2015-11-20, 22:32
Medlem
Monkeyspanks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av langaocb
Det har inte med PK att göra. Martin Timell och Jonas Gardell tävlar om att vara sveriges otrevligaste kändisar. Timell vinner då han tar det till psykopatnivå.

Nänänänä..
Pederasten Jonas är i en klass för sig.
Martin må vara ett svin, horkarl, djurknullare, hustrumisshandlare osv...

Men INGEN slår den cyklande jävla bögpederasten Jonas när det gäller hybris och otrevlighet. Har tyvärr själv mött bögjäveln, och hade jag inte hoppat på kryckor hade jag kutat ikapp honom och lindat hans jävla fula gamla bonncykel runt halsen på honom.
2015-11-20, 22:58
Medlem
Satt tvärs över gången på ett plan till Växjö för ett par år sedan. Flygvärdinnan bad oss inte sätta på bältena tills man avslutat tankning av planet. MT höll en lång harang för alla som ville höra och alla andra inom 100m om hur korkat detta råd var, och undrade varför man överhuvudtaget tankade med passagerare ombord. Några medarbetare skrattade ansträngt åt hans dravel medan resten av oss himlade med ögonen och återgick till att läsa vadsomhelst som låg i stolsfickan framför oss.
Japp, han är en överspänd narcissist.
2015-11-21, 10:19
Medlem
psaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
Mitt intryck av Martin Timell är att han är en falsk person som bara ler så länge kamerorna är på.

Citat från Hänt Extra:

I dag kan Martin luta sig tillbaka och njuta av vardagen. Han och hustrun Catarina, 50, snålar inte in på slantarna längre.
– Vi har bestämt att vi inte ska samla på hög. Till vadå? Inte till våra barn i alla fall, de får bli sina egen lyckas smeder.

Rik som ett troll alltså, men hans egna barn ska inte få något av hans förmögenhet. Hur kan man göra så mot sina egna barn ? Undra på hur snål han är mot andra om inte ens hans egna barn ska få några pengar.

Storyn med byggfirman som gick i konkurs:

-Tillsammans stämde de ett företag på en halv miljon och vann. Men dagen efter gick de i konkurs, då drog kollegan och lämnade Martin i sticket.

Det skulle vara intressant att höra kollegans version, Herr Timell framställer sig själv som offret, men jag tvivlar på att det är hela sanningen.
Stellan Skarsgård har sagt ungefär likadant. Verkar inte vara helt ovanligt.

Ses han fortfarande i kyrkan undrar jag, predikant eller vad han nu har varit?
2015-11-23, 09:26
Medlem
Kul, bra och skönt att det äntligen börjar krypa fram vilket rövhål han är. Något som många av oss vetat om i många år
2015-11-23, 09:36
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Djaevelberg
Satt tvärs över gången på ett plan till Växjö för ett par år sedan. Flygvärdinnan bad oss inte sätta på bältena tills man avslutat tankning av planet. MT höll en lång harang för alla som ville höra och alla andra inom 100m om hur korkat detta råd var, och undrade varför man överhuvudtaget tankade med passagerare ombord. Några medarbetare skrattade ansträngt åt hans dravel medan resten av oss himlade med ögonen och återgick till att läsa vadsomhelst som låg i stolsfickan framför oss.
Japp, han är en överspänd narcissist.
Jag hade också reagerat om de tankade med passagerare ombord. Nu är det möjligt att det är brukligt, men jag hade inte känt mig bekväm. Vet inte huruvida MT är otrevlig eller ej, men hans fru är jävligt vacker.
2015-11-23, 10:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Jag hade också reagerat om de tankade med passagerare ombord. Nu är det möjligt att det är brukligt, men jag hade inte känt mig bekväm. Vet inte huruvida MT är otrevlig eller ej, men hans fru är jävligt vacker.
Långt ifrån ovanligt. Det görs hela tiden.
2015-11-23, 19:56
Medlem
perry2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snyggsexigoskuld
Långt ifrån ovanligt. Det görs hela tiden.

Det konstiga är väl att han har åsikter om det...killen som fuskar i byggsvängen. Att tanka ett plan är inget som improviseras, de har tillstånd att göra det. Planet ansluts till jord för att minska den statiska elektriciteten.
2015-11-23, 21:11
Medlem
StigAllans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av perry2
Det konstiga är väl att han har åsikter om det...killen som fuskar i byggsvängen. Att tanka ett plan är inget som improviseras, de har tillstånd att göra det. Planet ansluts till jord för att minska den statiska elektriciteten.
Han har väl någon noja och dessutom tror sig veta bäst!
Urtrista typer sådana som ingen aning har men ändå ska slå folk på fingrarna i deras yrkesutövning.
2015-11-26, 21:16
Medlem
Smellmysockss avatar
MT är ökänd för att vara en fullblodspsykopat, vänlig och oerhört trevlig när så förväntas för att sedan bli ett totalt hänsynslös när, var och hur som helst mot alla i sin omgivning och även (detta är ingen förstahandsinfo) notoriskt otrogen.

Lite märkligt att media, framförallt Tv4, men resten av PK eliten inte har mod att säga hur det är med denna person. Han drar annonsintäkter så jag antar därför de ser det som motiverat att bortse från vuxen mobbing och saker som medmänsklighet. Jävlar vilket liv det hade varit ifall det var Janne Josefsson istället....korsfäst med nubb, hängd med slak lina och rullad i deg och isolering...

Media = Fega skitar
2015-11-26, 22:05
Medlem
P55s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smellmysocks
MT är ökänd för att vara en fullblodspsykopat, vänlig och oerhört trevlig när så förväntas för att sedan bli ett totalt hänsynslös när, var och hur som helst mot alla i sin omgivning och även (detta är ingen förstahandsinfo) notoriskt otrogen.

Lite märkligt att media, framförallt Tv4, men resten av PK eliten inte har mod att säga hur det är med denna person. Han drar annonsintäkter så jag antar därför de ser det som motiverat att bortse från vuxen mobbing och saker som medmänsklighet. Jävlar vilket liv det hade varit ifall det var Janne Josefsson istället....korsfäst med nubb, hängd med slak lina och rullad i deg och isolering...

Media = Fega skitar

Ja men du sitter ju och skriver emot dig själv! Självklart att TV4 och resten av Bonniersfären inte avslöjar honom om han nu är så elak och jävlig. Han är ju en kassako för dem.
2015-11-27, 11:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av P55
Ja men du sitter ju och skriver emot dig själv! Självklart att TV4 och resten av Bonniersfären inte avslöjar honom om han nu är så elak och jävlig. Han är ju en kassako för dem.

Svenskarna är Hemnet- och inredningsknarkare, men en homogen smak där allt ser lika ut. Jag tror det hade varit tittare vid den tiden programmet sänds oavsett vilka som snickrar, påtar och inreder.

De program som köps från England och USA är på en helt annan nivå. Men det är andra TV kanaler.
2015-11-27, 13:14
Medlem
Han har varit i slagsmål med expressenjhonet David Baas för rätt länge sen: http://www.dagensmedia.se/nyheter/article11866.ece

Det kanske har tagits upp tidigare?

Det här: http://www.aftonbladet.se/nojesblade...cle10406942.ab är också en gammal klassiker som kan ha varit på tapeten innan.
Senast redigerad av Geigerzehler 2015-11-27 kl. 13:33.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in