Det här tycker jag är så jäkla skumt:
Citat:
Hon berättar att alla i och runt badtunnan märker vad som händer, och att hon och hennes dåvarande sambo snabbt lämnar badtunnan och går upp mot huset igen, chockade.
Lulu Carter var på plats vid badtunnan, och förklarar att hon var onykter när det hände, men att hon minns det - och att flera andra också såg incidenten.
Där byter de snabbt om från badkläder till vanliga kläder. När kvinnan och hennes sambo lämnar huset möts de av Martin Timell, som fortfarande vill prata om hennes bikini.
– Jag mötte honom på väg ner från huset, och han säger "Hej, vad snygg du var i din bikini, har du tagit av dig den nu?" och är jätteäcklig, berättar kvinnan för Expressen.
Hon berättar att hennes sambo ville slå till Martin Timell vid tillfället, men att mötet avbröts av producenten Daniel Röös, som snabbt ville få bort kvinnan och hennes sambo från Mjölkö.
– Daniel Röös kom och bara avbröt allt, och sa "Hej, ni kommer med mig, jag har startat båten och kör er", berättar den utsatta kvinnan för Expressen.
https://www.expressen.se/noje/timell...t-i-badtunna-/
Timell stoppar alltså fingrarna i murran på henne medans sambon sitter bredvid och fortsätter trakasserierna senare när sambon är i närheten.
Var han aspackad, har han ett extremt självförtroende eller har han kommit undan med vadsomhelst innan och har inga hämningar? Att sambon var där borde ju ha varit ett typ av hinder tycker man, men icke!