sedan. Hyfsad pjäs har han.
Den kan ju se större ut för att han är så kort? Vågar man titta på den utan att få hela datorn kraschad?
2017-10-20, 19:35
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valpen_
Lägg ner näthatet mot honom då.
Tvärtom. Har hatat den där rösten sen jag hörde fjanten första gången. Har aldrig förstått hur man kan låta så och plåga TV-tittare. Nu visar han sig vara en elak person också samt våldtäktsman. Det räknas som våldtäkt enligt nya lagen då man stoppar in valkiga fingrar i gästens fitta.
2017-10-20, 19:37
Medlem
cece123s avatar
Hmm, den anonyma kvinnan som skrev till Metro
att Martin visat sin erigerade penis för henne
uttrycker sig speciellt "hacka i sig"
https://www.metro.se/artikel/folkkär...surd-situation
Blir inte förvånad att tata... Lyssna Lulu i intervjun med Aftonbladet
vad säger hon ca 1.23 in i intervjun... jo, att hon skulle "hacka i sig".
Måste varit Lulu som står bakom Metrobrevet.

Hur är det nu har Lulu haft en flirt med Martin ?
Rykten har funnits sedan tidigare.
2017-10-20, 19:38
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrilleKex
Nåja, köra in handen i bikinitrosor på ovilliga kvinnor framkallar nog brottsoffer, eller vad tror du? Misstänker att tjejen for ganska illa när Timell gjorde det.

Just den saken vill han inte ens kommentera. Jag tycker det verkar vara väldigt obelagt. Kan ha varit en tjej han haft ihop det med? Men visst det kan ha gått över styr också. Hur ska man utreda det liksom?
2017-10-20, 19:39
Medlem
Polisanmäl istället för att hänga ut honom i sociala medier. Oavsett riktigheten
i det man påstår kan det röra sig om förtal.
2017-10-20, 19:40
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Strasburg
Kolla porrfilmen han varit med i, finns länk i inlägg för 1-2 dagar sedan. Hyfsad pjäs har han.

Källa?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in