2017-10-26, 22:33
Medlem
dialektikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dreamtime
Martin Timell borde straffas enligt Muhammedansk rättsskipning

Vi verkar nästan ha övergått till sån rättsskipning.

Jag tror att media vill ha bort honom för att han inte är pk, också. Tur att man inte är offentlig person.
Senast redigerad av dialektiker 2017-10-26 kl. 22:40.
2017-10-26, 23:17
Medlem
Tänker på hans fru och barnen, måste vara fruktansvärt det dom går igenom nu, den tragedi han orsakat hela familjen. Allt i offentlighetens ljus, går inte ens att föreställa sig.
2017-10-26, 23:33
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Luichiny
Tänker på hans fru och barnen, måste vara fruktansvärt det dom går igenom nu, den tragedi han orsakat hela familjen. Allt i offentlighetens ljus, går inte ens att föreställa sig.

Jag tror inte att de tycker att det han har gjort är fruktansvärt, eftersom de förmodligen lever i samma förnekelse som han. Däremot tycker de nog att det är fruktansvärt att deras man/far/familj blir uthängda och skambelagda. De är nog inte vana vid det, efter många års upphöjande till skyarna.
Tror att detta är en nyttig lärdom för familjen. Inget varar för evigt.
2017-10-26, 23:39
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eminent-dietist
Mycket skitsnack och smutskastning i tråden. Jag känner både Martin och Anders personligen då vi har landställe i närheten av varandra. Det är lågt av Lulu Carter att försöka vinna publicitet på det här. Vem här näst hängs ut i samband med antivåldtäktskampanjer och får för evigt sitt namn nedkletat med våldtäkt? Kanske Arne Weise var i farten för 30 år sedan? Kanske Edward Blom har lagt handen på axeln på någon kvinnlig medarbetare?

Uppgifterna som lämnas går inte att verifiera eller falsifiera så den marxistiska pöbeln sväljer kvinnornas fabler och hakar gärna på. Det här är en minst sagt obehaglig utveckling, inte minst för Martin själv.
LÅGT? Jävla idiot, bara för att bi har lantställe i närheten ger väl inte dem rätt att köra in nävar mellan ben p klämma bröst på tjejer i beroendeställning! Hur fan tänker du egentligen, båda är dåliga personer som jag är glad att jag slipper bo i närheten av. Stackars Gry, föressten. Och en massa andra i äcklens närhet.
2017-10-26, 23:43
Medlem
Trollet3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Jag tror inte att de tycker att det han har gjort är fruktansvärt, eftersom de förmodligen lever i samma förnekelse som han. Däremot tycker de nog att det är fruktansvärt att deras man/far/familj blir uthängda och skambelagda. De är nog inte vana vid det, efter många års upphöjande till skyarna.
Tror att detta är en nyttig lärdom för familjen. Inget varar för evigt.
Frun har han väl misshandlat, om jag inte minns fel, så hon kanske är lite nöjd nu. Kan inte heller va så kul att ens make / maka kletar på andra heller ju.
2017-10-26, 23:48
Medlem
Att som Martins fru läsa om allt ens man anklagas för, känna skammen och blickarna kan inte vara lätt. Sen kan det väl mycket väl vara så att inget av vad som framkommit kom som någon överraskning för familjen. Tragiskt ändå. Vad ska han göra nu? Hur plockar man upp ett liv efter detta?
2017-10-26, 23:53
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Att som Martins fru läsa om allt ens man anklagas för, känna skammen och blickarna kan inte vara lätt. Sen kan det väl mycket väl vara så att inget av vad som framkommit kom som någon överraskning för familjen. Tragiskt ändå. Vad ska han göra nu? Hur plockar man upp ett liv efter detta?

Skitsamma. Familjen har blivit mångmiljonärer på Martins sviniga karriär. Tycker inte det minsta synd om dom. De lär leva gott resten av livet, och blir de uttråkade får de väl ta ett vanligt jobb som alla andra. Fuck them!
2017-10-27, 00:04
Medlem
Det är nog så att allt man gjort kommer ikapp en dag och det var väl det som hände. Martin den oövervinnerlige, älskad i stugorna, varför visade du dig vara en sån skitstövel? Jag är besviken.
2017-10-27, 09:21
Medlem
antoneriks avatar
Sverige är en ankdamm, och just nu är metoo det viktigaste som har inträffat i världshistorien. Men allmänheten är en fårskock som tappar intresset efter tre veckor. Då är något annat viktigt.
2017-10-27, 09:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av dialektiker
Vi verkar nästan ha övergått till sån rättsskipning.

Jag tror att media vill ha bort honom för att han inte är pk, också. Tur att man inte är offentlig person.

Pk? Är det det du kallar att vara emot sexuella trakasserier? Att vara emot att kvinnor får fingrar uppkörda i sig? Har du alltid lika mycket otur när du tänker?
2017-10-27, 10:00
Medlem
E-R-N-S-Ts avatar
Citat:
Det är nog så att allt man gjort kommer ikapp en dag och det var väl det som hände. Martin den oövervinnerlige, älskad i stugorna, varför visade du dig vara en sån skitstövel? Jag är besviken.
Jag är däremot glad, glad för att det tydligen inte är omöjligt att dessa "oövervinnerliga" kan gå från att vara älskade och populära till att bli offentlig spottkopp på så pass kort tid, önskar nu att näste man till stupstocken blir vår älskade alkoholiserade landsfader och statsminister.
2017-10-27, 10:05
Medlem
twockos avatar
Jag tror inte Martin Timell ångrar något, vad fan ska han ångra egentligen. Hela hans liv och karriär är uppbyggd på det här beteendet. Jag tror han är rätt förbannad på att ha blivit uthängd och rannsakad i media som agerar både domare och bödel. Han har pushats fram i media som den främste kvinnoförtryckaren sedan kvinnlig rösträtt erhölls.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in