2017-10-21, 14:19
Moderator
Schlesiens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Vad är det för helhet jag struntar i?

Är det att unga snygga tjejer har en jättefördel i att i princip kunna radiostyra män genom sitt utseende och beteende? Så är det, och det beror på evolutionen som har utformat oss varelser genom miljontals år.
I det här fallet är det Martin Timell som arbetat på att radiostyra kollegorna i Äntligen hemmaproduktionen.

Citat:
OK, visst är det jätteorättvist att tjejerna har denna fördel över oss män, men jag sitter inte och lipar över det.
Jo det gör du. Du postade en serie inlägg med denna sjuka gråt här i tråden för 12-13 timmar sedan. "Radiostyrt" självömkande, en jätteorättvisa.

Citat:
Ursprungligen postat av NygammalVals
Givetvis är Timell sinnessjuk. Det finns ingen terapi i världen som kan hjälpa honom att bli normal. Läs Caroline Giertz vittnesmål i dagens Expressen så förstår ni.
Varför Timell? Vad är orsaken till att det cirkulerar så många uppgifter runt honom? Då hans lillebror också uppfattas som fräck, elak, gränslös och översexuell talar det för att de har det gemensamt. Vem av dem blir först med att släppa sanningen om deras extraordinära barndomsmiljö?
Senast redigerad av Schlesien 2017-10-21 kl. 14:22.
2017-10-21, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cleolin
Ja det där läste jag i Expressen och blev full i skratt. "Kom, jag ska visa dig en sak." När det inte gav önskad effekt ska de ha fortsatt prata om vardagliga saker medan han fortfarande hade den ute och pillade på sig själv. Vilken jubelåsna. Vad han ska skämmas. CG tyckte det var bisarrt men låtsades som inget och tyckte visst mest synd om honom. Då, vad hon tycker nu framgår inte riktigt. Äckligt kanske.

Ganska hemskt.
Det där låter så bisarrt att man inte vet vad man ska tro, finns det ens sådant folk?

Vad är det för fest där en av Sveriges mest kända tv-personligheter kan stå med kuken ute pillandes på sig själv och prata om vardagligheter med en annan kändis i ett par minuter utan att någon reagerar, eller ens ser det?
2017-10-21, 14:34
Medlem
Blottaren Timell är ju så rökt att han liknar en böckling.En gravt störd individ som ingen vill vara närmare än 100 meter framöver.
Nu kan tjejerna pusta ut för nu är han äntligen borta.
Tyvärr bara en av många i våldtäktslandet Sverige.

Väntar med spänning på nästa avslöjande,varför inte den självutnämnda "alfahannen" och hans kompis som det skrivits spaltkilometer om på flashback ?
2017-10-21, 14:41
Medlem
arbetets avatar
Måste dela med mig av detta:

Kapten‏

@vrakplundrare

Citat:
Martin Timells bästa chans just nu är att ansluta sig till IS och återvända.

https://twitter.com/vrakplundrare/st...02425524793344

2017-10-21, 14:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HerrGickhan
Barnsligt att understryka vilken diktatorisk människosyn du har som försvarar pöbelmentalitet? Knappast, men att du använder barnslig visar på nytt att du inte greppar helheten och inte förstår grunderna i ett demokratiskt system.

Jag försvara inga beteenden som gått över gränser för vad som är lämpligt. Däremot ställer jag mig inte i pöbelgruppen och hetsar. Timell verkar dock bekräfta att han gått över gränsen så det är väl inte så mycket att diskutera i det fallet. I #xxtoo-drevet tror jag det blir som i alla andra massrörelser, dvs urskillningslöst.

Så du anser att vårat så kallade demokratiska system fungerar gällande våldtäkter t.ex.?
Oanpassad klädsel räcker för att rättfärdiga våldtäkt, och därav är din syn sannerligen odemokratisk.

Tycker själv att blaskorna är patetiska, men i detta fallet en offentlig person som nyttjar sin status, och tjänar stora summor att vara just offentlig.
Förstår du sammanhanget offentlig person (kändis)-> allmänhet-> media?

Så ja, han förtjänar att hängas ut pöbelmässigt, och det räcker inte med att jag skyddar din rygg som sig bör i ditt demokratiska samhälle.
2017-10-21, 14:52
Medlem
smoerreboms avatar
Riktiga kvinnor hade givetvis hängt ut honom direkt när det hände, Sverige har galet mkt feminister som inte är riktiga feminister utan bara opålitliga hycklande kärringar.

Hur tänkte VD-Casten när han tog på sig rosa bandet där, tror han på fullt allvar att nån ska tycka det är autentiskt? Det är bara hoppas att den äckliga PK-hycklarkanalen TV går åt helvete med Aftonhoran nu. Bojkotta TV oxå!
2017-10-21, 14:53
Medlem
labambass avatar
Citat:
Det som förvånar mig i fallet Martin Timell är att allt som kommit fram är sådant som är "i princip snedsteg på fyllan", och verkar ha skett på personalfester och liknande.

Inget brottsligt, lite tafsande och lite ovårdat språk. Sådant som sker varje dag i detta land på varje personalfest.

Lågvattenmärket var nog när Expressen publicerade en film där Martin Timell var arg! Oj!

Nja inga fyllegrejer direkt han tryckte ju upp Lulu Carter mot väggen i en hiss och tog henne på brösten när dom var på väg upp till inspelningsplatsen, inte någon personalfest. Sen skall han ju ha tagit en tjej på röven i samband med någon frukost, inte heller "i princip snedsteg på fyllan".
2017-10-21, 14:55
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gary-loomis
Så du anser att vårat så kallade demokratiska system fungerar gällande våldtäkter t.ex.?
Oanpassad klädsel räcker för att rättfärdiga våldtäkt, och därav är din syn sannerligen odemokratisk.

Tycker själv att blaskorna är patetiska, men i detta fallet en offentlig person som nyttjar sin status, och tjänar stora summor att vara just offentlig.
Förstår du sammanhanget offentlig person (kändis)-> allmänhet-> media?

Så ja, han förtjänar att hängas ut pöbelmässigt, och det räcker inte med att jag skyddar din rygg som sig bör i ditt demokratiska samhälle.

Systemet fungerar bättre än tyckare bakom tangentbordet som drivs av oförstånd och blodtörst.

---

Timell har som sagt bekräftat det han anklagas för. Det gör det ändå inte lämpligt att medier ska hänga ut människor. Nästa gång är det en oskyldig som hängs ut.
2017-10-21, 14:59
Medlem
goodbye-horsess avatar
Har från säkra källor hört(min bror som jobbar på tv4) att två poliser precis kom in för att fråga om Timells personalakt, för att bereda väg åt att knacka på timells dörr. Många på tv4 tycks vara glada att det äntligen är ute vilket svin timell är, min bror är en av dem. Återstår att se när poliserna väljer att gå hem till timell.
2017-10-21, 14:59
Medlem
Citat:
Systemet fungerar bättre än tyckare bakom tangentbordet som drivs av oförstånd och blodtörst.

---

Timell har som sagt bekräftat det han anklagas för. Det gör det ändå inte lämpligt att medier ska hänga ut människor. Nästa gång är det en oskyldig som hängs ut.

Vad mumlar du om?
Sen när har tangenttryckare påverkat en dom?

Så du tror innerligen att det är hans ord, seriöst?
2017-10-21, 15:00
Medlem
ieshos avatar
Citat:

---

Ja, någon millimeterrättvisa lär nog inte komma att skipas. Med det behöver städas i rum där det aldrig har städats.
2017-10-21, 15:03
Medlem
trailblasers avatar
Martin ska ju vara med i programmet Fiskefeber på kanal 5. Någon som vet hur kanal 5 har ställt sig, kommer det sändas?

https://www.allatvkanaler.se/serie/fiskefeber/

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in